A więc odświeżam temat żeby problem ze skrzynią nie został bez rozwiązania.
Problem rozwiązałem już jakiś czas temu ale dopiero teraz zebrałem się, żeby dokończyć temat. :) Sylwek7 miał rację i była tylko do regulacji linka i zapieczona przy niej dźwigienka. Finalny problem miałem taki że: nie było P - nie wyświetlało się na zegarach i nie było blokady a więc za każdym razem przed odpaleniem przesuwanie dźwigni na N i gdy samochód się rozgrzał nie mogłem przesunąć dźwigni na D. A więc np. zatrzymuję się gdzieś w mieście, muszę cofnąć i znów do przodu a tu nie ma D. Więc blokuję ulicę na parę minut. Po jakichś 5minutach znów pojawia się upragnione D i mogę jechać.
Linkę wyregulował mi Pan Dula z warsztatu przy komisie samochodowym w Łęcznej. Za to słuszna diagnoza Sylwka7 spotkała się z chamską krytyką w ASB Płocheć, którego to warsztatu nie polecam w odpowiednim dziale na naszym forum.