Strona 1 z 3 123 OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 1 do 10 z 30

Wątek: bmw 725 tds, 730d, 728

  1. #1
    Początkujący Użytkownik
    Dołączył
    Oct 2007
    Posty
    4

    bmw 725 tds, 730d, 728

    Witam !!!

    Sluchajcie jestem studentem ktory gdzies tam sobie pracuje ;) Mam honde civic turbo (300KM) i marzy mi sie 7 (miedzy 94 - 97') jako autko do bardzo powolnego wozenia pupy :x jako ze jedengo latawca juz mam. Jestem przecietna osoba i nie zarabiam nie wiadomo ile (nie wstyd mi sie przynac ) chce abyscie mi doradzili co kupic. Przewertowalem juz tony opini jednak jest w nich troche nie scislosci. Dlatego chcialbym aby na moje pytania odpisaly osoby ktore maja akurat te silniki i beda dokladnie wiedzialy o czym mowia :

    1. W praktyce spalanie 725 tds, 730 d ----> miasto zatloczone korki - trojmiasto :) trasa mnie nie interesuje ?? ??

    2. Czy rzeczywiscie lepsza opcja (nie chce sugerowac odp.) jest 730d bo jest mniej awaryjny czy wynika to tylko z przekonania, ze 725 tds jest mega wolny ???

    3. Czy utrzymanie tego auta (725tds, 730d) jest drogie. - załorzenie : wiadomo auto nie jest nowe, nie wiadomo jak ktos sie z nim obchodzil, cos tam musi sie psuc ---->pytanie czy te "rzeczy " ktore sie najczesciej psuja sa bardzo drogie ???

    4. Czy moze kupic 728 z gazem, aczykolwiek jak dzwonie i w słuchawce slysze glos osoby ktora jest w moim wieku to troche mam mieszane uczucia co do prawdziwego stanu auta, ludzie mlodzi czasem sie troche porywaja z motyka na ksiezyc i maja troche "inny" sposob naprawiania aut...nie do konca rozsadny, no to sobie dowalilem 8/


    P.S. uzywalem opcji "szukaj" :D i sporo sie dowiedzialem teoretycznie, dlatego tez chce uslyszec pare praktycznych porad