w e34 mialem wyciek z chlodnicy oleju... podobna sytuacje..
wlewa sie z boku skrzyni od spodu ;)
w e34 mialem wyciek z chlodnicy oleju... podobna sytuacje..
wlewa sie z boku skrzyni od spodu ;)
ŻADEN GĘSTSZY ! - taki jaki ma byc, musisz zobaczyć na tabliczce przy skrzyni jak si enie myle - na forum było o olejach, wycieki się usuwa po przez wymiane np uszczelki a nie wlewanie innego oleju...Zamieszczone przez positiv
Ale byś głupotę zrobił Bogdan :D
Spisz dane z tabliczki i zapamiętaj jej kolor bo to istotne. Kup właściwy olej do Twojej skrzyni i pamiętaj, że wraz z wymianą oleju wymienia się filtr w skrzyni! Nie wiedzieć czemu, są tacy co tego nie robią :razz:
---===Bo radość to suma drobnych przyjemności===---
*** UWAGA! ACHTUNG! ATTENTION! ATENCION! ***
Ze względu na ograniczony czas coraz rzadziej zaglądam na forum :(
W sprawach pilnych proszę o kontakt na maila coboss@op.pl pamiętajcie o zaznaczeniu, że jesteście klubowiczami!
Witam. Auto niedawno odebrałem. Śmiga jak nóweczka. Dodatkowo znam przyczynę krztuszenia się mojego auta na wolnych obrotach - czujnik wałka (ale to będę robił dopiero po niedzieli) Wracając do skrzyni biegów to u mnie bodajże od nowości nie był zmieniany olej w skrzyni! A auto ma rzeczywistego przebiegu coś koło 250-260tys.
Skutkiem tego podobno była cała popalona skrzynia w środku nienadająca się do niczego.
I teraz tak. BMW e38 przeznaczone na rynek USA nakazuje zmieniać olej co (w przeliczeniu na km) jakieś 50tys. km. A z kolei 7mki wysyłane na rynek europejski (z takimi samymi skrzyniami) mają już skrzynie bezobsługowe, gdzie się oleju nie wymienia.
Jakie są tego skutki przekonałem się na własnej skórze.
Żałować, nie żałuję. Trafiła mi się skrzynia prawie jak nóweczka i auto teraz śmiga jak malinka. (dodatkowo co mnie zdziwiło strasznie poprawiło się wspomaganie w aucie - można teraz prawie, że kierować samochodem za pomocą najmniejszego palca u ręki :] )
Cieszę się, że wszystko w miarę dobrze się skończyło. A tak z ciekawości spytam, jaki wpływ ma to wszystko na wspomaganie w aucie? Bo borykam się z problemem servotronica, na postoju strasznie ciężko kręci się kierownicą, trzecią pompę wspomagania już mam założoną, czujnik servotronica na maglownicy też wymieniony i wspomaganie dalej się zacina..Żałować, nie żałuję. Trafiła mi się skrzynia prawie jak nóweczka i auto teraz śmiga jak malinka. (dodatkowo co mnie zdziwiło strasznie poprawiło się wspomaganie w aucie - można teraz prawie, że kierować samochodem za pomocą najmniejszego palca u ręki :] )
Kasowałeś błędy?Zamieszczone przez lukasz740
Też mam z tego zagadkę. Jak rozmawiałem jakiś czas temu ze znajomym, który prawie 15 lat 7mkami ganiał to mówił, że ma to jakieś połączenie ze skrzynią. Czy to prawda to nie gwarantuje bo gość mechanikiem nie jest a swoich aut samemu nie naprawiał.Zamieszczone przez lukasz740
Po niedzieli będe u tego mechanika u którego robiłem skrzynie. Ten koleszka to z kolei chodząca encyklopedia wiedzy mechanicznej i elektronicznej i napewno o to spytam
W każdym bądź razie przed wymianą skrzyni kierownica chodziła mi dość ciężko (stało się tak od pewnego momentu, bo jak kupowałem to było w miarę dobrze ale nie tak dobrze jak jest teraz) hamulec też się dość ciężko wciskał (a czasami jak jechałem bardzo wolno - np. na parkingu to prawie jak bym kamień naciskał) a teraz jest wszystko okej.
Kasowałem, ale dość dawno, był czas, że wspomaganie chodziło nawet dobrze, tylko nie pamiętam już czy akurat z powodu tego kasowania. Coś czuję, że będę musiał udać się na porządną diagnostykę do Was, na przykład na jakimś zlocie, bo jak Wy nie dacie rady tego zdiagnozować, to nikt nie da :PZamieszczone przez sylwekk
Ja czekam na odpowiedź :) niby servo nie mam ale ja i tak twierdze, że mam. Zawsze rano zawożę synka do przedszkola i kiera rano po odpaleniu gdy auto nie jest jeszcze zupełnie ciepłe kręci się małym paluszkiem i tak cały czas do póki nie wyskoczę na szybką, dwujezdniową drogę do pracy gdzie zasuwam dość szybko, powiedzmy od 140-180km/h w zależności od pogody i natężenia ruchu. Po takim przelocie kierownica już nie kręci się tak przyjemnie tak jak by się zawieszała co zauważyło już wielu ludzi
---===Bo radość to suma drobnych przyjemności===---
*** UWAGA! ACHTUNG! ATTENTION! ATENCION! ***
Ze względu na ograniczony czas coraz rzadziej zaglądam na forum :(
W sprawach pilnych proszę o kontakt na maila coboss@op.pl pamiętajcie o zaznaczeniu, że jesteście klubowiczami!
Coboss! Zaczął bym od kontroli i ewentualnej wymiany paska wielorowkowego.
[URL=http://www.youtube.com/watch?v=VDqIJUMsR3A].:WIERNOSC jest NUDNA:.[/URL] :D