Pokaż wyniki od 1 do 8 z 8

Wątek: [ elektryka] Montaz el foteli + demontaz zderzaka/sprysk ref

  1. #1
    Zaawansowany Użytkownik
    Dołączył
    May 2009
    Posty
    230

    [ elektryka] Montaz el foteli + demontaz zderzaka/sprysk ref

    Mam pytanko odnosnie el foteli. Wiem jak podpiac itp ale mam problem takiej tresci.
    Moje fotele - reczne podgrzewane skora
    Do kupienia - el, bez grzania, welur

    Pasowaloby mi przerzucic caly srodek tj maty grzewcze oraz pokrycie skorzane. Czy da sie spiac to wszystko tak zebym mial i elektryke i grzanie czy raczej musze sie zdecydowac na jedna opcje?? ;) Fotele mam za flaszke wiec tylko kwestia robocizny.

    No i sprawa spryskiwania reflektorow - podpinam zbiorniczek, wtyczki mam itp ale mam pytanie jak zamontowane sa same spryskiwacze - wystarczy przerzucic listwe, czy trzeba caly zderzak?

  2. #2
    Początkujący Użytkownik
    Dołączył
    Jul 2009
    Posty
    37
    BMW
    e32 730, e32 735, e32 750 iL
    Skąd
    Warszawa
    Witam. Fotele możesz łączyć, da się założyć skórę z manuala do elektrycznego korpusu, podstawy są takie same. Co do spryskiwaczy, to wystarczy w zderzaku wywiercić odpowiednie otwory, o ile nie są już fabrycznie przygotowane, listwę też wystarczy jedynie podciąć w odpowiednich miejscach i wszystko pasuje.

  3. #3
    Zaawansowany Użytkownik
    Dołączył
    May 2009
    Posty
    230
    Cytat Zamieszczone przez hajko
    Witam. Fotele możesz łączyć, da się założyć skórę z manuala do elektrycznego korpusu, podstawy są takie same. Co do spryskiwaczy, to wystarczy w zderzaku wywiercić odpowiednie otwory, o ile nie są już fabrycznie przygotowane, listwę też wystarczy jedynie podciąć w odpowiednich miejscach i wszystko pasuje.
    Korpusy wiem. Nie wiem tylko jak jest z przelozeniem grzania :( Co do wiercenia to duzo roboty jest? tj wole dac wyborowa 0,5 i przelozyc zderzak jesli ma byc duzo roboty i mam z glowy. No chyba ze to 5 min jest i bedzie git.?????

  4. #4
    Początkujący Użytkownik
    Dołączył
    Jul 2009
    Posty
    37
    BMW
    e32 730, e32 735, e32 750 iL
    Skąd
    Warszawa
    Na pewno nie jest to 5 minut, przy pewnej wprawie zajmuje to ok. godziny, co do podgrzewania, to przy mechanicznych wyłącznikach nie ma z tym problemu, jedynie przy bardziej rozbudowanych fotelach występowały czasami przekaźniki pod tylną kanapą(wtedy przyciśnięty przycisk od grzania wracał po puszczeniu do pozycji pierwotnej).

  5. #5
    Początkujący Użytkownik Awatar flash
    Dołączył
    Aug 2009
    Posty
    39
    BMW
    730 & 520
    Skąd
    .: Jaworzno :.
    odrobinke ci sie kolego pomylilo, przyciski ktore wracaly maja elektronike w srodku i zadnych przekaznikow na zewnatrz nie ma, to wlasnie zwykle przyciski ktore nie wracaja maja przekaznik podlaczony do pasow (zapiecia) zeby fotel nie grzal jak nie ma pasazera, a poprzedniego dnia ktos nie wylaczyl grzania. przyciski z elektronika co wracaja po wcisnieciu same sie przelaczaja w stan 0 po wylaczeniu zaplonu.

  6. #6
    Doświadczony Użytkownik Awatar sz4l0ny
    Dołączył
    Sep 2007
    Posty
    2,755
    BMW
    e32
    Skąd
    Kraków
    Cytat Zamieszczone przez flash
    odrobinke ci sie kolego pomylilo, przyciski ktore wracaly maja elektronike w srodku i zadnych przekaznikow na zewnatrz nie ma, to wlasnie zwykle przyciski ktore nie wracaja maja przekaznik podlaczony do pasow (zapiecia) zeby fotel nie grzal jak nie ma pasazera, a poprzedniego dnia ktos nie wylaczyl grzania. przyciski z elektronika co wracaja po wcisnieciu same sie przelaczaja w stan 0 po wylaczeniu zaplonu.
    mam przyciski "soft'owe" czyli nie wracajace i grzanie jest nie zalezne od podlaczenia pasow, zreszta tylne dwa miejsca takze dzialaja niezalezie od tego czy pasy zapiete czy nie

    nie ma znaczenia czy ktos siedzi czy nie, zreszta bylaby to najbardziej niepraktyczna kombinacja na swiecie - miec grzanie fotela zalezne od pasow bezpieczenstwa
    Czarne e32 w benzynie!


  7. #7
    Początkujący Użytkownik Awatar flash
    Dołączył
    Aug 2009
    Posty
    39
    BMW
    730 & 520
    Skąd
    .: Jaworzno :.
    dokladnie jest jak piszesz, tylko stare wersje z przyciskami ktore sie wciskalo i nie powracaly maja przekaznik i jest zalezne od pasow, w dodatku tylko dla pasazera.

  8. #8
    Zaawansowany Użytkownik
    Dołączył
    May 2009
    Posty
    230
    Pytanko odnosnie spryskow.

    Gdzie mam je podlaczyc?
    Zderzak juz na aucie, wszystko bylo podlaczone w dawcy na okragla duza kostke i od niej szly pojedyncze kable - do halogenow itp. Poza tym byly 2 wtyczki do silnikow spryskiwaczy.
    W moim aucie mialem wolna taka wtyczke, jednak po jej podpieciu nic nie dziala. Halogeny na razie wpialem na instalacji z mojej e32 tak jak w starym zderzaku czyli bezposrednio do halogenow nie do kostki. I teraz jak to wszystko pospinac?

Uprawnienia umieszczania postów

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •