-
Doświadczony Użytkownik
Dzięki za wszelkie rady
Jak szalony ująłeś nie jestem swiezy znam bolączki V12 w wersji M70 i właściciwe silnika M60 lepszym nazwać w sensie trwałości nie można co najwyżej nowszym i ciut mniej palącym użytkuje M62TU a kolega 750i E-32 i nie powiem co jest droższe bo wstyd :)
Fakt, że 750 na pewno spali koło 2-3 litrów więcej jak mój obecny pojazd. Ale soiągi też sa lepsze :)
Spalanie mnie nie przeraża bardzo mało jeżdżę
Dzięki za zrozumienie 7mka ja jakiś czas jeszcze myślałem, że dam rade ale niestety ostatnie posunięcie szefa mnie dobiło i nie da rady ewentualnie E-38 750 z poczatku pordukcji ale nic ciekawego nie widzę na razie.
co do 740 to tam tez jest automat, ktory notorycznie gubił wsteczny do tego nie ma dźwięku V12 i jego trwałości w sensie odkręcające się pompy oleju drtgawki nieznanaego powodu na wolnych obroTACH ITD
w v12 głównym problemem sa świece, kable i przepływki planuje rezerwe finanswoą, która starczy na wymianę tych wsyztskich elelmntów zaraz po zakupie na nowe przepłwyki - mam tanie dojście do orygniałów :)
Do tego żadnego ciekawego 740 nie znalazłem w niemczech jedno ładne miało rdze a z tym już w E-32 walczyłem i nie chcę wracać do tego wolę walczyc z silnikiem w V12 :)
Nadla czekam na rady i propozcyje :)
Jeżeli ktos wie o E-38 do 20 tysięcy w polsce z stanie nie złomu czekam na kontakt :)
Nad 735 i 730 nawet sie nie zastanawiam słabszego auta w życiu nie kupię 7er musi sie czymś napędzać :)
Aha z tymi felgami o co chodzi TRX???
Uprawnienia umieszczania postów
- Nie możesz zakładać nowych tematów
- Nie możesz pisać wiadomości
- Nie możesz dodawać załączników
- Nie możesz edytować swoich postów
-
Zasady na forum