częściowy remont... tzn wymienisz pierścienie tylko na 3 tłoku bo ma rysy czy jak?? :DZamieszczone przez bitek-bitek
nie myśl czasem, ze się czepiam, absolutnie nie... jednak po twoich postach widzę, że możesz zaoszczędzić wymieniając tylko uszkodzoną część... czasami tak sie udaje ale w twoich postach czytałem o vanosach stukających, dymieniu itp... próba olejowa jest ok a dymi, odma ok i dalej nie jest si. Powiem tak... sam łańcuch do rozrządu to około 1000pln plus montaż (chociażby blokady pożyczyć) głowice zdjęte do sprawdzenia... tak pi razy drzwi 400pln x2 po znajomości. Uszczelnienie pokryw rozrządu to około 150pln (zimering na wale chyba wymienisz?? 67pln płaciłem) plus uszczelki kap jak pisałeś ok 300pln.
Jeśli teraz dalej pójdziesz to konkrety... delikatny remont to pewno myślisz wymienić pierścienie i panewki korbowodowe nie ruszając głównych... (tak sie robiło i robi...) 8x88 to 704pln. Dojdą d otego jeszcze płyny (olej 10w40 ok 200 i filtry 100 załóżmy)
Daje to po prostu na razie wstepnie ponad 2000 plus na 100%problemy dodatkowe.
Dokładna próba olejowa, znasz stan silnika (pomiary a nie pan Henio mówi okey) potem cała reszta...
Piszę tak dlatego bo sam się wrypałem w parę bagien w bmw i wiem ile to kosztuje.
Blok pęknięty czy uszkodzony to żadkosć, ale się zdarza. Trudno określić to po zachowaniu silnika... no chyba, ze masz pomiary i na np. 2 cylindrach masz 0 :D ;)
Życzę ci abyś znalazł rozwiązanie jaknajtańsze. Pisz to będziemy radzić... tylko nie szlifuj sam głowicy od m62...![]()