Strona 2 z 5 PierwszyPierwszy 1234 ... OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 11 do 20 z 49

Wątek: problem z zaworami m30b35

  1. #11
    Początkujący Użytkownik
    Dołączył
    Feb 2009
    Posty
    77
    BMW
    735iA
    Skąd
    Osobnica
    Wielkie dzieki sz4l0ny za pomoc

    ps. Postaram się dzis zrobić zdjecie końca wałka
    Zapraszam
    www.bmwfan.pl

  2. #12
    Zaawansowany Użytkownik Awatar m.r.77.bmw
    Dołączył
    Jan 2009
    Posty
    312
    BMW
    E34 520
    Skąd
    iNOWROCŁAW
    Cytat Zamieszczone przez micky1987
    Remonci będę wykonywał sam wiec wszystkie rady ,uwagi mile widziane.Będę mi potrzebne dzwigienki, uszczelka pod głowice i pod pokrywe zaworów coś jeszcze ?
    ps Orientuje się ktoś ile może kosztować odma?

    zplanowanie głowicy ,dotarcie gniazd zaworowych,wymiana uszczelniaczy,nie musisz tego robić :) decyzja należy do ciebie :) jak chcesz tanio to nie ściągaj głowicy tylko wyciągnij silnik ,może troche więcej roboty ale wyjdzie taniej :)

  3. #13
    Doświadczony Użytkownik Awatar marek1132
    Dołączył
    Oct 2008
    Posty
    1,939
    BMW
    BMW e32 735 iL
    Skąd
    Częstochowa
    Cytat Zamieszczone przez m.r.77.bmw
    zplanowanie głowicy ,dotarcie gniazd zaworowych,wymiana uszczelniaczy,nie musisz tego robić decyzja należy do ciebie jak chcesz tanio to nie ściągaj głowicy tylko wyciągnij silnik ,może troche więcej roboty ale wyjdzie taniej
    Nic to nie da,śruby głowicy i tak trzeba odkręcić inaczej nie wysunie się wałków dźwigienek. Dotarcie zaworów i wymianę uszczelniaczy tak jak kolega wyżej napisał możesz wykonać samemu,są to groszowe sprawy.

  4. #14
    Początkujący Użytkownik
    Dołączył
    Feb 2009
    Posty
    77
    BMW
    735iA
    Skąd
    Osobnica
    Zdjęcia krzwek

    Zapraszam
    www.bmwfan.pl

  5. #15
    Zaawansowany Użytkownik Awatar m.r.77.bmw
    Dołączył
    Jan 2009
    Posty
    312
    BMW
    E34 520
    Skąd
    iNOWROCŁAW
    Cytat Zamieszczone przez marek1132
    Nic to nie da,śruby głowicy i tak trzeba odkręcić inaczej nie wysunie się wałków dźwigienek.
    faktycznie,zapomniałem :D sorki

  6. #16
    Początkujący Użytkownik
    Dołączył
    Feb 2009
    Posty
    77
    BMW
    735iA
    Skąd
    Osobnica
    Panowie wiecie może ile kosztuje odma (to ten kawałek węża który jest połączony z pokrywą zaworów, dolotem i czymś tam jeszcze?) i gdzie ją mogę dostać?
    Zapraszam
    www.bmwfan.pl

  7. #17
    Vip Vip Awatar MiBhell
    Dołączył
    Jul 2007
    Posty
    1,156
    BMW
    ex. E32 735iA
    Skąd
    www.ASO-BMW.pl
    Jak juz bedzisz zrzucał głowicę to splanuj koniecznie żeby to zrobic zgodnie ze sztuka nawet jak "tego nie będzie wymagała"!

  8. #18
    Zaawansowany Użytkownik
    Dołączył
    Jan 2009
    Posty
    642
    BMW
    E38 740 Manual
    Skąd
    Warszawa
    Teoria tutaj wysnuta, mówiąca że zmiejszyły się luzy zaworowe przez zbyt ubogi skład mieszanki (czyli za wysoką temp. spalania gazu) jest trafna ALE dla jednostki z instalacją podającą gaz w dolot. Kolega jak widać ma sekwencję przy której skład mieszanki jest monitorowany więc nie doszukiwałbym się w tym problemu.
    za słaby reduktor , blednę ustawienia , błędy montażowe , rozkalibrowane wtryskiwacze -> na sekwencji tak samo może być ubogo ... nawet lepiej może być np za ubogo na 1 cylindrze


    Pozdrowienia Dla Wyznawców Wiary W Niutonometra Wielkiego Czyli Wszystkich Traktorów (Diesli)

    Dieslu, jeśli Cie wyprzedzam, to nie dlatego że chce się ścigać, ale dlatego że śmierdzi !

  9. #19
    Vip Vip
    Dołączył
    Jul 2007
    Posty
    175
    BMW
    E36 325, ex 2xE30, E32
    Skąd
    Żory
    Wnętrze wyglada czysto gdyz jak ja uzytkowałem ten samochód to najpierw jeździł na mobilu 0w40m następnie 5W40, wymiana zawsze czasowo i kompleksowo.

    Przykro mi Mickey, ale jak kupowałeś samochód ode mnie na początku roku, to mówiłem że przydałoby sie wyregulować luzy zaworowe bo zbliża się termin (kilometraż).

    mibhell dobrze pisze o splanowaniu glowicy, ale równie wazne jest tez przy montażu głowicy w M30 aptekarskie podejście do tematu dokręcania jej, dokładne momenty i kolejnosc jak i powtórka po jakimś czasie, NIE BAGATELIZUJ (choc pewnie bys tego nie zrobił) momentów i kolejnosci dokręcania.

    PS: Ciekaw jestem w jakim stanie jest wałek, bo silnik pracował niemal idealnie jeszcze jakiś czas temu...

  10. #20
    Początkujący Użytkownik
    Dołączył
    Feb 2009
    Posty
    77
    BMW
    735iA
    Skąd
    Osobnica
    Cytat Zamieszczone przez Jeztom
    wymiana zawsze czasowo i kompleksowo.
    Dalej tak jest :P
    Zapraszam
    www.bmwfan.pl

Uprawnienia umieszczania postów

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •