Strona 4 z 4 PierwszyPierwszy ... 234
Pokaż wyniki od 31 do 37 z 37

Wątek: [mechanika] na D samochód się toczy i nie reaguje na wciśnię

  1. #31
    7ka
    Gość
    czasami gaz dodawac moge ale tylko czasami i jak juz to do 2000obr/min

    wczoraj np.wogole..

  2. #32
    Zaawansowany Użytkownik Awatar cutthr0at
    Dołączył
    Sep 2008
    Posty
    146
    BMW
    735i 99'
    Skąd
    Bedford
    7ka - a sproboj poruszac kablami ktore prowadza do kompa ta wiazka ktora idzie do czarnej skrzynki z kompem. U mnie pomagalo na chwile(kilka dni, tygodni). Pospinalem kable zapinkami, zrobilem je na sztywno i nie mam juz tego problemu. Spróbuj też ściągnąć moze pokrywe od kompa i sprawdz co sie dzieje jak delikatnie poruszysz kompem czy cos sie zmienia. U mnie po takiej akcji komp miał zapisane kilkanaście błędów takich z d... wziętych więc się nie wystrasz jak podepniesz pod kompa:-D

  3. #33
    7ka
    Gość
    hehe

    wiesz juz troche auto bylo diagnozowane w aso.. zarowno PL jak i DE

    w DE o dziwo znalezli zgnila kostke i ja wymienili.. patrzyli tez kable....i podobno jest ok

    pytanie tylko czemu w PL tego nie znalezli.. a zlecilem im dokladnie to samo..

    takze kwestia kabli itp.. chyba juz rozwiazana.. chyba.. :/

  4. #34
    Zaawansowany Użytkownik Awatar cutthr0at
    Dołączył
    Sep 2008
    Posty
    146
    BMW
    735i 99'
    Skąd
    Bedford

    Post

    tez byłem z tym w serwisie kazali mi zmienić kompa kodowanie+komp 900funtow, kupiłem używanego, zaprogramowali okazało się że nie działa z immobiliserem , kupiłem stacyjke, kluczyk, immo, kompa od jednego auta działało ale problem występował. Włożyłem starego kompa, sprawdziłem kable które dałem rade i pospinałem wszytko na sztywno zapinkami plastykowymi i od tamtej pory odpukać chodzi idealnie. Spróbuj z kablami podociskać poruszać, skasuj błędy i spróbuj odpalić. Nic nie kosztuje a mi pomogło. Ból znam zwłaszcza jak spieszysz się rano do pracy a tu komunikat i silnik sobie skacze brrr... oby nigdy więcej.

    Powodzenia
    Ostatnio edytowane przez cutthr0at ; 28-07-2015 o 10:19

  5. #35
    Początkujący Użytkownik
    Dołączył
    Oct 2009
    Posty
    93
    BMW
    E38 740i / 750i
    Skąd
    Bydzia
    Ja tak miałem po remoncie kapitalnym silnika. Problem zażegnany został po adaptacji przepustnic.

  6. #36
    Zaawansowany Użytkownik
    Dołączył
    Dec 2007
    Posty
    250
    BMW
    Porsche Cayenne Turbo S
    Skąd
    KOŁO
    Cytat Zamieszczone przez 7ka
    czasami gaz dodawac moge ale tylko czasami i jak juz to do 2000obr/min

    wczoraj np.wogole..
    Nie wiem czy tam masz v8 z gazem na linke czy na potencjometrze, bo u mnie w 750 chyba z 2 razy potencjometr pedalu gazu nawalił- objawy identyczne.

  7. #37
    Zaawansowany Użytkownik
    Dołączył
    Sep 2009
    Posty
    128
    BMW
    E38 750i 1995
    Skąd
    Piaseczno
    odświeżam temat
    samochód naprawiony
    okazało się że padnięta była jedna przepustnica i potencjometr pedału gazu. prawdopodobnie przez to że przetarta była wiązka kabli od potencjometru rozprogramował się też EML. Koszt naprawy łącznie z częściami 1500 zł. Trochę to trwało ale to tylko dlatego że nie mogłem znaleźć porządnego elektronika.

Uprawnienia umieszczania postów

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •