Strona 8 z 37 PierwszyPierwszy ... 67891018 ... OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 71 do 80 z 368

Wątek: hydraulika klapy bagażnika e38

  1. #71
    Panowie Jey i mavic, politykę finansową ASO proponuję odłożyć na bok, bo nie jest to temat tego wątku. Nikt nas do wizyt w ASO nie zmusza, mamy możliwości to działamy "garażowo", z niezłym skutkiem, choć niektórym się to nie podoba (widocznie sami nie potrafią).

  2. #72
    Zaawansowany Użytkownik
    Dołączył
    Sep 2007
    Posty
    228
    BMW
    740d
    Skąd
    Danzig
    Cytat Zamieszczone przez Jey
    dla piekarza zrobienie takiej bułki to pewnie ze 3gr przy masowej produkcji
    Oj chłopie widać, że należysz do ludzi którzy nie mają pojęcia o funkcjonowaniu przedsiębiorstw i kosztach ich funkcjonowania. Bułka waży ok 0,065 kg a tylko mąka (najtańsza przy zakupie hurtowym) potrzebna to jej wyprodukowania kosztuje 0,92 zł/kg więc: 0,065x0,92= 0,059 zł czyli po zaokrągleniu 6 gr i nawet nie dodałem do tego kosztów wytworzenia, transportu, opakowania, reklamy i marży Biedronki w której tak chętnie robisz zakupy pomimo ogłolnej wiedzy na temat wyzyskiwania przez nich pracowników a już wykazałem twoją pomyłkę w 100%.

    Teraz pomyśl ile zarabia pan Rychu w garażu pracując jako mechanik - 7-8 zł/h ?
    Wiem, że dobry fachowiec nie pójdzie pracować w aso za mniej jak 25 zł/h

    Reszte matematyki zrób sam i wyjdzie Ci 250 zł/h.
    pozdrawiam
    mavic

    Forum 7er jest dla buraków i kartofli. Jestem dumnym kartoflem !

  3. #73
    Zaawansowany Użytkownik
    Dołączył
    Sep 2007
    Posty
    228
    BMW
    740d
    Skąd
    Danzig
    Cytat Zamieszczone przez sylwekk
    widocznie sami nie potrafią
    Drogi Mega Cip'ie skoro zaczepiasz to odpowiem znowu - jak kogoś stać i ma ochotę to jedzie do aso i nie masz prawa oraz wiedzy aby oceniać czy ten ktoś coś potrafi czy nie.

    O KURCZE TAM JEST NAPISANE MEGA VIP - ŹLE ODCZYTAŁEM Z OBRAZKA - NAPRAWDE MI PRZYKRO ALE ZGUBIŁEM OKULARY I NIE WIDZĘ NAJLEPIEJ
    pozdrawiam
    mavic

    Forum 7er jest dla buraków i kartofli. Jestem dumnym kartoflem !

  4. #74
    Ja już więcej się nie odzywam, bo mi szkoda zdrowia. Niektórzy pewnych rzeczy nigdy nie zrozumieją. I będą się czepiać, że nie 3gr a 6 albo 10... No ręce opadają. Nie róbmy tu dalej burdelu i OT, ale jak masz kolego ochotę, to wyjaśnij mi na PW dla czego ten płyn kosztuje 150zł za 250ml, skoro gdzie indziej jest to 7zł. Bo to nie jest sam biznes. To jest naciągactwo naiwnych ludzi. Biznes to by był, jakby go sobie ASO wyprodukowało w Chinach za dolara i sprzedało u nas w cenie 20$ za litr. To bym jeszcze zrozumiał. Ale tak nie jest

    Cały proces uzupełnienia płynu jest na forum opisany. Jak ktoś ma za dużo pieniędzy to niech sobie jeździ do ASO, albo nawet do NASA, albo do Chucka Norrisa, bo tam też pewnie mają ten płyn i sobie go wymienia u nich. Nawet za 10tyś zł. Tematu "fachowców" i ASO nawet nie będę zaczynał. Ale szczerze mówiąc, bał bym się im powierzyć hulajnogę, a co dopiero samochód na jakąś naprawę.
    Ex BMW: E34 525i '89, E38 740i '95, E38 750 iL '00, Jag X330

  5. #75
    Skoro zareagowałeś, to znaczy, że prawdopodobnie jesteś jednym z tych, którym się nie podoba (może właśnie dlatego, że sam nie potrafisz). Zwróć uwagę na sposób wypowiedzi. Nie odniosłem się w przytoczonym przez Ciebie cytacie do nikogo personalnie. Nie bronię nikomu wydawania "kupy" forsy w ASO, bo to nie moje pieniądze. Nie oceniam też wiedzy tych, którzy jeżdżą do ASO, choć umieją. Natomiast jeśli z Twojej wypowiedzi jednoznacznie wynika podważanie umiejętności pana Mietka, bez uprzedniej ich weryfikacji, no to zaprzeczasz sam sobie odbierając mi prawo do wyrażania moich poglądów i wyciągania wniosków.

    Twoje wyliczenia co do prowadzenia interesu są słuszne i na tym kończą się Twoje racje. Bo o ile sprawą dowolną jest ustalenie kwestii opłaty za usługę, o tyle kwestia marży na 100ml oleju pozostawia wiele do życzenia, zważywszy że litr kosztuje około 30 zł (olej jest zidentyfikowany i jego dane są u nas na forum).

    Masz teraz chwilę przerwy od pisania, zastanów się nad tym, co chcesz osiągnąć swoją postawą.

  6. #76
    a na koniec wspomnę, ze nigdzie kolega kwiatek nie napisał, ze uzupełniał płyn w ASO. I co - łyso Wam?

    Czytajmy z uwagą i nie urażajmy innych
    Czyste sumienie wynika najczęściej ze złej pamięci

  7. #77
    Początkujący Użytkownik
    Dołączył
    Aug 2008
    Posty
    90
    BMW
    735i
    Skąd
    mam to wiedzieć
    Panowie widzę, że wywołałem burzę. Koszt roboczo godziny w Wawie to na pewno nie jest 100 czy 150 zł. Nie pamiętam ile jest w tym warsztacie ale coś około 30% taniej niż w ASO natomiast części kosztują tyle samo. Biorąc pod uwagę fakt, że klapa jest sprawna już nie roztrząsam się nad tym czy robocizna wyszła x a olej y. Zostało naprawione i tyle. Korzystam z ich usług bo po 1 mam ich blisko a po 2 sami wiecie, że znaleźć dobry warsztat graniczy z cudem. Jak do tej pory raczej nie stwarzają sztucznych problemów i jak się na coś umawiam to odpowiednio wcześniej mam telefon z informacją potwierdzającą lub ewentualnie co jest nie tak. Poziom usług jest wysoki i choć sugerują korzystanie z części oryginalnych to również są otwarci na propozycję klienta.
    A ze zła rodzi się dobro.

  8. #78
    Cytat Zamieszczone przez sylwek7
    a na koniec wspomnę, ze nigdzie kolega kwiatek nie napisał, ze uzupełniał płyn w ASO. I co - łyso Wam?

    Czytajmy z uwagą i nie urażajmy innych
    Prawdę powiedziawszy nie robi mi różnicy czy to ASO czy nie. Chodzi mi o sam fakt, że uzupełnienie płynu powinno kosztować 50-70zł i tyle byłbym skłonny zapłacić. A nie 200-300zł. Krew się we mnie gotuje jak słyszę takie ceny. Po ASO to się niczego dobrego nie spodziewam, ale nazwijmy to "prywatne" warsztaty powinny chyba jakoś normalnie do klienta podchodzić. 50zł za 30 minut roboty to i tak by mieli niezłą stawkę. Do tego olej za 20zł. I wszyscy by byli zadowoleni
    Ex BMW: E34 525i '89, E38 740i '95, E38 750 iL '00, Jag X330

  9. #79
    Vip Vip Awatar coboss
    Dołączył
    Feb 2009
    Posty
    4,002
    BMW
    E38 730d
    Skąd
    Szlachta Rydzyńska koło wsi Leszno
    Ale Fight i to beze mnie ;D

    Napełnić zbiorniczek to nie problem :) najtrudniejsze są 2 etapy:
    1- zadzwonić po kumpla i spytać czy wystarczająco mu się nudzi aby potrzymał Ci na chwilę przechyloną pompę abyś mógł w nią wlać 2 strzykawki oleju
    2- odkręcić sam korek który mocno trzyma ;]

    reszta to zabawa przy aucie, w gruncie rzeczy każdy lubi pogrzebać przy swoim samochodzie tak mamy już od dzieciństwa :) z tym, że jedni potrafili majsterkować inni tylko psuć :)
    ---===Bo radość to suma drobnych przyjemności===---

    *** UWAGA! ACHTUNG! ATTENTION! ATENCION! ***
    Ze względu na ograniczony czas coraz rzadziej zaglądam na forum :(
    W sprawach pilnych proszę o kontakt na maila coboss@op.pl pamiętajcie o zaznaczeniu, że jesteście klubowiczami!

  10. #80
    Zaawansowany Użytkownik
    Dołączył
    Jun 2008
    Posty
    165
    BMW
    E38 740i z 1999 r. i E39 528i z 1997 r. małżonki
    Skąd
    Białystok
    Nie wiem skąd się biorą u Was takie przeliczniki i wyliczenia. A może popatrzmy na to z drugiej strony. Jakbym miał kupiś 20 l oleju (bo tylko są takie opakowania) byłoby to do napełnienia 130 klap. Jak góra do takiego warsztatu zajedzie 5-6 osób z tym problemem w ciągu roku to wszystko, więc nikt nie kupi tego oleju, bo go nie zużyje przez 20 lat i kupują w ASO. Sądzę że zapotrzebowanie na ten olej faktycznie jast jeszcze mniejsze bo jak mój mechanik kupował ten zestaw w ASO to mówili, że to schodzi może 1 na rok czy dwa.

Uprawnienia umieszczania postów

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •