Strona 3 z 3 PierwszyPierwszy 123
Pokaż wyniki od 21 do 23 z 23

Wątek: elektrozawory

  1. #21
    Zaawansowany Użytkownik Awatar neonunit
    Dołączył
    Jun 2010
    Posty
    391
    BMW
    '95 740i
    Skąd
    Poznań/Łódź
    Sorry, ale skąd Wy oryginały bierzecie w takich cenach?! Teraz to wołają 1600-1800zł za coś takiego gdzie bym nie spojrzał... : / Trochę wysoka cena za przywrócenie prawidłowego działania nawiewu...

    Tak wygląda dwuwtyczkowy montowany do 03/1996:
    http://www.google.pl/imgres?imgurl=h...9QEwAQ&dur=222

    Tak wygląda jednowtyczkowy montowany od 03/1996:
    http://www.google.pl/imgres?imgurl=h...9QEwAA&dur=192

    Ale nie wiem czy da się zaadaptować.

  2. #22
    Zaawansowany Użytkownik Awatar rosomak79
    Dołączył
    Apr 2008
    Posty
    433
    BMW
    740i manual M60B40
    Skąd
    Kraków
    Dziś przyjrzałem się jak to jest u mnie dokładnie. Więc ta druga wtyczka to jest gniazdo, które jest poprowadzone z pompki po prostu do góry. Tak jak w pierwszym linku który zamieściłeś "neonunit". Pompka z drugiego linka ma już gniazdo wbudowane we własnej obudowie. Domyślam się, że jeśli moja wtyczka będzie pasować to nie powinno być problemów z działaniem takiego zestawu, może się mylę ? Na obecną chwilę czekam na przesyłkę i za wymianę zabiorę się dopiero w przyszłym tygodniu. Zdam relację czy wszystko pasowało i co najważniejsze czy będzie działać -:) o ile używka będzie ok.

  3. #23
    Zaawansowany Użytkownik Awatar neonunit
    Dołączył
    Jun 2010
    Posty
    391
    BMW
    '95 740i
    Skąd
    Poznań/Łódź
    Zrób jak możesz skromną fotorelację, ciekaw jestem jak się do tego w ogóle zabrać.

Uprawnienia umieszczania postów

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •