-
Doświadczony Użytkownik
Moim zdaniem chcesz zrobić coś głupiego - sprzedasz dofinansowane e38 i kupisz e32 w niemczech , który po przyjeździe - wymaga zmiany wszystkich płynów , pasków itp , remontu zawieszenia ( bo wszystko się rozleci na dziurach zaraz - amortyzatory, wahacze itp) , hamulce ( tarcze , klocki ), do tego pewnie jakieś opony ( przynajmniej jeden kąplet , bo jakieś może znośne będą na aucie ) ....
MOIM zdaniem ---> BEZSENS !
PS - ja też lubie BMW - ale jak zacznie produkować gnioty zamiast samochodów , to nie będę tym jeździł do upadłego , tylko po to żeby śmigło na masce było ...
-
Zaawansowany Użytkownik
Niestety, e32 ma już swoje lata. Nie licz na to że włożysz 3-4 tysiaczki i wszystko będzie chodziło jak złoto przez parę lat. Niestety życie takie proste nie jest. Pomyśl o tym jak się wkurzysz po 6mies jak Ci coś padnie mimo ,że niedawno 4 tys w nią włożyłeś. Brutalne ale prawdziwe niestety. W tym temacie poprę Xsilvera, ja też mały nie jestem a escortem 2 lata jeździłem i koszmaru nie było. Jeżeli do pracy nie potrzebujesz samochodu reprezentacyjnego to kup sobie takiego escorcika w dieslu za 3 tys., lej do baku oranżadkę a z miesiąca na miesiąc odkładaj stówki na remont e38. To moje subiektywne zdanie oczywiście, ale jak się zdecydujesz na e32 to też będzie miło:)
-
Doświadczony Użytkownik
Kurcze co poniektórzy w ogóle nie czytaja tematu od początku :)
Takie E-32 które ja kupie za 15 000zł to nie będzie polska padlina za 6 tysdięcy raczej :)
Doi tego piszecie do mnie jakbym tych aut nie miał mam BMW od 4 lat 525i, 520i, 735i, 735iA wiec znam koszty utrzymania doskonale w przypadku R6 12V, R6 24V, V8 32V ja pytałem co sądzicie o egzemplarzach które pkazałem a nie czy mnie stać i mówicie mi co mam zmmoja kasa robić :)
Fanka BMW napisałem wyraźnie,m że słabszego auta nie kupie jechałem pare razy E-32 730V8 i to kiepsko jeździ zwłaszcza w pórwnaniu z moim 3,5 nawet w automacie :)
Jeżeli E-32 to 740 lub 750 jeżeli E-38 to 750 jeżeli E-34 to 540i 6-gang juz to pisałem
W ten przbieg też nie wierze zarówno w spalanie ale najgorzej nie wygląda po za tym :)
Kolor ma okej skóra najgorsza nie jest choc nie taka juak u mnie
Piszecie, że sprzedam doinwestowane E-38 a kupie padlinę E-32 padliny sa za 1000-2000 eurto ja ogladam auta pasjonatów takich jak ja za 2500-3500 euro o wartości niejednego E-38 wiec trupy to raczej nie są :)
Czyli wracając do tematu nadal nikt mi nie pomógł czy lepiej szybki pocisk czyli 540i z manualem czy 750i czyli komfort i też wolne to nie jest :)
-
Zaawansowany Użytkownik

Zamieszczone przez
Zdzira 850I
750i
pocisk + komfort
-
Doświadczony Użytkownik
zdzira - po co w ogóle zakładasz temat sokor już wszystko wiesz ? chcesz e32 to kupuj i ciesz się klasykiem ...
A co do 730 v 8 - to wydaje mi się że raczej 735ia mnie nie objedzie - 325i na vanosie mnie nie robi więc wątpię w 735ia. Ostatnio też się sprawdzałem z 330d e46 ( chyba było w automacie ) - i mogę stwierdzić że 730 v8 manual e32 naprawdę daje radę !
-
Doświadczony Użytkownik
Dane testowe 0-100 8,2 u mnie a mam automat czyli ruszam z 550RPM bez sztuczek 8,2 do setki wg książki wg mojego stopera 7,9-8,1 a u Ciebie 8,3 w manualu dla sprawiedliwości powinieniem porównac u ciebie automat ale to już by była miazga panie :)
Jeździłem nie raz 730V8 bo znajomy miał to wiem jak to jeździ i do M62TUB35 się nie umywa niestety M62 do tego z vanosem ma sporo lepszy dół porównywalny z 4,0 M60 a gdzie tu 3,0 M60 ratuje cie tylko manual i mniejsza masa co do 330d to niedawno skroiłem jedno bez oporów na trasie więc szału to nie robi 325i to dobry przeciwnik tak do 140 potem wymięka
Dla twojego 730 dobry przeciwnik to 735i ale E-32 :)
Nie wiem wszystkiego ale jak nie umiesz napisać nic na temat to może nie pisz w ogóle??
Ja zadałem pytanie co sądzicie konkretnie o tych egzemplarzach a Ty mi wyleciałez reno i maluchem to kto niep pisze na temat napisałe cos o autach, o które pytałem????
Aha mój V-max to 243 a twój 230km/h tez "malutka" różnica :)
Ale nie o to chodzi może napiszesz coś na temnat w końcu choc jedno zdanie??????
-
Doświadczony Użytkownik
ja już napisałem w temacie - że sprzedaż dofinansowanego e38 i zakup e32 ( które zawsze wymaga wkładu finansowego , bo mąło kto sprzedaję idealne e32 z wymienienioną połową samochodu ) jest bezsensem - i w sumie po zamianie zostanie ci te 5 czy 7 tyś zł (odliczając jakieś tam koszty które musisz wepchać w e32) i będziesz jeździł samochodem z innej epoki - totalnie bezsensu - takie jest moje zdanie .
Jak dla ciebie jest tak ważnie przyspieszenie to kup najlepiej 540i w manualu ...
-
Doświadczony Użytkownik
ważne jest i przyspieszenie i komfort
Bo dupa już się przywzyczaiła do E-38 dlatego najchętniej widziałbym 750i E-38 z roku 1995-1996 tylko za 20 tysięcy ciężko znaleźć coś rozsądnego :(
-
Doświadczony Użytkownik
Przeglądałem ostatnio kilka kilka ogłoszeń w poszukiwaniu zadbanego e34 kombi, starając się patrzeć przede wszystkim na STAN, a już nawet nie na konkretną wersję silnikową.
Podstawą wyposażenie czyli skóra, klima bo bez tego smutek, niestety nie bardzo jest w czym wybierać - to są auta przede wszystkim urzytkowe i mało kto się nam nimi trzęsie.
Co innego w DE, ale to jakby inna bajka. E34 Touring na pewno komfortu odmówić nie można, sprawne podróżowanie też na pewno jest możliwe w wykonaniu tego pojazdu.
Czarne e32 w benzynie!

-
Doświadczony Użytkownik
No dla tego ja po swoje auto raczej pojadę do wroga bo tu coś ciężko kupić nie odpicowanego pod sprzedaż :)
Tylko nadal nie wiem czego chce maksymalnego pocisku czyli 540i 6-gang czy jednak z komfortem czyli 750i w wersji E-38 lub E-32 i tu tez drugi dylemat bo za 20 tysięcy to będe miał odgiglane E-32 w stanie tip -top za to E-38 jest droższe w eksploatacji natomiast zdecydowanie lepiej się nim jeździ :) Zwłaszcza ten kokpit noca jest piękny :)
Uprawnienia umieszczania postów
- Nie możesz zakładać nowych tematów
- Nie możesz pisać wiadomości
- Nie możesz dodawać załączników
- Nie możesz edytować swoich postów
-
Zasady na forum