Wojtek, spokojnie - już wyjaśniam:Zamieszczone przez wojtekd
Samochód nabyłem legalnie, tyle że nie nowy w polskim salonie a używany w Niemczech miesiąc temu. Miał przede mną 4 właścicieli i dostałem do niego:
- kluczyk z pilotem (1 szt.)
- kluczyk serwisowy, ten którym nie otworzysz bagażnika.
Wiem że powinien być jeszcze drugi z pilotem i awaryjny (taki wąski). Niestety na oczy ich nie widziałem i nic nie poradzę.
Oczywiście że główny nie rozprogramowuje się sam z siebie, tylko nie chciałem przynudzać moja historią. Rozprogramowałem go poniekąd na własną prośbę, bo rozkręciłem (na dłużej niż minutę) chcąc zobaczyć czy da się jakoś wymienić te gumki klawiatury (mam je w fatalnym stanie). Liczyłem jednak że po wszystkim sobie zaprogramuję.
Bateryjki są ok - nie dlatego go rozkręcałem (patrz wyżej).
Drugiego kluczyka z pilotem nie mam (patrz wyżej).
Oczywiście, mogę dorobić kluczyk z pilotem (chociaż mój chyba się nie popsuł), tylko kosztuje to koło 700 PLN, no i po dorobieniu... trzeba go tak samo zaprogramować! :hah:
Jeśli nadal budzę Twoją nieufność, to zapraszam na mini-spocik w celu oględzin auta, dowodu rejestracyjnego, właściciela i jego dowodu osobistego... ;) Daleko nie masz :)




Odpowiedz z cytatem