Witam. Na początek radzę sprawdzić czy masz serwo podciśnieniowe(w 750-tce nie spotkałem takowego) czy hydrauliczne, na 99% masz to drugie(jeśli to 750, w 740 nie wiem, w 730 i 735 R6 były takie i takie). Objawy wskazują na awarię pmpy lub układu zaworow hydraulicznych, albo pompa nie daje ciśnienia albo któryś zawór się podwiesił i olej wraca do zbiorniczka przelewem(obstawiam to drugie).

........................

Aha, co do odpowietrzania, to u mnie zawsze odpowietrzał sie sam.

........................

I, oczywiście, w przypadku wspomagania hydraulicznego, olej jest ten sam, nie są to dwa rozdzielone układy, pompa oleju podaje olej na przekładnię i do wspomy hamulca, jeśli miałeś zalany czerwony po chf-ie to mogła też spuchnąć jakaś uszczelka zaworu i zablokować zawór, mogło to nastąpić zarówno w przekładni kierowniczej jak i w serwie hamulca.