Scorpiona nie chciałem bo nie chce zaworu zintegrowanego. W przypadku nawalenia reduktora lepiej wymienić tańszy reduktor niż cały reduktor z zaworem. Poza tym w poprzednim reduktorze zintegrowany zawór coś nie trzymał chyba jak trzeba (tak mi się wydaje). Teraz mam BRC Super 8mm.Zamieszczone przez xsilver
Co do odporności termicznej. Przy jeździe 230 km/h przez 15 minut żaden nie da rady... ale jak tak nie jeżdżę. Mi wystarczy że nie ma spadków ciśnień przy przyśpieszeniach o 150 km/h (to już ekstremalnie np. jak na dwupasmówkach się spieszy i światło wyskoczy).
Co bym musiał zrobić żeby mi ten reduktor wyrobił termicznie? Dołożyć jeszcze dwa takie? :)
To się nie opłaca bo jak będę uciekał przed kimś kto mnie chce zabić np. to se przełączę na benzyne :D
Teraz mam ten jeden reduktor i ma stabilne ciśnienie, auto bardzo ładnie chodzi a sam reduktor rozgrzewa się bardzo szybko - dużo szybciej niż stary OMVL. To dla mnie ważne.
Pozdrawiam




Odpowiedz z cytatem