No właśnie... :)Zamieszczone przez xsilver
No właśnie... :)Zamieszczone przez xsilver
E12 525 79' było....
E32 735i manual 91' - ***** w crahstescie...
E39 540i manual 96' było...
E60 530iA 03'
...E34 S38B38 :)
...E92 S65B40 :)
Zgadza się - wahacz jest rozbieralny. Co do zakupu nowego w hurtowni, to już sprawa gustu, co kto lubi. Fakt jest taki, że 10 lat temu nie było takiej dostępności zamienników, jak teraz, więc tego typu regeneracja była bardzo rozsądną alternatywą.
dokładnie tak było - jak kupiłem e32 w chyba 2001 roku to najtańsze wahacze były po 400-500zł , a regeneracja kosztowała 50zł ... A teraz wahacz 200 zł ( jakiś firmowy ) , a regeneracja chyba 80zł ...
A samochód miał 200 tyś przebiegu i wszystkie wahacze oryginalne ... Ale co ciekawe trzymały się jeszcze długo - dopiero jakieś 2 lata temu wymieniłem ostatni oryginalny wahacz ...
witam..odkopię trochę temat. Wczoraj byłem na stacji diagnostycznej w celu podbicia dowodu ( przegląd techniczny). Okazało się, że dolny prawy wahacz jest do wymiany i łączniki stabilizatorów. Reszta ponoć może być. Wiadomo, że na szarpakach to przeważnie luzów nie ma (pojawiają sie kiedy auto jest na podnośniku) więc pomyślałem, że zmienię sobie wszystkie wahacze na zamienniki gdyż autkiem troche już woziło (stuki) i myślę, że jak będą nowe to zyskam na właściwościach jezdnych. MOją niunia kochaną jeżdzę tylko do pracy ..pokonuję rocznie około 6 tyś km tylko po mieście . Czy uważacie, że komplet wahaczy i łaczników z allegro jest warty zakupu? jeżdzę mało po dobrych drogach.
http://allegro.pl/nowe-wahacz-wahacz...811388923.html
Wcześniej czytałem, że firma TRL była chwalona jednach na allegro jej nie widzę..
Proszę o waszą opinię.
Pozdrawiam
Właśnie zobaczyłem, że nie jestem w dziale e38 tylko e32 ale jeśli chodzi o zawieszenie i zamienniki to chyba nie ma znaczenia..przepraszam
Ostatnio edytowane przez Loszka ; 30-09-2011 o 09:02