Strona 2 z 3 PierwszyPierwszy 123 OstatniOstatni
Poka¿ wyniki od 11 do 20 z 28

W±tek: Twarde wê¿e uk³±du ch³odzenia 750i

  1. #11
    Zaawansowany U¿ytkownik
    Do³±czy³
    Jun 2009
    Posty
    464
    BMW
    e30 328
    Sk±d
    Poznañ
    Naj³atwiej odpowietrzyæ nasze auta unosz±c przód auta lewarkiem lub podno¶nikiem tylko na 2 ³apach jest o wiele szybciej i w 100% masz pewno¶æ ¿e jest to zrobione dobrze
    Gaz to ¶mieræ a my nie chcemy u¶miercaæ naszych aut!!
    Bardzo M±dry Wybór

  2. #12
    Pocz±tkuj±cy U¿ytkownik
    Do³±czy³
    Nov 2008
    Posty
    69
    BMW
    750i 99r.
    Sk±d
    Ko¼min WLKP
    zauwa¿y³em ostatnio ¿e wê¿e s± miêkciejsze ni¿ kiedy¶ mia³em, podejrzewam ¿e to sprawa lepszego odpowietrzenia uk³ady ch³odzenia Temp utrzymuje sie ¶rednio ok 105 st.
    W zbiorniczku nie zauwa¿a³em nigdy ¿adnego mas³a co mog³o by wskazywaæ na uszczelkê po d g³owic± a poza tym jak by to by³a uszczelka to czy ci¶nienie które by siê nazbiera³o w uk³adzie po je¼dzie samochodem po och³odzeniu silnika powinno zostaæ czy wêze powinny zrobiæ sie miêkkie gdyz rano wêze mam miêciutkie

  3. #13
    Do¶wiadczony U¿ytkownik
    Do³±czy³
    Sep 2007
    Posty
    2,152
    BMW
    BMW 7系列
    Sk±d
    ワルシャワ
    Cytat Zamieszczone przez doogg
    jak by to by³a uszczelka to czy ci¶nienie które by siê nazbiera³o w uk³adzie po je¼dzie samochodem po och³odzeniu silnika powinno zostaæ czy wêze powinny zrobiæ sie miêkkie gdyz rano wêze mam miêciutkie
    Na jednej amerykañskiej stronie czyta³em o przypadku go¶cia, który walczy³ z przegrzanym motorem - i wg jego s³ów po sch³odzeniu i otwarciu zbiorniczka obserwowa³ uciekaj±ce powietrze (tak jakby ci¶nienie wci±¿ by³o w uk³adzie ch³odzenia).

    Z drugiej strony nie wiem jak to siê ma do zaworu odpowietrzaj±cego (chyba by do tego nie dopu¶ci³).

    U mnie przy wydmuchanej uszczelce nie obserwowa³em twardych wê¿y rano. Inna rzecz, ¿e nie by³y zbyt twarde nawet po je¼dzie.
    '00 BMW 740i, cosmosschwarz
    Ex: '96 BMW 740i, cosmosschwarz
    Ex: '91 Mercedes-Benz 560SEC, perlmuttgrau

  4. #14
    Pocz±tkuj±cy U¿ytkownik
    Do³±czy³
    Aug 2009
    Posty
    29
    mam ten sm problem twarde we¿e wymienialem chlodnice w mojej buni czytajac wszystko co piszecie wystraszylem sie pojechalem odrazu sprawdzic uszczelke pod glowica jest cala i ok natomiast problem dalej nie zniknal nie mma ubytkow w plynie ogrzewanie mam oleju nie bierze ani nie spala ,mam gaz czy moze to byc termostat ? ze nie otwiera do konca ?? jesli mam 78 - 85 stopni wê¿e jeszcze ucisne sa miekkie jesli osiagnie 90 -92 stopnie wg testu numer 7 sa twarde na maxa co to moze byc ???:(moze to byc wina np termostatu ?? albo korka przy zbiorniczku ?? lub nie odpowietrzonego ukladu ?? co mm robic ?? :(

  5. #15
    Banned
    Do³±czy³
    Nov 2009
    Posty
    365
    BMW
    E38 4.4 97' i E38 750iL 98' INDIVIDUAL
    Sk±d
    Warszawa
    Przy uszczelce temperatura by Ci bardzo szybko ros³a, a uk³ad by siê wko³o zapowietrza³. Pytanie czy jest dobrze odpowietrzony... Ja niedawno walczy³em kilka godzin z odpowietrzeniem i w koñcu splajtowa³em, odstawi³em go na serwis gdzie te¿ go d³ugo mêczyli. Ma³o tego zdjêli ch³odnice i wê¿e, aby wszystko dok³adnie wyczy¶ciæ. Podobne objawy daje te¿ g³owica, ale raczej szuka³ bym jakie¶ prostej przyczyny. Zauwa¿y³em ¿e E38 lubi± puszczaæ bokami p³yn ch³odz±cy i zapowietrzaæ siê. Je¶li masz gaz sprawd¼ parownik, króæce i przewody etc (je¶li id± gór±, a zak³adam ¿e tak, bo raczej innej opcji w tym modelu nie ma - to du¿o trudniej bêdzie Ci go odpowietrzyæ - warto unie¶æ wtedy przód auta). Koledzy dobrze sugerowali te¿ korek i odpowietrzacz.

  6. #16
    Zaawansowany U¿ytkownik
    Do³±czy³
    Jun 2009
    Posty
    468
    BMW
    735iA
    Sk±d
    Wroc³aw
    Je¶li to uszczelka a silnik jest szczelny to po je¼dzie i ostygniêciu na zimnym silniku równie¿ powinny byæ twarde wê¿e, je¶li s± miêkkie to raczej nie uszczelka.
    Sugeruje sprawdziæ to wszystko co pisali wcze¶niej + pompê wody.

    Czy ch³odnica jest gor±ca po nagrzaniu? Gdy wskazówka jest w pionie?


    Pozdrawiam

  7. #17
    Pocz±tkuj±cy U¿ytkownik
    Do³±czy³
    Aug 2009
    Posty
    29
    witam panowie jednak to byla kwestia odpowietrzenia walczylem z tym godzinke :D ale jest super juz :) wszsytko smiga i moge lepic kick downy bez problemu :) BMW jednak sie nie psuje :)

  8. #18
    Zaawansowany U¿ytkownik
    Do³±czy³
    May 2009
    Posty
    833
    BMW
    E38 740IA M60, E39 525d
    Sk±d
    Kraków
    U mnie tez mam problem w m60b40 i podejrzewam jednak uszczelkê. Mam tak, ¿e odpalam auto rano jadê i temperatura ro¶nie tam do 90-96 *C i niby wszystko jest ok, ogrzewanie mam, ale jak siê zatrzymam i silnik chodzi na wolnych obrotach to po chwili zaczyna wiaæ coraz zimniejszym powietrzem i w te¶cie 7 temperatura zaczyna do¶æ szybko skakaæ do ok nawet 112 *C , jak go wtedy przegazuje i przytrzymam na obrotach ok 2000-2500 to zaczyna lecieæ b.ciep³e powietrze z nadmuchu i temperatura w te¶cie spada do ok 92 *C. Czasami mu co¶ odbije i jest ca³y czas dobrze czyli jak stoi to temp. nie ro¶nie. Wê¿e mam twarde do¶æ konkretnie , da siê na si³ê górnego wê¿a od ch³odnicy ugi±æ palcem, jak w stawie do gara¿u to na drugi dzieñ rano wê¿e s± dalej twarde ale trochê mniej i jak odkrêcê odpowietrznik to wyleci trochê powietrza. Uk³ad odpowietrza³em tak jak jest napisane na forum, ale wydawa³o mi siê ¿e by³o ju¿ ok a tu dalej problem. Mas³a pod korkiem nie mam, w p³ynie tez nie.

  9. #19
    Zaawansowany U¿ytkownik
    Do³±czy³
    Apr 2009
    Posty
    184
    BMW
    BMW E38 740i M62B44
    Sk±d
    Warszawa
    Witam
    pewnie roniez ubywa Tobie plynu??
    na 90% to uszczelka jak kable sa twarde jeszcze rano
    albo korek od chlodnicy, przy tak twardych kablach po przegazowaniu samochodu i zgaszeniu powinienes slyszec z korka od chlodnicy syczenie ( tamtedy wypuszczane jest cisnienie)
    Ogrzewanie pzewaznie tak sie zachowuje jak jest malo plynu chlodniczego.

  10. #20
    Zaawansowany U¿ytkownik
    Do³±czy³
    May 2009
    Posty
    833
    BMW
    E38 740IA M60, E39 525d
    Sk±d
    Kraków
    p³ynu jeszcze nie mogê stwierdziæ czy ubywa bo dzieje siê tak od nie dawna. ale jak zgaszê to syczy z korka . Gdzie mo¿na sprawdziæ uk³ad na obecno¶æ CO?

Uprawnienia umieszczania postów

  • Nie mo¿esz zak³adaæ nowych tematów
  • Nie mo¿esz pisaæ wiadomo¶ci
  • Nie mo¿esz dodawaæ za³±czników
  • Nie mo¿esz edytowaæ swoich postów
  •