To może ja się wypowiem na temat LPG bo mam w tym temacie pewne doświadczenie ...


Co do gazowników i instalacji - NIE widziałem w żadnym samochodzie prawidłowo założonej instalacji sekwencyjnej - a trochę ich już widziałem i trochę poprawiałem - po prostu gazownicy to paproki nie z tej ziemi - totalne bezmózgi nie mające pojęcia o mechanice samochodowej !

Większość z nich uważa, że wie wszystko - a nie potrafi prawidłowo założyć instalacji do najprostszego samochodu...


Zakładają do samochodów o dużej mocy reduktory nie przewidziane do nich , wszystko chodzi na rurce 6mm - nawet jak ma 300 koni , wszystko chodzi na czerwonych valtekach - nawet jak ma bardzo krótki czas wtrysku , wszystko ma trójnik pomiarowy zalożony przed filtrem fazy lotnej - bo po co filtr ma przekłamywać pomiary ? , wiercą kolektor metr od wtrysku benzynowego , wężyki do wtrysków jeden ma 30cm a drugi 5cm ...


A ile to kosztuje zalożyć wszystko odpowiednio - 30min pracy więcej , godzinę ? 300zł więcej - i tak klient za to płaci ...


Dla tego też będę zaskoczony jak zobaczę całkowicie prawidłowo założony gaz , z odpowiednich komponentów ... Co i tak nie znaczy, że samochód chodzi na nim prawidłowo ...