Strona 3 z 9 PierwszyPierwszy 12345 ... OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 21 do 30 z 81

Wątek: Jakie są najlepsze klocki hamulcowe i tarcze do e65 / e66 ?

  1. #21
    Vip Vip Awatar coboss
    Dołączył
    Feb 2009
    Posty
    4,002
    BMW
    E38 730d
    Skąd
    Szlachta Rydzyńska koło wsi Leszno
    hahaha technics ja mialem hardkory we wsi Leszno a wiem, ze sa wieksze talenty w Polsce moze nie do 0 a z 220 do 70 juz hamowalem... pozniej musialem zlamac tira aby zrozumial, ze takie zbawy moze robic sobie u siebie na wsi. No i jeszcze jedna sprawa, moj klekot nigdy sie nie rozpedzi do 240 ;) nie na fabrycznym sofcie.
    Co do samego hamowania, to juz hamowanie ze 140, 160 do 0 jest dla mnie codziennoscia dlatego znow mnie boli glowa skad wziac kase na kolejny zestaw hamulcy do bumera i nie chce tym razem sknerzyc na nich :/
    ---===Bo radość to suma drobnych przyjemności===---

    *** UWAGA! ACHTUNG! ATTENTION! ATENCION! ***
    Ze względu na ograniczony czas coraz rzadziej zaglądam na forum :(
    W sprawach pilnych proszę o kontakt na maila coboss@op.pl pamiętajcie o zaznaczeniu, że jesteście klubowiczami!

  2. #22
    Vip Vip Awatar ELVIS
    Dołączył
    Aug 2007
    Posty
    4,935
    BMW
    BRAK
    Skąd
    BEUTHEN/Bytom
    Najlepszym rozwiązaniem jest założenie hamulców z 750i i po kłopocie :)

  3. #23
    Doświadczony Użytkownik Awatar technics
    Dołączył
    Dec 2009
    Posty
    1,547
    BMW
    octavia 1.9tdi ex e65 745 2002 rok ex e38 735
    Skąd
    Szwecja
    A tu w szwecji klocki wystarczaja na 80-100 tys oczywiscie przy normalnej jezdzie . Mam moje nowe 7 ponad miesiac i max predkosc jaka mialem na liczniku 150 km/h .

  4. #24
    Vip Vip
    Dołączył
    Dec 2009
    Posty
    4,266
    BMW
    Nie mam
    Skąd
    Racibórz(Śląsk)
    Bosch który idzie na pierwszy montaż to nie to samo co bierzecie z półki w sklepie. BMW tak jak inni producenci zastrzegli sobie, że na aftermarket nie może iść to samo co na pierwszy montaż. Dlatego z półki w sklepie dostajemy gorszy produkt niż z ASO.

    Przykładowo, tarcza hamulcowa na aftermarket może mieć bicie 0,02mm, a ta dla aso 0,004mm
    Celem wykształcenia nie jest napełnienie umysłu człowieka faktami; zadaniem jest nauczyć go, jak ma używać umysłu do.. myślenia. A często zdarza się, że człowiek lepiej umie myśleć, nie będąc krępowany wiedzą przeszłości.
    Henry Ford

    Nie pomagam przez tel, chcesz coś, jest pw, mail, gg, w ostateczności sms

  5. #25
    Moderator Mod Awatar BOSS
    Dołączył
    May 2007
    Posty
    4,128
    BMW
    740i
    Skąd
    Dolny Slask
    Cytat Zamieszczone przez cursor Zobacz posta
    Przykładowo, tarcza hamulcowa na aftermarket może mieć bicie 0,02mm, a ta dla aso 0,004mm
    Odpowiedz od Boscha odnosnie ostatniej reklamacji - odchylka/bicie 0,5mm jest W NORMIE
    Każdy człowiek jest jak książka, ma dobre strony, wystarczy tylko przekartkować te złe !!!

  6. #26
    Początkujący Użytkownik
    Dołączył
    Feb 2011
    Posty
    3
    BMW
    E65 730d
    Skąd
    szprotawa Monachium
    ja założyłem nowy komplet na przód nie pamiętam jakiej firmy ale zrobiłem na nich jakieś 17 tyś i zaczeły bić przy hamowaniu
    wymieniłem znowu komplet założyłem TEXTARA po jakiś 6 tyś. powtórka z rozrywki , wysłałem je na gwarancje na ten czas założyłem stare tarcze tylko po przetoczeniu i nie jest dobrze . Czy morze być inna przyczyna że przy hamowaniu szarpie kierownicą ???

  7. #27
    Vip Vip
    Dołączył
    Dec 2009
    Posty
    4,266
    BMW
    Nie mam
    Skąd
    Racibórz(Śląsk)
    Po pierwsze to miernik zegarowy w łapę i pomiary bicia tarcz i samych piast.
    Dopuszczalne bicie tarczy to 0,06mm, dopuszczalne bicie samej piasty to 0,03mm.

    Bardzo ważne jest to, że przy zakładaniu tarcz piastę należy oczyścić i zakładać tarcze na sucho!
    Sam smar potrafi spowodować bicie(a w tym momencie reklamacja nie zostanie uwzględniona z powodu błędnego montażu)
    Położenie woreczka jednorazowego(jednej warstwy) potrafiło spowodować, że bicie z dopuszczalnego 0,06mm skoczyło na 0,2mm.

    Po montażu tarcze i klocki należy dotrzeć. Wystarczy kilka razy rozpędzić samochód do 80-100km/h i opierając nogę na hamulcu zwolnić do 20-30km/h. Po kilku takich hamowaniach klocki i tarcze będą dotarte(w ATE widać to od razu jak warstwa lakieru zejdzie z tarczy)



    Pan Marek Warmus z ATE opowiadał kiedyś o E39 z którym walczyli. Kierownica biła przy hamowaniu, ale pedał nie pulsował. Tarcze nie wykazywały odchyłki od normy, a jednak pojawiało się drżenie kierownicy. Okazało się, że problemem był układ kierowniczy. Koła robiły się lekko rozbieżne podczas hamowania(nie było czuć luzu w układzie kierowniczym) po ustawieniu kół na lekko zbieżne problem ustąpił
    Celem wykształcenia nie jest napełnienie umysłu człowieka faktami; zadaniem jest nauczyć go, jak ma używać umysłu do.. myślenia. A często zdarza się, że człowiek lepiej umie myśleć, nie będąc krępowany wiedzą przeszłości.
    Henry Ford

    Nie pomagam przez tel, chcesz coś, jest pw, mail, gg, w ostateczności sms

  8. #28
    Zaawansowany Użytkownik Awatar daniel_hack
    Dołączył
    Mar 2011
    Posty
    189
    BMW
    e38 728iA
    Skąd
    Siedlce
    Również polecam ZIMMERMAN / SAXID - korzystam od około 7 lat i jestem bardzo zadowolony.
    t y l k o . . .

    Ex: Fiat 125p 1990, e34 m50b20: 1992

  9. #29
    Vip Vip Awatar coboss
    Dołączył
    Feb 2009
    Posty
    4,002
    BMW
    E38 730d
    Skąd
    Szlachta Rydzyńska koło wsi Leszno
    Cytat Zamieszczone przez szwanta Zobacz posta
    Czy morze być inna przyczyna że przy hamowaniu szarpie kierownicą ???
    "Banany" lub bardziej popularna nazwa "Bumerangi" czarne wahacze z przodu
    Ostatnio edytowane przez coboss ; 06-07-2012 o 13:44
    ---===Bo radość to suma drobnych przyjemności===---

    *** UWAGA! ACHTUNG! ATTENTION! ATENCION! ***
    Ze względu na ograniczony czas coraz rzadziej zaglądam na forum :(
    W sprawach pilnych proszę o kontakt na maila coboss@op.pl pamiętajcie o zaznaczeniu, że jesteście klubowiczami!

  10. #30
    Zaawansowany Użytkownik
    Dołączył
    Oct 2009
    Posty
    283
    BMW
    Polonez Caro
    Skąd
    Inobrynno
    Coboss i jakie tarcze + klocki wlozyles? Ja mysle, nad EBC Turbo Groove + EBC Red Stuff, ale wiele opini jest, ze strasznie piszcza i po 1000km potrafia bic ;/ w sumie to juz nie wiem co kupic do autostradowej szybkiej jazdy..

Uprawnienia umieszczania postów

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •