Strona 4 z 6 PierwszyPierwszy ... 23456 OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 31 do 40 z 57

Wątek: Malowanie progów e38 co myslicie??

  1. #31
    Zaawansowany Użytkownik
    Dołączył
    Jan 2009
    Posty
    886
    BMW
    BMW E38 740 1994r
    Skąd
    okolice Kalisza
    Cytat Zamieszczone przez bitek-bitek
    Cytat Zamieszczone przez grabol
    Ja w mojej ex jak i dzisiejszej 7 lakierowalem sam progi i zderzaki i nic nigdy nie odpada ...

    Kazde progi i zderzaki nie sa w golym plastiku !

    Nawet gdy sa czarne i matowe to sa polakierowane ori czarnym matem !

    Nie uzywalem zadnego podkladu tylko przygotowalem to wczesniej poprzez zmatowanie 400tka papierem , dobre odtluszczenie i na to uprzednio dobrze dobrany lakier .

    Potem po ok 24h zmatowienie papierem 2500 3M i polerka :shock:
    Kolego pewnie że będzie się trzymało, ale prawidłowo powinieneś użyć podkładu, bo papier 400 nie gwarantuje Ci dobrego spolerowania, powierzchnia jest chropowata, może nie widać tego z 3 metrów ale na upartego jak się dobrze przyluka :]
    Dokładnie-do tego podkład dodatkowo wygładzi powierzchnię i zwiększy przyczepność kolejnej farby .
    Przy autach, w których lakierowałem progi i zderzaki proces wyglądał w ten oto sposób:
    1.zmatowienie
    2.zastosowanie ''specyfiku'' ,który zwiększa przyczepność pomiędzy plastikiem a lakierem
    3.podkład
    4. baza/kolor
    5. lakier bezbarwny
    P.S.Etapy te mogą wyglądać inaczej,w zażności czy malujemy metalikami czy akrylami- rzecz jasna pomiędzy każdym z tych punktów miało miejsce odtłuszczenie , oprócz pomiędzy 4 , a 5 chyba ,że nam jakimś trafem mucha się przyklei Każdy z lakierników ma swoje sposoby i sztuczki ,oby nie były to sztuczki typu jak zarobić na kliencie i np nie położyć podkładu ,czy dać mniej utwardzacza :razz: Czasem bywa i tak ,że nie jeden lakiernik samouk zrobi to lepiej niż gość z papierem ;) coś długie to p.s. :hihi:

  2. #32
    Doświadczony Użytkownik
    Dołączył
    Jan 2008
    Posty
    2,061
    BMW
    750iL
    Skąd
    UK
    A czy nie taniej wyjdzie kupić nakładki poliftowe?

  3. #33
    Zaawansowany Użytkownik Awatar jaguar15
    Dołączył
    Mar 2010
    Posty
    112
    BMW
    728ia e38
    Skąd
    Olsztyn
    tak sledze temat, akurat mam kolor auta srebrny, jak i gdzie szukac nakladek i jak to zrobic w miare profesjonalnie zeby nie siac wiochy??
    Be My Wife
    728iA e38 arktissilber metallic, e30 m-tech II m52b28tu diamantschwarz
    Cztery koła szóstka w rzędzie i polatac można wszędzie ;)

  4. #34
    Vip Vip Awatar Cichy
    Dołączył
    Jun 2009
    Posty
    887
    BMW
    e38
    Skąd
    Poznan
    Cytat Zamieszczone przez jaguar15
    tak sledze temat, akurat mam kolor auta srebrny, jak i gdzie szukac nakladek i jak to zrobic w miare profesjonalnie zeby nie siac wiochy??
    Wyjdzie Ciebie to duzo drozej, uzywaj opcji szukaj, było o tym na forum
    Impossible is nothing

    Żyć szybko, umierać młodo

  5. #35
    Zaawansowany Użytkownik
    Dołączył
    Nov 2009
    Posty
    653
    BMW
    E65 735
    Skąd
    Poznań
    a w jaki sposób sa montowane oryginalnie nakładki ? listwy też sa inne z tego co widze ?jak wygląda stan używanych listew ? dla porównania powiem że w e34 progi są montowane na spinki i klipsy , musiałem kupić szablon w aso do ponawiercania otwórów w progu , a listwy w e34 do wersji z nakladkami gniły gęsto i często

  6. #36
    Cytat Zamieszczone przez szpoper
    a w jaki sposób sa montowane oryginalnie nakładki ? listwy też sa inne z tego co widze ?jak wygląda stan używanych listew ? dla porównania powiem że w e34 progi są montowane na spinki i klipsy , musiałem kupić szablon w aso do ponawiercania otwórów w progu , a listwy w e34 do wersji z nakladkami gniły gęsto i często
    Oryginalne nakładki są od spodu przypinane na nity z tworzywa i przykręcane na kilka wkrętów oraz są przypinane do progu na specjalne kołki. Listwy używane najczęściej nie będą się nadawać do użycia (rozwarstwione).

  7. #37
    Zaawansowany Użytkownik
    Dołączył
    Nov 2009
    Posty
    653
    BMW
    E65 735
    Skąd
    Poznań
    no i koszty urosły :D , progi 400-500 , listwy 600zł , spinki , uszczelki , osłony progu itp malowanie . I za cołość wyszło niecałe 1500zł

  8. #38
    Doświadczony Użytkownik
    Dołączył
    Feb 2009
    Posty
    1,172
    BMW
    BMW X5 4,8i ,M5 E39
    Skąd
    POLSKA
    Cytat Zamieszczone przez szpoper
    no i koszty urosły :D , progi 400-500 , listwy 600zł , spinki , uszczelki , osłony progu itp malowanie niecałe 1500zł
    Chcesz powiedzieć że za samo malowanie 1500 zł? To jakaś chora kwota.
    X5 4,8 i , poszukiwana E38 750 V12

  9. #39
    Zaawansowany Użytkownik
    Dołączył
    Nov 2009
    Posty
    653
    BMW
    E65 735
    Skąd
    Poznań
    no ja cie proszę :] , literówka już porawione

  10. #40
    Początkujący Użytkownik
    Dołączył
    Dec 2009
    Posty
    55
    BMW
    740d e65, 740d M f01
    Skąd
    Opolskie
    Szukaj tańszego warsztatu lakierniczego, ale mimo wszystko lakieruj- efekt będzie naprawdę dobry!

Uprawnienia umieszczania postów

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •