Strona 5 z 9 PierwszyPierwszy ... 34567 ... OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 41 do 50 z 81

Wątek: Jakie są najlepsze klocki hamulcowe i tarcze do e65 / e66 ?

  1. #41
    Zaawansowany Użytkownik Awatar Replay 1999
    Dołączył
    Jan 2011
    Posty
    122
    BMW
    E65 740i
    Skąd
    Warszawa/Skierniewice
    Jedyny naprawdę dobry sposób na poprawę skuteczności działania hamulców i brak drżenia kierownicy podczas hamowania to zamiana hamulców na wersję od 745d/760i .Wszystkie inne zabiegi to tyko działania pozorowane..Tarcze, jakie by one nie były jeśli mają małą pojemność cieplną będą miały tendencje do krzywienia się nawet w nie ekstremalnych sytuacjach . Z zamiennikami zawsze miałem jakieś problemy.Z oryginałem nigdy..
    Ostatnio edytowane przez Replay 1999 ; 18-07-2012 o 15:57

  2. #42
    Zaawansowany Użytkownik
    Dołączył
    Oct 2011
    Posty
    489
    BMW
    745 e65
    Skąd
    janów lub
    tak czytam i upewniam się czy aby nie jestem na forum ferrari:D

  3. #43
    Doświadczony Użytkownik Awatar technics
    Dołączył
    Dec 2009
    Posty
    1,547
    BMW
    octavia 1.9tdi ex e65 745 2002 rok ex e38 735
    Skąd
    Szwecja
    Mam to samo odczucie . Gadka o sprzetach a orginaly super daja rade .

  4. #44
    Doświadczony Użytkownik Awatar Roobs
    Dołączył
    Jul 2011
    Posty
    1,433
    BMW
    E65 740D, E71- X6
    Skąd
    Wrocław
    Jak ktoś sam sie nie przekona to nie zawsze zrozumie:) BMW ma dobry układ hamulcowy. Zamiast kupować mega drogie klocki lepiej dołożyć do lepszych opon :)

  5. #45
    Zaawansowany Użytkownik Awatar Replay 1999
    Dołączył
    Jan 2011
    Posty
    122
    BMW
    E65 740i
    Skąd
    Warszawa/Skierniewice
    Też do niedawna też myślałem,że BMW E65 ma dobre hamulce.Nic tak dobrze nie weryfikuje własnych przekonań jak możliwość porównania. Kiedyś podczas raczej ostrego wyhamowania przed światłami z około 190 do zera, gdy dodatkowo było lekko z górki przekonałem się ,że margines bezpieczeństwa dla hamulców montowanych fabrycznie do E 65 740i jest niestety zbyt mały.
    Założyłem więc oryginały od 745d i teraz niestraszne już "awaryjne" hamowanie. I wcale nie chodzi o to ,żeby za każdym razem pojawiał się dym z opon podczas hamowania....
    Ostatnio edytowane przez Replay 1999 ; 18-07-2012 o 15:56

  6. #46
    Doświadczony Użytkownik Awatar euro_tuned
    Dołączył
    Nov 2010
    Posty
    1,535
    BMW
    F02 750Li xDrive
    Skąd
    Kraków
    To jakieś słabe hamulce w 740i miałeś bo u mnie od 200 do 0 bez problemu, margines spory.

  7. #47
    Zaawansowany Użytkownik Awatar Replay 1999
    Dołączył
    Jan 2011
    Posty
    122
    BMW
    E65 740i
    Skąd
    Warszawa/Skierniewice
    Masz rację bo do mojego samochodu w fabryce tarcze zamontowali z płyty pilśniowej a klocki z plasteliny a więc całkiem co innego jak u Ciebie.To z pewnością z tego powodu uznałem ,że w ekstremalnych sytuacjach hamulce są zbyt mało wydajne....

  8. #48
    Doświadczony Użytkownik Awatar euro_tuned
    Dołączył
    Nov 2010
    Posty
    1,535
    BMW
    F02 750Li xDrive
    Skąd
    Kraków
    Przecież w facie conceptu hamulce przechodzą masę testów, i jak auto waży z zaladunkiem 2,5tony to nie montują byle czego.
    Moje są jak najbardziej wydajne, może miałeś zużyte, nie wiem. Ja nie narzekam.

  9. #49
    Doświadczony Użytkownik Awatar Roobs
    Dołączył
    Jul 2011
    Posty
    1,433
    BMW
    E65 740D, E71- X6
    Skąd
    Wrocław
    pragne zauważyć że za efektywność hamowania odpowiada nie tylko tarcza czy klocki ale całość układu, a nie rzadko to na czym auto akurat hamuje.
    Taki asfalt potrafi zrobic róznicę, proponuje czasami sliznąć podeszwą buta a zobaczycie jak spora jest różnica co dopiero w przypadku ponad 2 ton.
    Co jaki czas wymieniacie swój płyn hamulcowy? ;)

  10. #50
    Zaawansowany Użytkownik Awatar Replay 1999
    Dołączył
    Jan 2011
    Posty
    122
    BMW
    E65 740i
    Skąd
    Warszawa/Skierniewice
    W E65 od początku jego produkcji po 2008 rok hamulce modernizowano aż trzykrotnie. Po każdej kolejnej zmianie hamulce były lepsze czyli wydajniejsze . Najmocniejsze ich wersje otrzymały modele 745d oraz 760i. Czyżby Kolega euro_tuned uważał ,że to była taka nic nie znacząca fanaberia producenta? Różnice nie są dostrzegalne ,gdy jedziemy z rodziną na piknik, ale w sytuacjach,w których o wypadku lub ocaleniu skóry decyduje przysłowiowy metr drogi hamowania. Gdyby wszystkie przedprodukcyjne testy zawsze dawały tylko właściwe odpowiedzi na wszystkie pytania to nie byłoby później tych tysięcy poprawek..
    Ostatnio edytowane przez Replay 1999 ; 18-07-2012 o 15:59

Uprawnienia umieszczania postów

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •