Pokaż wyniki od 1 do 9 z 9

Wątek: Ceny częśći do M62 - silnik.

  1. #1
    Doświadczony Użytkownik
    Dołączył
    Feb 2009
    Posty
    1,172
    BMW
    BMW X5 4,8i ,M5 E39
    Skąd
    POLSKA

    Ceny częśći do M62 - silnik.

    Jako że będe remontował swoje M62 podam Wam ceny za części które mogę kupić w Koszalinie.

    Pierścienie ( komplet ) - 88 zł ( Getz ) x 8 szt.

    Uszczelniacze zaworowe 64 zł komplet na wszystkie zawory

    Uszczelka głowicy Getz - 244 zł/szt

    Uszczelka dekli 149 zł/szt

    Śruby głowicy 170 zł/komplet na 2 głowice

    Czy to dobre ceny >??

    Teraz pytanie czy mogę mieć uszkodzony blok w moim M62? Dziś usłyszałem opinię od jednego mechanika który stwierdził że mogę zrobić to co wyżej napisałem ale mogę mieć uszkodzony blok - cylinder że może mieć ranty :

    http://bmwfans.info/parts/catalog/E3.../engine_block/

    Zaznaczam że nie jestem mechanikiem i szczerze to już nie wiem komu wierzyć, każdy mówi co innego.
    X5 4,8 i , poszukiwana E38 750 V12

  2. #2
    Ceny za części raczej w normie...

    Co do progów w silniku BMW, to z prawdopodobieństwem równym pewności powiem, że to nie możliwe (no chyba że na sucho jeździł). Jeśli nie pękł żaden pierścień (z czym w BMW też się nie spotkałem), to cylindry po 300 tysiącach cały czas mają na gładziach ślady po honownicy.

  3. #3
    Zaawansowany Użytkownik
    Dołączył
    Jan 2008
    Posty
    323
    BMW
    745iLi320i
    Skąd
    Murowana Goślina
    jeśli chcesz robić taki całkowity remont tego silnika to ... życzę powodzenia... koszty części, które tu wymieniłeś są tylko częscią wszystkiego... :D (piszę tak, bo jest to w dziale humor ??)

    ;)

  4. #4
    Zaawansowany Użytkownik
    Dołączył
    Jan 2009
    Posty
    642
    BMW
    E38 740 Manual
    Skąd
    Warszawa
    właśnie gdzie łańcuszki itp ?


    Pozdrowienia Dla Wyznawców Wiary W Niutonometra Wielkiego Czyli Wszystkich Traktorów (Diesli)