Strona 2 z 2 PierwszyPierwszy 12
Poka¿ wyniki od 11 do 19 z 19

W±tek: sprê¿yny do e38

  1. #11
    Pocz±tkuj±cy U¿ytkownik Awatar cezar012
    Do³±czy³
    Dec 2010
    Posty
    48
    BMW
    E38 740d
    Sk±d
    Lublin
    moglbys napisac ile cie ta cala operacja wyniosla, bo przymierzam sie w swojej zrobic tylne zawieszenie na wiosne, bo skrzypi jak cholera, i tez nisko siedzi, o luzach na wahaczach nie wspomne. nie chce kilka razy do tego podchodzic tylko postawic auto na kilka dni i zrobic wszystko od A do Z
    V8-POWER...
    BMW e38 740d V8 ;-D
    Scania R500 V8
    Scania 164c V8
    Scania 144L V8

  2. #12
    Zaawansowany U¿ytkownik
    Do³±czy³
    Aug 2007
    Posty
    233
    BMW
    e38 740i M62
    Sk±d
    Warszawa
    Blog
    4
    Wahacz tylny górny lewy Lemforder LMI22349 - 268,98
    Wahacz tylny górny prawy Lemforder LMI22350 - 268,98
    Wahacz tylny dolny lewy Lemforder LMI13308 - 307,4
    Wahacz tylny dolny prawy Lemforder LMI13308 - 307,4
    2 szt Amortyzator ty³ Sachs 170822 - 777
    2 szt Podk³. uszcz. BMW 33 52 1 091 860 - 23,33
    2 szt Gniazdo podporowe BMW 33 52 1 090 282 - 24,32
    2 szt Os³ona amortyzatora BMW 31 33 1 137 932 - 16,74
    2 szt Podk³adka dolna sprê¿yny BMW 33 52 1 131 523 - 38,46
    2 szt £o¿ysko górne amortyzatora Lemforder LMI13209 01 - 320
    2 szt Odbój amortyzatora - 40
    2 szt Sprêzyna tylna wzmocniona K+F 101 519 - 311,36
    4 szt Nakrêtka BMW 33 32 1 140 569 – 9,28
    2 szt ¦ruba mimo¶rodowa BMW 33 30 6 760 591 - 25,96
    2 szt Mimo¶rodowa podk³adka BMW 33 30 6 760 592 - 5,98
    2 szt Nakrêtka z ko³nierzem BMW 33 32 6 760 668 - 3,52
    2 szt ¦ruba BMW 33 32 1 139 132 - 26,06
    2 szt ¦ruba BMW 07 11 9 901 378 - 12,52
    6 szt Nakrêtka BMW 07 11 9 904 295 - 5,64

    + rok wcze¶niej
    2 szt Dr±¿ek skrêtny Lemforder LMI25990 - 200
    2 szt Tuleja p³ywaj±ca Lemforder LMI13307 - 200
    Geometria - 140
    + kilka ¶rubek, smarów, kosztów przesy³ek….
    Co¶ ponad 3400 PLN
    Wra¿enia z jazdy bezcenne :)
    Ostatnio edytowane przez marekzegarek ; 19-01-2011 o 20:35

  3. #13
    Zaawansowany U¿ytkownik
    Do³±czy³
    Jan 2011
    Posty
    630
    BMW
    m60b40
    Sk±d
    ZGY!
    jak kupilem autko rowniez siedzialo nisko z tylu a przod pial do gory, w sezonie jechalem do wrocka na Tunnel , to az obcieraly mi kola o nadkola na zalamaniach drogi:/ wymienilem sprezyny na H&R i od razu lata jak lopata:) przod nizej od tylu:)

  4. #14
    7er Freak Awatar Greg38
    Do³±czy³
    May 2007
    Posty
    4,298
    BMW
    F02 750LxD E65 745i Prins VSI E38 740i Prins VSI
    Sk±d
    DE/PL
    Blog
    18
    Ja swojego czasu wstawilem na tyl wzmocnione sprezyny dla pojazdow z hakiem. ustrzelilem na ebay za grosze nowki. a wsadzilem, bo mialem w kole lpg, wiec 2 baki pelne paliwa + bagaze.

    Nie zaluje ;D
    Pozdr.

    Greg38

    UWAGA! Pomagam poprzez forum a nie PW lub GG! Masz pytanie - za³ó¿ temat i prze¶lij link a postaram siê odpowiedzieæ!




    http://7er.pl
    http://bmw.n-sacz.pl
    http://bmw-diag.pl
    http://obd-can.pl
    http://auto-diag.de

  5. #15
    Zaawansowany U¿ytkownik
    Do³±czy³
    Jun 2010
    Posty
    538
    BMW
    e65 3.0d
    Sk±d
    suwa³ki
    Nie licz na to ¿e szybko ci usi±dzie zawieszenie,raczej nie za twojej kadencji, zw³aszcza na sprê¿ynach wzmocnionych k+f .Jest to jedna z najlepszych firm produkuj±ca sprê¿ynki ,nie byle dziad .Chyba ¿e jak przedmówca powiedzia³ ,pe³ny zbiornik paliwa oraz gazu to linia nadwozia bêdzie wygl±daæ przyzwoicie.Do prawid³owego ustawienia k±tów nie trzeba sprê¿ynek wzmacnianych.
    Ostatnio edytowane przez lukasz7 ; 21-01-2011 o 20:00

  6. #16
    Vip Vip
    Do³±czy³
    Jun 2007
    Posty
    3,882
    BMW
    750iL840Ci730LiK53
    Sk±d
    Bielsk Podlaski
    Cytat Zamieszczone przez marekzegarek Zobacz posta
    No i po k³opocie.
    Wymieni³em w zesz³ym tygodniu prawie ca³e zawieszenie z ty³u, tj. amortyzatory, sprê¿yny (przy okazji okaza³o siê, ¿e stara sprê¿yna z prawej strony jest pêkniêta) + odboje i os³ony, górne mocowania, wahacze górne i dolne. Pojecha³em po wszystkim na ustawienie geometrii. Tym razem mechanik nie mia³ ¿adnych problemów z ustawieniem, geometria wysz³a idealnie.
    Przy okazji napiszê, ¿e sprê¿yny za³o¿y³em firmy K+F, wersjê wzmocnion±. Samochód na razie siedzi do¶æ wysoko, choæ na pewno usi±dzie po jakim¶ czasie troszkê. Nowe sprê¿yny zachowuj± siê du¿o sztywniej ni¿ stare. Zobaczymy jak bêdê siê sprawowaæ po przejechaniu "kilku" kilometrów.
    po kiego wzmocnione???? polak to lubi przesadzac.... jak orgi sprezyna wywali sie po 15latach to odrazu wsadzac WZMOCNIONE bo lepsze niz ori...... a pozniej auta z dup...a na 2 matry jezdza i kazdy sie modli.... aby sie u³o¿yla

    aha jak sprezyna sie ulozy, i o ile sie ulozy to i tak juz po twojej geometrii
    Ostatnio edytowane przez krzywy191 ; 24-01-2011 o 21:29

  7. #17
    Vip Vip Awatar coboss
    Do³±czy³
    Feb 2009
    Posty
    4,002
    BMW
    E38 730d
    Sk±d
    Szlachta Rydzyñska ko³o wsi Leszno
    Cytat Zamieszczone przez krzywy191 Zobacz posta
    aha jak sprezyna sie ulozy, i o ile sie ulozy to i tak juz po twojej geometrii
    Ja je¿d¿ê sobie zawsze ok 200km zanim ustawiê to chyba, ¿e auto jest na tyle niepewne, ¿e nie ma sensu ryzykowaæ.
    Co do u³o¿enia siê, za³ó¿ kiedy¶ zwyk³e KYB to zobaczysz jak siê potrafi± u³o¿yæ!!! (oczywi¶cie nie polecam ich absolutnie)
    Pó¼niej siê dziwiæ, ¿e ludzie kupuj± wzmocnione, te¿ kupi³em CS Germany wzmocnione i nie mam bladego pojêcia jak siê u³o¿± bojê siê te¿, ¿e bêd± za sztywne, niebawem siê oka¿e.
    Je¿eli kto¶ mia³ do czynienia z tym producentem to niech siê wypowie jeszcze mogê je wymieniæ na zwyk³e je¿eli ma byæ co¶ nie tak.
    ---===Bo rado¶æ to suma drobnych przyjemno¶ci===---

    *** UWAGA! ACHTUNG! ATTENTION! ATENCION! ***
    Ze wzglêdu na ograniczony czas coraz rzadziej zagl±dam na forum :(
    W sprawach pilnych proszê o kontakt na maila coboss@op.pl pamiêtajcie o zaznaczeniu, ¿e jeste¶cie klubowiczami!

  8. #18
    Vip Vip
    Do³±czy³
    Jun 2007
    Posty
    3,882
    BMW
    750iL840Ci730LiK53
    Sk±d
    Bielsk Podlaski
    200km to troszke malo, 2 tys OK, dlamnie jak zmienialem sprezyny to auto usiadlo optymalnie po okolo 3-4 miesiacach, niemowie abys tyle jezdzil na zle ustawionej, ale naprawde to tyle zajmuje dla sprezyny, wiem bo w wielu wielu autach juz zmienilem

  9. #19
    Vip Vip Awatar coboss
    Do³±czy³
    Feb 2009
    Posty
    4,002
    BMW
    E38 730d
    Sk±d
    Szlachta Rydzyñska ko³o wsi Leszno
    Cytat Zamieszczone przez krzywy191 Zobacz posta
    200km to troszke malo, 2 tys OK, dlamnie jak zmienialem sprezyny to auto usiadlo optymalnie po okolo 3-4 miesiacach, niemowie abys tyle jezdzil na zle ustawionej, ale naprawde to tyle zajmuje dla sprezyny, wiem bo w wielu wielu autach juz zmienilem
    No tak ale znaj±c mo¿liwo¶ci naszych wypierdzielonych drug w ci±gu tych 4 tys i tak co¶ bêdzie trzeba wymieniæ i zajrzeæ do serwisu na ustawienie geometrii. Wa¿ne aby nie jechaæ prosto z warsztatu do ustawienia bo w pierwszych dniach auto mocno siada (zale¿y kto ile je¼dzi ja robiê po 60-100km codziennie ka¿dego dnia). Najlepiej polataæ po bruku, przelecieæ siê na stacje diagnostyczne posprawdzaæ amory na trzêsid³ach, wiêkszo¶æ stacji robi to za darmo ja zawsze mam tam jakiego¶ browara w baga¿niku aby daæ w podziêkowaniu.
    ---===Bo rado¶æ to suma drobnych przyjemno¶ci===---

    *** UWAGA! ACHTUNG! ATTENTION! ATENCION! ***
    Ze wzglêdu na ograniczony czas coraz rzadziej zagl±dam na forum :(
    W sprawach pilnych proszê o kontakt na maila coboss@op.pl pamiêtajcie o zaznaczeniu, ¿e jeste¶cie klubowiczami!

Uprawnienia umieszczania postów

  • Nie mo¿esz zak³adaæ nowych tematów
  • Nie mo¿esz pisaæ wiadomo¶ci
  • Nie mo¿esz dodawaæ za³±czników
  • Nie mo¿esz edytowaæ swoich postów
  •