A na krotsza? ;)
A na krotsza? ;)
zakupić orginal niestety .... ja wymieniałem wcześniej naprawiałem i skończyło sie na naprawie takiej ze w austri 1000km od domu mi zaczęło nimi mocno ciec....
wiec ja polecam wymianę niecałe 1000zl
Potwierdzam bardzo ciężko kupić używane dobre mnie udało się dopiero za 3-cim razem pierwsze dwa razy kupowałem na pałę i oczywiście kicha potem rozbierałem przy sprzedającym i jeżeli cewki nie są pognite i uszczelki nie sparciałe można brać w sumie kosztowało mnie to 260zł dwie pierwsze po 100zł i ostatnia dobra 60zł i można powiedzieć że miałem fart, pozdrawiam.
Poczekaj jeszcze 2 tygodnie i będziesz mógł sprzedawać bilety do sauny ;DZamieszczone przez blitz
Ja chyba dzisiaj się wezmę za wymianę swoich bo już mam :)
---===Bo radość to suma drobnych przyjemności===---
*** UWAGA! ACHTUNG! ATTENTION! ATENCION! ***
Ze względu na ograniczony czas coraz rzadziej zaglądam na forum :(
W sprawach pilnych proszę o kontakt na maila coboss@op.pl pamiętajcie o zaznaczeniu, że jesteście klubowiczami!
Dobra juz zrobione wszystko :P
Mam pytanie odnośnie tematu elektrozaworów, gdzie znajduje się dodatkowa pompa wody (element numer 2) do nich? I czy trudno jest się do niej dostać. INPA wywala mi błąd przy klimatyzacji - Auxiliarity water pump cośtam. Myślałem, że to tradycyjnie problem z elektrozaworami(cały czas wieje gorące na nogi i z dolnych nawiewów), ale skoro diagnostyka pokazuje dodatkową pompę wody przy klimie więc to chyba to będzie. I jeszcze jedno pytanie jak z płynem chłodzącym, w trakcie wymiany. Czy trzeba spuszczać, czy ilość która wycieknie z węży będzie na tyle niewielka że nie należy się nią przejmować?
hmmm jedyne co tam siedzi dodatkowe to chyba tylko w webasto ale niech potwierdzą to Ci co grzebali przy tym i wiedzą na pewno.
---===Bo radość to suma drobnych przyjemności===---
*** UWAGA! ACHTUNG! ATTENTION! ATENCION! ***
Ze względu na ograniczony czas coraz rzadziej zaglądam na forum :(
W sprawach pilnych proszę o kontakt na maila coboss@op.pl pamiętajcie o zaznaczeniu, że jesteście klubowiczami!
W załączonym linku masz pozycję 1 - to jest zintegrowany element zaworów i pompy wodnej. Pompa jesr pod tymi zaworami. Co do strat w płynie przy wymianie - ja musiałem dolać około 2 litrów (725 TDS). Oczywiście operacja wykonywana na zimnym silniku.
u mnie dużo mniej, przy wymianie elektrozaworów wyleciało może z 300ml a na pewno nie więcej jak pół litra :) oczywiście trochę się postarałem aby wężyki były możliwie jak najwyżej po ściągnięciu z zaworów.
Silnik 3.0d
---===Bo radość to suma drobnych przyjemności===---
*** UWAGA! ACHTUNG! ATTENTION! ATENCION! ***
Ze względu na ograniczony czas coraz rzadziej zaglądam na forum :(
W sprawach pilnych proszę o kontakt na maila coboss@op.pl pamiętajcie o zaznaczeniu, że jesteście klubowiczami!
Odświeżę temat, gdyż również pojawił mi się błąd "45 auxiliary water pump". Ja mam takie elektrozawory : http://allegro.pl/bmw-e38-740-v8-ele...300143012.html z dwiema wtyczkami u góry. Na alledrogo jest sporo elektrozaworów gdzie jedna wtyczka idzie bezpośrednio do pompy. Czy taki zestaw da się zaadoptować do mnie ? Czy raczej muszę szukać takich z wtyczkami u góry ?