Strona 2 z 2 PierwszyPierwszy 12
Pokaż wyniki od 11 do 18 z 18

Wątek: [ elektronika] " kuhlwasserst. prufen "

  1. #11
    Te korki mają to do siebie że tracą po pewnym czasie swoje właściwości i "popuszczają" wtedy kiedy nie trzeba ;) Koszt niewielki a często pomaga gdy płynu ubywa a nie wiadomo skąd ;)
    [URL]http://7er.pl/showthread.php/9030-Damias[/URL]

  2. #12
    Doświadczony Użytkownik
    Dołączył
    Aug 2008
    Posty
    2,603
    BMW
    740iA e-32
    Skąd
    Rawicz Wlkp
    Blog
    1
    W tych silnikach zazwyczaj padaja węże od temperatury pracy czyli 105 stopni , oraz korki jak napisał kolega. Dodatkowo napisze, że ja u siebie już wymieniłem korek i 3 węże od wody i ostatnio znalazłem znowu nastepne dwa do wymiany zazwyczaj te główne co oidą od chłodnicy już maja dosyć ewentualnie te przy podszybiu też czesto parcieją

  3. #13
    Początkujący Użytkownik
    Dołączył
    Jul 2009
    Posty
    45
    BMW
    740
    Skąd
    3miasto
    Dzięki kolego , sprawdze i dam znac
    Because life is too short to drive boring cars .

  4. #14
    Zaawansowany Użytkownik
    Dołączył
    Sep 2009
    Posty
    139
    BMW
    było e38 740iA M60B40
    Skąd
    Malechowo
    witka! Miałem tez problem z tym komunikatem. Ubywało mi płunu chłodniczego i nie mogłem za cholerke dojść skąd. Podejrzewałem, ze to uszczelka pod głowica, ale szlamu na korku oleju nie było. Jednak zrobiłem solidny rentgen i oględziny auta i znalazłem. Naciskajac węże zauwazyłem, że zaczął sączyc sie płyn z obudowy termostatu-była peknieta w dwoch miejscach i było to mikroskopijne pękniecie. Dopiero jak nacisnałem waz z ciepłym juz płynem bądź dałem silnikowi na obroty zauwazyłem, że ciekło ciurkiem pod silnik. Kupiłem obudowę termostatu za 90 zł + wąż za około tyle samo. Wymieniłem i problem zniknął.
    ...ther's no better way to flyy...

  5. #15
    Doświadczony Użytkownik
    Dołączył
    Feb 2009
    Posty
    1,172
    BMW
    BMW X5 4,8i ,M5 E39
    Skąd
    POLSKA
    A u mnie padnięta była uszczelka króćca górnego węża chłodnicy, o ile w czasie jazdy płyn nie kapał to po zatrzymaniu zaczynało robić kap kap, wymieniłem tę uszczelkę i jest oki.
    X5 4,8 i , poszukiwana E38 750 V12

  6. #16
    Doświadczony Użytkownik
    Dołączył
    Jan 2008
    Posty
    2,061
    BMW
    750iL
    Skąd
    UK
    A lejesz wodę czy płyn? Dobrze odpowietrzony?

  7. #17
    Początkujący Użytkownik
    Dołączył
    Jul 2009
    Posty
    45
    BMW
    740
    Skąd
    3miasto
    Siema ,

    Wymieniłem uszczelkę pod głowicą i inne uszczelki oraz śruby ...
    Głowica w 100% cała , sprawdzona ...
    Węże + kapsel na chłodnice też całe ...
    Żadnych wycieków ...
    Leje płyn ...

    Musze jeszcze sprawdzić " Naciskajac węże zauwazyłem, że zaczął sączyc sie płyn z obudowy termostatu-była peknieta w dwoch miejscach i było to mikroskopijne pękniecie.MichalV8 "

    Tracę już nadzieje ...

    Pozdrawiam

    Bartez
    Because life is too short to drive boring cars .

  8. #18
    Początkujący Użytkownik
    Dołączył
    Jul 2009
    Posty
    45
    BMW
    740
    Skąd
    3miasto
    Siema ,

    Dzięki Panowie za pomoc !

    Problem rozwiązany , kapsel od chłodnicy winny ... załamka (kapsel 35 zł)

    Wymieniłem uszczelkę głowicy i inne uszczelki , śruby itd bez sensu ... koszty 2000zł ...

    pozdrawiam i ostrzegam następnych przed pochopnymi decyzjami ...

    Bartez
    Because life is too short to drive boring cars .

Uprawnienia umieszczania postów

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •