Strona 6 z 9 PierwszyPierwszy ... 45678 ... OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 51 do 60 z 83

Wątek: m60b30 vs m30b35

  1. #51
    Zaawansowany Użytkownik Awatar m.r.77.bmw
    Dołączył
    Jan 2009
    Posty
    312
    BMW
    E34 520
    Skąd
    iNOWROCŁAW
    Cytat Zamieszczone przez xsilver
    No to nie mamy o czym rozmawiać , jeżeli dla was m30b35 z pojemnością o pół litra większą i wtrysku grupowym pali mniej przy ostrej jeździe...

    dochodzi jeszcze do tego stosunek wagi pojazdu.b30 więcej pali od b35 a co do v6 to od dawna wiadomo że więcej paliwka potrzebują. JeSli bym miał wybierać to tylko silnik 4 litry a jak mniejszy to b35 , a jak bym był szejkiem paliwowym to 5 litrów by mnie na zawsze zadowoliło.

  2. #52
    Początkujący Użytkownik
    Dołączył
    Apr 2009
    Posty
    74
    BMW
    e32 730i v8
    Skąd
    Gdańsk
    he he,dobre


    Mnie tez ten silnik zafascynował i chetnie przygarnol bym ten motor m30b35 bitubro z Alpiny b10Bitbo-to byl kosmos co oni wtedy z tym silnikiem zrobili Bitbo tamtych czasach...
    Jestem jaki jestem

  3. #53
    Doświadczony Użytkownik Awatar xsilver
    Dołączył
    Aug 2008
    Posty
    2,187
    BMW
    m60
    Skąd
    .Kraków
    Cytat Zamieszczone przez m.r.77.bmw
    Cytat Zamieszczone przez xsilver
    No to nie mamy o czym rozmawiać , jeżeli dla was m30b35 z pojemnością o pół litra większą i wtrysku grupowym pali mniej przy ostrej jeździe...

    dochodzi jeszcze do tego stosunek wagi pojazdu.b30 więcej pali od b35 a co do v6 to od dawna wiadomo że więcej paliwka potrzebują. JeSli bym miał wybierać to tylko silnik 4 litry a jak mniejszy to b35 , a jak bym był szejkiem paliwowym to 5 litrów by mnie na zawsze zadowoliło.

    Widzę, że kompletnie nie wiesz o czym piszesz ...

  4. #54
    Doświadczony Użytkownik
    Dołączył
    Aug 2008
    Posty
    2,603
    BMW
    740iA e-32
    Skąd
    Rawicz Wlkp
    Blog
    1
    Cytat Zamieszczone przez sz4l0ny
    Kto dłużej siedzi w temacie ten wie że o R6 nie ma 10 stronicowych postów typu "moje V8 znowu telepie na wolnych" albo "M60 nie pali na wszystkie cylindry" w których bierze udział półowa forumowych wyjadaczy i nikt nie potrafi powiedziec nic sensownego ;D
    to jest własnie kwitesencja M60 :)

  5. #55
    Doświadczony Użytkownik Awatar xsilver
    Dołączył
    Aug 2008
    Posty
    2,187
    BMW
    m60
    Skąd
    .Kraków
    Nie ma co drążyć tematu raczej ... Ileż to jest tematów że m30 się przegrzewa itp - każdy silnik ma swoje bolączki niestety ...

  6. #56
    Zaawansowany Użytkownik Awatar m.r.77.bmw
    Dołączył
    Jan 2009
    Posty
    312
    BMW
    E34 520
    Skąd
    iNOWROCŁAW
    Cytat Zamieszczone przez xsilver
    Widzę, że kompletnie nie wiesz o czym piszesz ...
    a ty za to wiesz w jaki sposób wręcz utopijny bronić swojej racji.jak nie potrzebujesz mocy to wsadż sobie silnik 2litry i napewno ci spali w budzie e32 5na100km.
    ;D ;D



    Gdyby to były dwa nowe silniki to bym wybrał v6 bo jest to nowocześniejsza jednostka i ma swoje plusy ale z racji tego że to dziadki to wole r6 nawet z większym przebiegiem.

  7. #57
    Doświadczony Użytkownik Awatar xsilver
    Dołączył
    Aug 2008
    Posty
    2,187
    BMW
    m60
    Skąd
    .Kraków
    Ty jeździłeś kiedykolwiek m60b30 na co dzień ? Bo masz świetny argument - "wiadomo od dawna" :razz: M60b30 to najekonomiczniejszy silnik w e32 - pali najmniej ze wszystkich ( oczywiście mówię o silniku w dobrym stanie i zadbanym ) - przy moim stylu jazdy m30b35 paliło w mieście ok 2 litry więcej - i temu wierzę bo sam to sprawdziłem , a nie "wiadomo od dawna" ...

  8. #58
    Zaawansowany Użytkownik Awatar m.r.77.bmw
    Dołączył
    Jan 2009
    Posty
    312
    BMW
    E34 520
    Skąd
    iNOWROCŁAW
    Cytat Zamieszczone przez xsilver
    Ty jeździłeś kiedykolwiek m60b30 na co dzień ? Bo masz świetny argument - "wiadomo od dawna" :razz: M60b30 to najekonomiczniejszy silnik w e32 - pali najmniej ze wszystkich ( oczywiście mówię o silniku w dobrym stanie i zadbanym ) - przy moim stylu jazdy m30b35 paliło w mieście ok 2 litry więcej - i temu wierzę bo sam to sprawdziłem , a nie "wiadomo od dawna" ...

    a ja nie wierzę że to sprawdzałeś.Miałem wiele aut z silnikami widlastymi i powiem jedno ,że silniki widlaste mają wiekszą jedynie moc w stosunku do rzędówek ale spalanie zawsze będzie wyższe. A tak na marginesie to twoim zdaniem ile więcej spali m30b30 od M60b30 ?

  9. #59
    Doświadczony Użytkownik Awatar xsilver
    Dołączył
    Aug 2008
    Posty
    2,187
    BMW
    m60
    Skąd
    .Kraków
    Niestety nie miałem m30b30 - miałem w e23 m30b28 ale to nie porównanie, bo e23 lżejsze i silnik na innym układzie zasilania... Jeździłem jakiś tydzień 730 m30b30 w manualu kolegi - ale ten samochód był jakiś kosmiczny - miał stoczone koło zamachowe, podobno jakieś sportowe wałki itp - a na dodatek po tym tygodniu silnik się przegrzał, rozerwało wąż od chłodnicy , wywaliło płyn i silnik się skończył - a wszystko przez niedziałające zegary z syndromem 299960 ( po wciśnięciu hamulca zegary gasły całkowicie) ...


    Myślę że nie ma co ciągnąć gluta z nosa, bo to nie ma sensu.

  10. #60
    Zaawansowany Użytkownik Awatar MCGUMA
    Dołączył
    Jan 2009
    Posty
    616
    BMW
    e32 735i, e46 318, ex(e30 325i touring, e30 325i coupe, e30 318 sedan, )
    Skąd
    Mielno/Koszalin
    Cytat Zamieszczone przez xsilver
    Myślę że nie ma co ciągnąć gluta z nosa, bo to nie ma sensu.
    ;D chyba tak,to sa dwa rozne silniki i ciezko je porownac.Mozna powiedziec kontrowersyjne silniki ;D
    Jest e32 7xx,E30 325i 24v swap na e30 335i :) i sprzedane :(

Uprawnienia umieszczania postów

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •