Strona 1 z 3 123 OstatniOstatni
Poka¿ wyniki od 1 do 10 z 28

W±tek: Twarde wê¿e uk³±du ch³odzenia 750i

  1. #1
    Pocz±tkuj±cy U¿ytkownik
    Do³±czy³
    Nov 2008
    Posty
    69
    BMW
    750i 99r.
    Sk±d
    Ko¼min WLKP

    Twarde wê¿e uk³±du ch³odzenia 750i

    Witam
    Musze prosic Was o pomoc gdy¿ od pewnego czasu mam tarde wê¿e uk³adu ch³odzenia a wczoraj wystrzeli³ i krucieæ przy ch³odnicy :( Dobrze ze by³em juz w domu :)
    Chcia³bym Was prosci o wsztkie mo¿liwe przyczyny takiego zachowania uk³adu
    gdyz kilka juz wyeliminowa³em a mo¿e kto¶ z mia³ jeszce inny szczególny przypadek
    POzdr

  2. #2
    Do¶wiadczony U¿ytkownik
    Do³±czy³
    Sep 2007
    Posty
    2,152
    BMW
    BMW 7系列
    Sk±d
    ワルシャワ
    Nie wiem o jakich "wyeliminowanych" przyczynach mówisz...
    Nasuwaj±c± siê diagnoz± jest niestety uszczelka g³owicy (wskutek czego uk³ad ch³odniczy dostaje ci¶nienia z silnika)...
    SEBEK pisa³ kiedy¶ o nieszczelnym reduktorze od gazu - co mo¿e dawaæ podobne objawy (nie wiem czy masz LPG u siebie).
    Innych mo¿liwych przyczyn prawdê mówi±c nie znam.
    '00 BMW 740i, cosmosschwarz
    Ex: '96 BMW 740i, cosmosschwarz
    Ex: '91 Mercedes-Benz 560SEC, perlmuttgrau

  3. #3
    Zaawansowany U¿ytkownik
    Do³±czy³
    Oct 2009
    Posty
    139
    BMW
    e38 740 4.4 manual 06.97
    Sk±d
    Poznañ
    nie wiem czy uklad jest podobny ale w e32 735 mialem taki sam problem. weze robily sie twarde (i nie wiadomo bylo dlaczego) az w koncu jeden padl. okazalo sie ze w przewodach nazbieralo sie roznego syfu co zapchalo system. pomoglo przedmuchanie ukladu sprezonym powietrzem. nieczystosci efektownie wystrzelily z silnika.

  4. #4
    Zaawansowany U¿ytkownik
    Do³±czy³
    Aug 2009
    Posty
    123
    BMW
    Brak
    Sk±d
    Ostrowiec ¦W/ Warszawa
    U mnie np dostawa³a powietrze przez zbiorniczek. Sprawd¼ zbiorniczek czy jest szczelny i korek oraz w jakim stanie s± te dwie gumki od korka.

  5. #5
    Vip Vip Awatar Cichy
    Do³±czy³
    Jun 2009
    Posty
    887
    BMW
    e38
    Sk±d
    Poznan
    A jaki masz wlany p³yn do ch³odnicy??
    Impossible is nothing

    ¯yæ szybko, umieraæ m³odo

  6. #6
    Pocz±tkuj±cy U¿ytkownik
    Do³±czy³
    Nov 2008
    Posty
    69
    BMW
    750i 99r.
    Sk±d
    Ko¼min WLKP
    by³ prestone teraz jest kuler od K2 A jak sprawdziæ uszczelkê pod g³owic± czym jeszcze siê to objawia ?? Choæ nie wiem czy czasem to nie visco ale silnik siê nie przegrzewa przynajmniej nie widaæ na wska¼niku :) Zbiorniczek jest chyba ok ,Ch³odnice kiedy¶ czy¶ci³em by³o troche tego syfu a gazu nie mam Aha i np po d³u¿szej je¼dzie do momentu ja wskazówka stanie w pionie wy³±czê silnik zacznê odkrêcaæ korek to zacznie syczeæ a pó¼niej p³yn zaczyna wylatywaæ

  7. #7
    Zaawansowany U¿ytkownik
    Do³±czy³
    Jun 2009
    Posty
    464
    BMW
    e30 328
    Sk±d
    Poznañ
    Ja te¿ to ostatnio przerabia³em w 4.4 m62 twardnia³y mi wê¿e i strasznie siê grza³y wszyscy mówili ¿e uszczelka pod g³owica okaza³o siê ¿e pad³o
    Visco i poci±ga³o za sob± termostat wymieni³em jedno potem drugie zala³em ca³o¶æ nowym p³ynem odpowietrza³em z 1.5h auto pod kontem 30 stopni i teraz ¶miga jak szalone pozdrawiam mo¿e pomog³em
    Gaz to ¶mieræ a my nie chcemy u¶miercaæ naszych aut!!
    Bardzo M±dry Wybór

  8. #8
    Zaawansowany U¿ytkownik Awatar Tomar
    Do³±czy³
    Feb 2008
    Posty
    159
    BMW
    E38 m62b44 , E39 m62b44
    Sk±d
    Warszawa
    Zakladam ze masz calowicie odpowietrzony uklad. Sprawdz zawartosc CO w ukladzie ch³odzenia i bedzie jasne. Jesli p³yn ma odpowiednio wysok± temperature wrzenia, a mimo to sa twarde weze to raczej puszcza uszczelka pod glowica. Temperatura na wskazniku ruszy za pion dopiero powyzej 115-120st.C tak wiec o niczym to nie swiedczy. Wlacz test 7 i bedziesz wiedzia³ jaka jest temperatura p³ynu chlodzacego na powrocie. Poza tym twarde weze to bardzo umowne okreslenie. Syczenie po odkreceniu korka to tez normalna sprawa, w koncu trudno oczekiwac aby cisnienie w ukladzie i cisnienie atmosferyczne byly takie same - swiadczyloby to o nieszczelnosci ukladu.

  9. #9
    Zaawansowany U¿ytkownik
    Do³±czy³
    Jan 2009
    Posty
    123
    BMW
    e38
    Sk±d
    lublin
    z mojego do¶wiadczenia
    je¿eli twarde wê¿e to wymieñ korek w zbiorniczku pewnie sie zaci±³ (mo¿esz go sprawdziæ lekko go luzuj±æ i spu¶æ ci¶nienie zobacz czy nie bedzie p³ynu sadziæ )
    je¿eli viscoza jest dobra to zamulenie uk³adu albo to co najgorsze uszczela :x

  10. #10
    Zaawansowany U¿ytkownik
    Do³±czy³
    Aug 2009
    Posty
    123
    BMW
    Brak
    Sk±d
    Ostrowiec ¦W/ Warszawa
    Cytat Zamieszczone przez doogg
    np po d³u¿szej je¼dzie do momentu ja wskazówka stanie w pionie wy³±czê silnik zacznê odkrêcaæ korek to zacznie syczeæ a pó¼niej p³yn zaczyna wylatywaæ
    te¿ tak mia³em mój by³ zapowietrzony... ale powiem Ci ¿e nasze samochody nie jest tak "chop siup" odpowietrzyæ. Odpowietrza³em oko³o godziny... teraz wszystko ok.

Uprawnienia umieszczania postów

  • Nie mo¿esz zak³adaæ nowych tematów
  • Nie mo¿esz pisaæ wiadomo¶ci
  • Nie mo¿esz dodawaæ za³±czników
  • Nie mo¿esz edytowaæ swoich postów
  •