Strona 2 z 3 PierwszyPierwszy 123 OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 11 do 20 z 28

Wątek: Problem sekwencja

  1. #11
    Początkujący Użytkownik
    Dołączył
    Jul 2009
    Posty
    48
    U mnie przy wyzszych obrotach okolo 4 tys i w gore
    Jak jezdze spokojnie w miesicie i wypadne na trase to ok do 180 pocisne. Ale jezeli lece w trasie dluzszy odcinek z predkoscia okolo 120 km/h na 5 i chce np wyprzedzic to juz zaczyna szarpac i 140 nie przekroczy. Naprawde nie wiem jaka to przyczyna. A jak swieczki wymienialem jakies 5 tys. km temu to te koncowe od grodzi troche w oleju byly. Moze znowu zalane nie wiem.

  2. #12
    Doświadczony Użytkownik Awatar xsilver
    Dołączył
    Aug 2008
    Posty
    2,187
    BMW
    m60
    Skąd
    .Kraków
    no to to wygląda na przymarzający reduktor ...

    udaj się do nikosia jak masz go na miejscu ...

  3. #13
    Początkujący Użytkownik
    Dołączył
    Jul 2009
    Posty
    48
    reduktor goracy jak dotykam.
    A co to za Nikos gdzie sie udac?
    Sorki ze nie wiem:)

  4. #14
    Doświadczony Użytkownik Awatar xsilver
    Dołączył
    Aug 2008
    Posty
    2,187
    BMW
    m60
    Skąd
    .Kraków
    Cytat Zamieszczone przez zuku2911
    reduktor goracy jak dotykam.
    A co to za Nikos gdzie sie udac?
    Sorki ze nie wiem:)

    to że reduktor z zew gorący nie znaczy ze gaz odpowiednio podgrzewa...


    kolega ma KME Gold - niby do 350 koni a na autostradzie przy 230 gaz zamarza...



    NikośWariat ...

  5. #15
    Początkujący Użytkownik
    Dołączył
    Jul 2009
    Posty
    48
    To jak to sprawdzic? Czy odrazu nowy reduktor zapodac?
    Ale koles od gazu ktory mi robil chyba by wiedzial wymienil mi prawie wszystko listwy filtry elktrozawor tylko reduktor zostal stary mowil ze cisnienie trzyma i jest ok. A co sie stanie jesli wyjme sam ten reduktor i go rozkrece? Pewnie bedziejzu na szrot? Czy jest mozliwosc wymiane membrany cze czegos tam i bedzie oki?
    Sorki jesli bzdury gadam ale juz rece opadaja a latac sie chce.

  6. #16
    Doświadczony Użytkownik Awatar xsilver
    Dołączył
    Aug 2008
    Posty
    2,187
    BMW
    m60
    Skąd
    .Kraków
    Nie wiem - tak tylko to odczytuję po twoich objawach - może to akurat coś innego ...

    Jak sprawdzic - interfejs , laptop i w trasę - wtedy gdy wystąpią objawy zobaczyć co sie dzieje - jak wygląda wtedy ciśnienie , temp gazu itp...


    Podjeź do Nikosia - dasz mu na dużego browara to ci tam zaglądnie :]

  7. #17
    Początkujący Użytkownik
    Dołączył
    Jul 2009
    Posty
    48
    Robilem tak z gazownikiem. I podczas jazdy bylo ok. Pojezdzilem dzien i znowu.
    Chyba wybiore sie do Nikosia.
    Dzieki serdeczne

  8. #18
    Vip Vip Awatar Wiktor
    Dołączył
    Nov 2007
    Posty
    1,544
    BMW
    EVO VIII
    Skąd
    Kraków
    Cytat Zamieszczone przez xsilver
    kolega ma KME Gold - niby do 350 koni a na autostradzie przy 230 gaz zamarza...
    dokładnie jak u mnie... także KME Gold'owi robie :papa:
    Pozdrawiam
    Wiktor
    Używajcie polskich znaków - jest różnica czy robisz komuś łaskę czy laske.

  9. #19
    Doświadczony Użytkownik Awatar xsilver
    Dołączył
    Aug 2008
    Posty
    2,187
    BMW
    m60
    Skąd
    .Kraków
    dlatego miałem zmieniać reduktor , ale się wstrzymałem - zrobiłem tuning mojego Necama i śmiga lepiej jak najlepszy Gold :D

  10. #20
    Vip Vip Awatar Wiktor
    Dołączył
    Nov 2007
    Posty
    1,544
    BMW
    EVO VIII
    Skąd
    Kraków
    a mojego Golda by Ci sie nie chciało stuningować? :D
    Pozdrawiam
    Wiktor
    Używajcie polskich znaków - jest różnica czy robisz komuś łaskę czy laske.

Uprawnienia umieszczania postów

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •