A więc prawdę piszą w komentarzach na onecie że jak BMW to pewnie jechało 200 ;)Zamieszczone przez sz4l0ny
A więc prawdę piszą w komentarzach na onecie że jak BMW to pewnie jechało 200 ;)Zamieszczone przez sz4l0ny
O tym samym pomyślałem... jestem wręcz przekonany, że średnia prędkość BMW przy zdarzeniach była 2 razy wyższa niż reszty stąd BMW trafiło na tą listę.Zamieszczone przez marek1132
---===Bo radość to suma drobnych przyjemności===---
*** UWAGA! ACHTUNG! ATTENTION! ATENCION! ***
Ze względu na ograniczony czas coraz rzadziej zaglądam na forum :(
W sprawach pilnych proszę o kontakt na maila coboss@op.pl pamiętajcie o zaznaczeniu, że jesteście klubowiczami!
Ja nie będe pisał o bezpieczenstwie podam przykład BMW E34 mojego kolegi:
http://www.gk24.pl/apps/pbcs.dll/gal...2733775&Ref=PH
Chłopak przeżył, głowa i kręgosłup całe, dziś go obudzili, fakt że z nóg została kaszanka ale nasi lekarze jednak są zdolni i poskładali mu je do kupy po 5 operacjach, czeka go jeszcze kilka i długa rekonwalescencja, oraz ćwiczenia, ale chłopak żyje i to jest najważeniejsze. Popatrzcie na zdjęcia. W innym aucie nie miałby szans.
a tu drugi wypadek nawet podobny, podejrzewam że prędkośc była mniejsza, niestety skutki tragiczniejsze....
http://www.gp24.pl/apps/pbcs.dll/gal...1552227&Ref=PH
pozostawie bez komentarza.
X5 4,8 i , poszukiwana E38 750 V12
Bardzo mało wiarygodne testy. Jak można porównywać Corse, AXa i Fieste do E34 :shock:
Testy powinne być przeprowadzone w tych samych warunkach z tą samą prędkością. Wtedy możemy sobie podyskutować.
Prowadzenie BMW serii 7 nie sprowadza się do jazdy do celu
lecz jest celem samym w sobie.
https://www.facebook.com/Chojnickie-Muzeum-Motoryzacji-i-Techniki-1624705857838311/
Do tworzenia tej listy nie były brane dane z jakichś testów tylko z życia. Zrobili statystykę w ich firmie ubezpieczeniowej.Zamieszczone przez Supermen
Niektóre firmy robią własne statystyki. Dla tego u jednego ubezpieczyciela auto jakim jest E38 jest autem wysoce zagrożonym kradzieżą (co jest totalną bzdurą) a u innych (tych co tworzą własne badania) absolutnie NIE
---===Bo radość to suma drobnych przyjemności===---
*** UWAGA! ACHTUNG! ATTENTION! ATENCION! ***
Ze względu na ograniczony czas coraz rzadziej zaglądam na forum :(
W sprawach pilnych proszę o kontakt na maila coboss@op.pl pamiętajcie o zaznaczeniu, że jesteście klubowiczami!
Statystycznie wychodząc z psem na spacer ma się 3 nogi.
Podawanie informacji opartych na tego typu przerażająco uproszczonych statystykach wprowadza w błąd ludzi, którzy w temacie motoryzacji nie są biegli.
Prowadzi to do uproszczeń i powstawania mitów - w tym przypadku "że e34 jest niebezpieczne"
Czarne e32 w benzynie!
przepraszam że odgrzewam kotleta ale wkońcu udało mi sie znaleźć jako takie Crash Testy Bmw E32
http://www.youtube.com/watch?v=DOmrB...eature=related
Panowie, nie ma czego roztrząsac moim zdaniem:) To są artykuły dla Skodziarzy aby podbudowac ich ego oraz utwierdzic w temacie udanego zakupu:)
Mnie nikt i nic nie przekona o wyższości francuskiego czy innego parcha bez przodu, nad e32 czy e38. Mam e38 i czuję się mega bezpieczny, i niech mnie ktoś przekona, że nie mam racji.
Jedyne czego się boję w przypadku kolizji, to to, że uduszą mnie poduszki powietrzne gdy się wszystkie otworzą:)
Miałem wiele aut różnych marek i BMW moim zdaniem jest najtrwalsze, najtwardzsze w sensie eksploatacji i najbardziej bezpieczne ze wszystkich które miałem. I onet czy interia czy coś innego nie jest mnie w stanie przekonac że jest inaczej, ponieważ jeździłem i Oplem, i VW, i Renault, i Audi, i tylko Explorer jest twardszy i bardziej toporny od BMW. Ale on nie jedzie 250:)
Pzdr
monster_pl
ale mi chodzilo o potwierdzenie tych innowacji bezpieczeństwa że w razie dachowania koziolkowania możesz otworzyc drzwi normalnie oczywisice jesli nie jest to predkosc rzedu 200km/h bo wtedy to i klatka nie pomoze
jak odnajde zdjecia swojej byłej E34 to je wrzuce na forum, która została skradziona i złodzieje mieli wypadek weszli z dużą prędkością w zakręt 90 stopni wjechali do rowu, zahaczyli o drzewo, którę rosło obok rowu na wysokości ok 1 m od ziemi, obróciło ich i spadli na przejazd z drogi na pole przodem do kierunku jazdy (na poboczu), zero śladów krwi silnik wyrwało z mocowania przesunął się do przodu (kilka cm przed chłodnica) tylny most wypadł na ziemie, wszystkie alusy połamane i pogiete, cała strona kierowcy wgnieciona na wysokości szyb, ja wsiadłem na miejsce kierowcy to ciężko było się wyprostować, brakowało miejsca tak był bok wgnieciony, bajki że BMW E32 czy E34 są wyssane z palca, a zapewne dlatego, że wiele wypadków z udziałem BMW są wynikiem bardzo szybkiej prędkości, której inne przedstawione w owym artykule nawet nie są w stanie osiągnąć a jesli już to z ogromnym trudem.