Strona 4 z 14 PierwszyPierwszy ... 23456 ... OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 31 do 40 z 132

Wątek: 740d vs 740i

  1. #31
    Doświadczony Użytkownik
    Dołączył
    Feb 2009
    Posty
    1,172
    BMW
    BMW X5 4,8i ,M5 E39
    Skąd
    POLSKA
    Cytat Zamieszczone przez 7ka
    Cytat Zamieszczone przez bitek-bitek
    dlaczego tak ciężko jest Ci to przyjąć
    ze kupiles auto z silnikiem do remontu? miales pecha i nikomu tego nie zycze.



    Cytat Zamieszczone przez bitek-bitek
    Nie napisałem że wszystkie 740i to porażki bo wysztkie są dorżnięte
    tak jak powiedzialem.. wspolczuje

    sa ludzie ktorzy nie potrafia uwierzyc w to ze Swiety Mikolaj to wytwor wyobrazni ...

    Nie miałem pecha bo wiedziałem że silnik jest do remontu, jeśli mi nie wierzysz to możesz zapytać poprzedniego właściciela, który zresztą jest zapisany na forum. Tak więc pecha nie miałem, bardziej ważne były dla mnie inne elementy auta niż silnik. Nie mam też do nikogo żalu o to że musiałem go remontować, bo dlaczego? Przecież mogłem jeździć i dolewać olej albo zalać supergęstym mineralem dolać 2 opakowania ceramizera i śmigać. Tak jak już napisałem nie wszystkie 740i są dobite ale duża część widać to po forum wiele osób ma problemy z silnikiem większe lub mniesze, problemy z nierównym chodzeniem i większość sprowadza to do problemów z elementami peryferyjnymi silnika a nie samym silnikiem a tak wcale nie jest, i nie wiem dlaczego tak trudno to niektórym przyjąć do wiadomości.

    Co do kompresji 16, taka ma być w przedziale 15-16 i nic tego nie zmieni, nowy silnik taką ma a nie inną.
    X5 4,8 i , poszukiwana E38 750 V12

  2. #32
    Doświadczony Użytkownik Awatar Aldik
    Dołączył
    Aug 2007
    Posty
    6,425
    BMW
    740xd f01
    Skąd
    Katowice
    Cytat Zamieszczone przez bitek-bitek
    Kolego nie wiem jakie miałeś 740i ale na pewno nie było ono wpełnisprawne - czyt. słaby silnik, ja wczoraj miałem małą potyczkę na trasie z E60 535d, biedny diesel poległ, a wyglądało to tak:
    Dlatego podkreślilem ze miałem wczesniej 740i z 95, 540i man z 96, 540 aut kombi z 97 i 740i aut z 94... - więc jakieś porównanie miałem....

  3. #33
    Normalnie gorzej jak z dziećmi.... Panowie!! Temat jest jasno określony i po raz ostatni PROSZĘ o trzymanie się tematu. bitek-bitek, prośba o powstrzymanie się z opowieściami o Twoich przygodach z silnikiem. Czytaliśmy o tym w innych tematach. Resztę proszę o nieprowokowanie do takich dyskusji. :medit:

  4. #34
    Doświadczony Użytkownik
    Dołączył
    Feb 2009
    Posty
    1,172
    BMW
    BMW X5 4,8i ,M5 E39
    Skąd
    POLSKA
    Cytat Zamieszczone przez sylwekk
    Normalnie gorzej jak z dziećmi.... Panowie!! Temat jest jasno określony i po raz ostatni PROSZĘ o trzymanie się tematu. bitek-bitek, prośba o powstrzymanie się z opowieściami o Twoich przygodach z silnikiem. Czytaliśmy o tym w innych tematach. Resztę proszę o nieprowokowanie do takich dyskusji. :medit:
    Ok ;)
    X5 4,8 i , poszukiwana E38 750 V12

  5. #35
    Doświadczony Użytkownik
    Dołączył
    Aug 2008
    Posty
    2,603
    BMW
    740iA e-32
    Skąd
    Rawicz Wlkp
    Blog
    1
    Positiv gwarancja na co, że przez 2 lata po chipie nie padnie skrzynia?? ciekawe wątpię a jak juz padnie to sie okaże, ze gwarancja akurat tego przypadku nie obejmuje :)

    Co do sprawności V8 w jednym przyznam racje Bitkowi te silnik rzadko kiedy mają pełna moc wiem bo jeździłem juz kilkoma 4,0 i 4,4 które chodziły właściwie jak moje 3,5 :)

    W V8 po tych 10 latach przepływka nie ma już 100% sprawności a nikt jej nie zmiania bo niby droga ja za nową boscha dałem 400zł i różnica była kolosalna rzadko kto montuje świece takie jak trzeba 4 elektrody i pare innych pierdołów w V8 jest wpływających na moc :)

    Ja moją jak kupiłem robiła 0-200 w 39s teraz robi to samo w 31s różnica chyba jest co nie?? A w normalnej jeździe w elastyczności było to prawie nieodczuwalne ( te usterki ).

    Ale z jednym sie tez nie zgodze, czemu 4,4 w 7er ważacym 1900kg nie może objechac diesla 3,0d w 5er ważącym pewnie z 1850kg?? to tylko 50kg różnicy a 1,4 litra pjemności :)

    Fakt diesel ma 2 turbinki ale moc ma mniejsza bo sprawne V8 4,4 daje jej koło 300-310KM a moment przy maksymalnych wyścigach w diselu ma ło co daje :)

    a co do tematu juz napisałem blondynki vs brunetki :)

  6. #36
    Doświadczony Użytkownik
    Dołączył
    Feb 2009
    Posty
    1,172
    BMW
    BMW X5 4,8i ,M5 E39
    Skąd
    POLSKA
    Cytat Zamieszczone przez Zdzira 850I
    Positiv gwarancja na co, że przez 2 lata po chipie nie padnie skrzynia?? ciekawe wątpię a jak juz padnie to sie okaże, ze gwarancja akurat tego przypadku nie obejmuje :)

    Co do sprawności V8 w jednym przyznam racje Bitkowi te silnik rzadko kiedy mają pełna moc wiem bo jeździłem juz kilkoma 4,0 i 4,4 które chodziły właściwie jak moje 3,5 :)

    W V8 po tych 10 latach przepływka nie ma już 100% sprawności a nikt jej nie zmiania bo niby droga ja za nową boscha dałem 400zł i różnica była kolosalna rzadko kto montuje świece takie jak trzeba 4 elektrody i pare innych pierdołów w V8 jest wpływających na moc :)

    Ja moją jak kupiłem robiła 0-200 w 39s teraz robi to samo w 31s różnica chyba jest co nie?? A w normalnej jeździe w elastyczności było to prawie nieodczuwalne ( te usterki ).

    Ale z jednym sie tez nie zgodze, czemu 4,4 w 7er ważacym 1900kg nie może objechac diesla 3,0d w 5er ważącym pewnie z 1850kg?? to tylko 50kg różnicy a 1,4 litra pjemności :)

    Fakt diesel ma 2 turbinki ale moc ma mniejsza bo sprawne V8 4,4 daje jej koło 300-310KM a moment przy maksymalnych wyścigach w diselu ma ło co daje :)

    a co do tematu juz napisałem blondynki vs brunetki :)
    I tu kolego przyznam ci rację w każdym punkcie ;)
    X5 4,8 i , poszukiwana E38 750 V12

  7. #37
    Zaawansowany Użytkownik Awatar Maniekk
    Dołączył
    Aug 2008
    Posty
    141
    BMW
    e38 740 i
    Skąd
    Zielonka WWL

    Re: 740d vs 740i

    Cytat Zamieszczone przez LeSiO
    Bardzo prosze o pomoc w sprawie wyboru silnika do e38.

    Auto ma sluzyc przedewszystkim do bezpiecznego podrozowania mojej corki ktora niedlugo przyjdzie na swiat.
    Autem bede jezdzil osobiscie i bedzie tez nim jezdzila mama z corka, auto ma zostac na dluzysz czas w rodzinie, moze nawet z 5 lat. Jesli chodzi o auto to serwisuje na oryginalnych podzespolach i bardzo dbam o swoje auta.Mysle ze auto zrobi okolo 20 tys km rocznie moze troszke wiecej.

    -
    Chciałbym zwrócić uwagę na fakt który jakoś został pominięty przez szanownych kolegów !
    Chodzi o tzw. codzienne użytkowanie auta jako samochód rodzinny , jeśli kupisz diesla będziesz miał więcej miejsca w bagażniku na wózek dla dziecka ;D
    Jeśli benzynka + lpg to niestety koło zapasowe zajmie Ci sporo miejsca w kufrze . Skoro chcesz jeżdzic autkiem przez kilka lat to napewno jakieś wyjazdy urlopowe będą w planach, a uwierz mi nie łatwo zmieścić wózek + zapas+ reszta "klamotów" do bagażnika 7er ;)
    A jazda na samej benzynce bedzie sporo kosztować
    B ędziesz
    M ógł
    W yprzedzać

  8. #38
    Zaawansowany Użytkownik Awatar hrabia81
    Dołączył
    Nov 2007
    Posty
    870
    BMW
    Chwilowo brak
    Skąd
    Polska
    jazda na benzynie nie jest wcale taka zabojcza. sam mam 740i (odrazu powiem ze po remoncie silnika jazda jest faktycznie inna GORSZA) i powiem ze przy spokojnej jezdzie ten samochod ma przyzwoite spalanie i nie trzeba montowac tam LPG 740d tnie jest malym silnikiem i swoje tez musi wypic. gdybym teraz szukal e38 to poszukalbym 730d spalanie jest w miare i przyspieszenie tez jest wystarczajace. jedyny minus diesla jest taki ze w wiekszosci sa to juz siklniki z nagonionym przebiegiem a remont nie jest tani.
    P.P.K.K

  9. #39
    Doświadczony Użytkownik
    Dołączył
    Feb 2009
    Posty
    1,172
    BMW
    BMW X5 4,8i ,M5 E39
    Skąd
    POLSKA
    Cytat Zamieszczone przez hrabia81
    jazda na benzynie nie jest wcale taka zabojcza. sam mam 740i (odrazu powiem ze po remoncie silnika jazda jest faktycznie inna GORSZA) i powiem ze przy spokojnej jezdzie ten samochod ma przyzwoite spalanie i nie trzeba montowac tam LPG 740d tnie jest malym silnikiem i swoje tez musi wypic. gdybym teraz szukal e38 to poszukalbym 730d spalanie jest w miare i przyspieszenie tez jest wystarczajace. jedyny minus diesla jest taki ze w wiekszosci sa to juz siklniki z nagonionym przebiegiem a remont nie jest tani.

    Hrabia co masz na myśli że jazda po remoncie jest gorsza? Co Ty robiłeś z tym silnikiem a raczej kto Ci go robił i co??
    X5 4,8 i , poszukiwana E38 750 V12

  10. #40
    Zaawansowany Użytkownik Awatar hrabia81
    Dołączył
    Nov 2007
    Posty
    870
    BMW
    Chwilowo brak
    Skąd
    Polska
    gdzies na forum to opisywalem. gorsza tzn samochod ma buta ale to juz nie jest takie przyspieszenie jak bylo kiedys. mam porownanie z prawie taka sama e38 i kiedys objezdzalem ja bez problemu a teraz mam problem
    P.P.K.K

Uprawnienia umieszczania postów

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •