Siłowniki ewentualnie odboje gumowe w których są bolce na sprężynach.
Siłowniki ewentualnie odboje gumowe w których są bolce na sprężynach.
To, że siłownik ciężko jest wcisnąć nie oznacza, że jest sprawny. Odepnij sobie oba siłowniki i zobacz ile waży klapa oraz w jakich pkt. jest podnoszona to zrozumiesz jaką ciężką robotę ma hydraulika i wspomagający gazowy amortyzatorek. Wymień go na nowy.
Jeżeli masz tylko dociąganie klapy, to służy to po to, aby bez "trzaskania" z gracją zamykać bagażnik. Przycisk na pilocie/klapie służy do odryglowania klapy. Resztę robisz ręcznie. Jeżeli po wciśnięciu klapa odskakuje i się zamyka, sprawdź gumowe odboje. Powinien z nich po otwarciu wystawać cypel który jest na sprężynie. Często te cyple zapiekają się i trzeba wymienić odbój na nowy.
Prowadzenie BMW serii 7 nie sprowadza się do jazdy do celu
lecz jest celem samym w sobie.
https://www.facebook.com/Chojnickie-Muzeum-Motoryzacji-i-Techniki-1624705857838311/
Z moją klapą ciąg dalszy. Wymieniłem sterownik, wymieniłem olej w układzie i jak dalej klapa nie chce się zamykać tak jest do tej poryTeraz po kilku dniach usłyszałem, że pompa podczas zamykania ledwie jest słyszalna (co innego jak się otwiera). Gdy lekko jej pomagałem opadała z oporem. Wczoraj klapa leci na zbity pysk. Zero oporu, ruszam w górę i w dół. Podczas otwierania "nie mogę" jej utrzymać.
Ostatnio edytowane przez chiken ; 02-06-2015 o 17:16
Witam.
Biorę sie za montaż hydraulicznej klapy i zacząłem kompletowac części oraz wiedzę.
Odnośnie oleju.
Zamiennym olejem dla Mobil Aero HFD jest
AeroShell Fluid 41 gatunek OM-15 (Shell)
Yacco LHM (Francja)
Petrofluid 5606B (USA) Fluid 41.
AMG10 (RUS)
Oleje są olejami mineralnymi z dodatkami środków przeciw zamarzaniu, anty-korozyjnych i przeciw zurzyciowych. Parametry mają niemal identyczne przy czym Mobil ma niższa temp. zamarzania i wyższą temp. wrzenia.
Olej AeroShell Fluid 41 można kupić w butelce 1L np. na stronie http://sklep.lotniczapolska.pl/fluid-41-4 w cenie 54zł za 1L.
Ostatnio edytowane przez tigwelder ; 22-11-2015 o 11:48
panowie wiem ze temat jest nie o tym, ale jaka jest realna cena za kompletną hydroklapę ?
Jeżeli miałbym ogolić się na łyso, nosić na szyi złoty łańcuch i „prać” ludzi kijem bejsbolowym, tylko po to, aby prowadzić na co dzień BMW E 38, robię to od razu.
taka, jaką jesteś w stanie zapłacić żeby ją mieć.
Jeżeli miałbym ogolić się na łyso, nosić na szyi złoty łańcuch i „prać” ludzi kijem bejsbolowym, tylko po to, aby prowadzić na co dzień BMW E 38, robię to od razu.
mysle ze cena dokładnie taka jaka podał KRUGER32 , 1000zł za zakup od jednej osoby kompletu to raczej górna granica. a odnośnie oleju to u mnie już drugi rok śmiga na 10w olej motul do zawieszen motocyklowych minerał . problemów 0 jak narazie , choć swoje już z tym ustrojstwem przeszlem ale to z winy poprzedniego właściela i spawanego zawiasu..
ogólnie polecam hydroklape , mysle ze to jedna z lepszych opcji w e38, mega kozak ! i te miny przechodniów.. ;-) pozdrawiam !