Dokładnie-do tego podkład dodatkowo wygładzi powierzchnię i zwiększy przyczepność kolejnej farby .Zamieszczone przez bitek-bitek
Przy autach, w których lakierowałem progi i zderzaki proces wyglądał w ten oto sposób:
1.zmatowienie
2.zastosowanie ''specyfiku'' ,który zwiększa przyczepność pomiędzy plastikiem a lakierem
3.podkład
4. baza/kolor
5. lakier bezbarwny
P.S.Etapy te mogą wyglądać inaczej,w zażności czy malujemy metalikami czy akrylami- rzecz jasna pomiędzy każdym z tych punktów miało miejsce odtłuszczenie , oprócz pomiędzy 4 , a 5 chyba ,że nam jakimś trafem mucha się przykleiKażdy z lakierników ma swoje sposoby i sztuczki ,oby nie były to sztuczki typu jak zarobić na kliencie i np nie położyć podkładu ,czy dać mniej utwardzacza :razz: Czasem bywa i tak ,że nie jeden lakiernik samouk zrobi to lepiej niż gość z papierem ;) coś długie to p.s. :hihi: