Strona 5 z 14 PierwszyPierwszy ... 34567 ... OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 41 do 50 z 132

Wątek: 740d vs 740i

  1. #41
    Moderator Mod Awatar BOSS
    Dołączył
    May 2007
    Posty
    4,133
    BMW
    740i
    Skąd
    Dolny Slask
    Cytat Zamieszczone przez bitek-bitek
    7ka napisał/a:
    bitek-bitek napisał/a:
    dlaczego tak ciężko jest Ci to przyjąć


    ze kupiles auto z silnikiem do remontu? miales pecha i nikomu tego nie zycze.
    Tak sie niestety sklada ze prawie wszystkie M62TUB44 przy przebiegu >200tys nadaja sie do remontu... nie jest to wina slabych tlokow czy blokow a niestety zawsze gory silnika- takze to zaden pech dla Bitka -> tak po prostu jest :(
    7ka ciebie tez co czeka za jakis czas :P
    Każdy człowiek jest jak książka, ma dobre strony, wystarczy tylko przekartkować te złe !!!

  2. #42
    Zaawansowany Użytkownik
    Dołączył
    Jan 2009
    Posty
    642
    BMW
    E38 740 Manual
    Skąd
    Warszawa
    Potwierdzam V8 na podwójnym vanosie = problem do kwadratu :)


    Pozdrowienia Dla Wyznawców Wiary W Niutonometra Wielkiego Czyli Wszystkich Traktorów (Diesli)

    Dieslu, jeśli Cie wyprzedzam, to nie dlatego że chce się ścigać, ale dlatego że śmierdzi !

  3. #43
    Doświadczony Użytkownik Awatar Aldik
    Dołączył
    Aug 2007
    Posty
    6,425
    BMW
    740xd f01
    Skąd
    Katowice
    A ja prawie wogóle o remontach we V8 nie slyszałem...

  4. #44
    Doświadczony Użytkownik
    Dołączył
    Feb 2009
    Posty
    1,172
    BMW
    BMW X5 4,8i ,M5 E39
    Skąd
    POLSKA
    Cytat Zamieszczone przez BOSS
    Cytat Zamieszczone przez bitek-bitek
    7ka napisał/a:
    bitek-bitek napisał/a:
    dlaczego tak ciężko jest Ci to przyjąć


    ze kupiles auto z silnikiem do remontu? miales pecha i nikomu tego nie zycze.
    Tak sie niestety sklada ze prawie wszystkie M62TUB44 przy przebiegu >200tys nadaja sie do remontu... nie jest to wina slabych tlokow czy blokow a niestety zawsze gory silnika- takze to zaden pech dla Bitka -> tak po prostu jest :(
    7ka ciebie tez co czeka za jakis czas :P

    BOSS pewnie że to żaden pech, kupując auto miałem świadomość że czeka je remont silnika, a że przy okazji wymieniłem w nim vanos to już inna sprawa bo mogłem zostawić stary vanos i też by chodził - klepiąc jak diesel.
    X5 4,8 i , poszukiwana E38 750 V12

  5. #45
    Doświadczony Użytkownik
    Dołączył
    Aug 2008
    Posty
    2,603
    BMW
    740iA e-32
    Skąd
    Rawicz Wlkp
    Blog
    1
    M62B44TU ma pojedyńczy vanos Nikoś podwójny był dopiero w N62:)

    Ciekawe moje V8 chodzi ładnie ostatnio zmieniałem dekle a raczej ich uszczelki obejrzałem sobie wałki są w super stanie jak i cała reszta mam nakulane 145 000km wiec nie wiem co wy z tym remontem chyba, że wy macie 200 000km z 1 z przodu :)

  6. #46
    Zaawansowany Użytkownik
    Dołączył
    Jan 2009
    Posty
    642
    BMW
    E38 740 Manual
    Skąd
    Warszawa
    M62B44TU ma pojedyńczy vanos Nikoś podwójny był dopiero w N62:)
    M62TUB35 lub M62TUB44 ma podwójny vanos jeden po lewej a drugi po prawej stronie silnika :)


    Pozdrowienia Dla Wyznawców Wiary W Niutonometra Wielkiego Czyli Wszystkich Traktorów (Diesli)

    Dieslu, jeśli Cie wyprzedzam, to nie dlatego że chce się ścigać, ale dlatego że śmierdzi !

  7. #47
    7ka
    Gość
    Cytat Zamieszczone przez BOSS
    7ka ciebie tez co czeka za jakis czas :P
    mozliwe ze tak ale trzeba byc optymista ;)


    troche to dziwne ze silnik ktory uwazany jest za bardzo dobra konstrukcje po 200.000 ma takie problemy

    ale panowie,to ze ktos zrobil remont silnika nie oznacza ze kazda po 200tys musi jechac na remont... :?

  8. #48
    Doświadczony Użytkownik
    Dołączył
    Aug 2008
    Posty
    2,603
    BMW
    740iA e-32
    Skąd
    Rawicz Wlkp
    Blog
    1
    Nikoś to napisz, że ma dwa vanosy z racji dwóch głowic jest to uznawane za pojedyńczy vanos bo jest tylko na zaworach dolotowych a nie także wylotowych. A to, że silnik ma dwie głowice to chyba zrozumiałe, że ma tego vanosa 2szt?? Podwójny jest jak sa po dwa w jednej głowicy :)

  9. #49
    Zaawansowany Użytkownik
    Dołączył
    Jan 2009
    Posty
    642
    BMW
    E38 740 Manual
    Skąd
    Warszawa
    Zdzira 850i

    masz instrukcje vanosa do e39 z silnikiem M62TU

    http://tech.bentleypublishers.com/se...E39.Vanos2.pdf

    wpadłeś na pomysł że jeden vanos może zmieniać 2 wałki ?


    Pozdrowienia Dla Wyznawców Wiary W Niutonometra Wielkiego Czyli Wszystkich Traktorów (Diesli)

    Dieslu, jeśli Cie wyprzedzam, to nie dlatego że chce się ścigać, ale dlatego że śmierdzi !

  10. #50
    Doświadczony Użytkownik
    Dołączył
    Feb 2009
    Posty
    1,172
    BMW
    BMW X5 4,8i ,M5 E39
    Skąd
    POLSKA
    Cytat Zamieszczone przez 7ka
    Cytat Zamieszczone przez BOSS
    7ka ciebie tez co czeka za jakis czas :P
    mozliwe ze tak ale trzeba byc optymista ;)


    troche to dziwne ze silnik ktory uwazany jest za bardzo dobra konstrukcje po 200.000 ma takie problemy

    ale panowie,to ze ktos zrobil remont silnika nie oznacza ze kazda po 200tys musi jechac na remont... :?

    To fakt trzeba być optymistą :D

    Druga rzecz to że chyba nie ma żadnego silnika który ma realny przebieg 200 tys km, no chyba że ktoś kupił 7er do jazdy do kościoła albo do rodziny w weekend. Dziś widziałem 7er z 97 roku która ma najechane 540 tysięcy km - stała u mojego mechanika który robił mój motor. Silnik 4.0 bez vanosa - 540 tys bez remontu.
    X5 4,8 i , poszukiwana E38 750 V12

Uprawnienia umieszczania postów

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •