Strona 2 z 4 PierwszyPierwszy 1234 OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 11 do 20 z 31

Wątek: TURBINY E 38

  1. #11
    Zaawansowany Użytkownik
    Dołączył
    Sep 2007
    Posty
    228
    BMW
    740d
    Skąd
    Danzig
    Auto petarda. Przepływki też wymieniłem kiedyś. Byłem na hamowni ale powiedzieli, że wynik mocy nie jest miarodajny bo nie ma w automacie 100% blokady na sprzęgle.

    pozdrawiam
    mavic

    Forum 7er jest dla buraków i kartofli. Jestem dumnym kartoflem !

  2. #12
    Początkujący Użytkownik
    Dołączył
    Oct 2009
    Posty
    66
    przepływki dawałeś oryginały czy zamienniki (nie wiem czy wogóle są :hah: ) ile dałes za sztuke ? z wykresu widze że moment i moc rosną szybko i płynnie w zakresie od 1400 do 1800 obr. , ja miałem tak że do 1800 obr. nic a potem wystrzeliwało mnie jak z procy :D

  3. #13
    Zaawansowany Użytkownik
    Dołączył
    Sep 2007
    Posty
    228
    BMW
    740d
    Skąd
    Danzig
    Kupilem Löwe Automobil z maf-shop.com
    pozdrawiam
    mavic

    Forum 7er jest dla buraków i kartofli. Jestem dumnym kartoflem !

  4. #14
    Zaawansowany Użytkownik
    Dołączył
    Aug 2008
    Posty
    216
    BMW
    740d
    Skąd
    ddz
    Cytat Zamieszczone przez HORNETT39
    przepływki dawałeś oryginały czy zamienniki (nie wiem czy wogóle są :hah: ) ile dałes za sztuke ? z wykresu widze że moment i moc rosną szybko i płynnie w zakresie od 1400 do 1800 obr. , ja miałem tak że do 1800 obr. nic a potem wystrzeliwało mnie jak z procy :D
    Mozna wiedziec jakie wartosci uzyskalo twoje auto na hamowni?

  5. #15
    Początkujący Użytkownik
    Dołączył
    Oct 2009
    Posty
    66
    Niestety nie mam żadnego wydruku , byłem w 44TUNING w Opolu , zapieli mi na kólko jakiś sprzęt podpięty kabelkiem do laptopa i jazda , kilka prób przyśpieszania i pokazywał mi na kompie ten wykres , stwierdził że za póżno sie zbiera i troche za dużo kopci , kazał mi sprawdzić cały układ doładowania , filtry powymieniałem , teraz jak wszystko porobie to pojade do V-TECH TUNING :D

  6. #16
    Zaawansowany Użytkownik
    Dołączył
    Aug 2008
    Posty
    216
    BMW
    740d
    Skąd
    ddz
    A nie pamietasz ile wyszlo?

  7. #17
    Początkujący Użytkownik
    Dołączył
    Oct 2009
    Posty
    66
    Niestety nie , pamiętam że moc max 245 (+/-) KM była powyżej 2500 obr. , po niedzieli jade sprawdzić turbiny , przepływki , itp.

  8. #18
    Początkujący Użytkownik
    Dołączył
    Oct 2009
    Posty
    66
    Dzisiaj jade na kompa , zobaczymy co tam z pałerem mojej buni :what:

  9. #19
    i co Ci pokazało?



    “Nadsterowność wzbudza strach w pasażerach. Podsterowność - w kierowcy”

  10. #20
    Początkujący Użytkownik
    Dołączył
    Oct 2009
    Posty
    66
    Niestety nic , byłem u tego P.Krystiana ale niestety stwierdził że nie ma tego "softu" czy cóś z kompem , wysłał mnie do innego warsztatu , tam jestem umówiony na wtorek rano , jak będe po- to napisze , ostatnio stwierdziłem że jak dodaje powoli gaz to pałer jest do pewnego momentu , potem sie traci , przy prędkości około 160km/h nawet jak wcisne gaz do podłogi zero reakcji (mocy) auto leci siłą rozpędu , myśle że jest coś nie tak ze sterowaniem turbin (jak wcześniej napisał mavic)

Uprawnienia umieszczania postów

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •