Pokaż wyniki od 1 do 9 z 9

Wątek: Dwie sprawy - klima i wspoma - 730 M30

  1. #1
    Początkujący Użytkownik
    Dołączył
    Dec 2008
    Posty
    50
    BMW
    E38 740i
    Skąd
    GDYNIA

    Dwie sprawy - klima i wspoma - 730 M30

    Pierwsze - dwie strefy klimy zyja wlasnym zyciem ( wiem ze ten temat przewijal sie pewnie nie raz ale nie moge znalezc :? ) dopoki jest np chlodzenie albo grzanie z obu stron ustawiona jest ok ale jak zalacze chlodzenie z jednej a grzanie z drugiej, zaczynaja dziac sie cuda.

    Drugie - nie mam serva tylko to smieszne hydrauliczne wspomaganie hamulca i w momencie kiedy manewruje np na parkingu z wcisnietym hamulcem krece kierownica, zaczyna chodzic tak jakby nie bylo wspomy... :| po odpuszczeniu hamulca wraca do normy, chociaz wg mnie kiera powinna sie krecic lzej

  2. #2
    Początkujący Użytkownik
    Dołączył
    Jul 2009
    Posty
    37
    BMW
    e32 730, e32 735, e32 750 iL
    Skąd
    Warszawa
    Co do wspomagania, możesz mieć uszkodzone serwo hamulca a konkretnie układ zaworów, normalnie powinny odcinać przelew po naciśnięciu hamulca, ale jeśli jest uszkodzony(np podwieszony) zawór, to olej jest przetłaczany na przelew i spada ciśnienie w układzie, który jednocześnie zasila przekładnię.

  3. #3
    Początkujący Użytkownik
    Dołączył
    Apr 2009
    Posty
    24
    BMW
    e38
    Skąd
    Łódź
    Może się mylę ale w instrukcji do e32 jest chyba napisane, że jak przesadzisz z różnicą temperatur między lewym a prawym nawiewem to nie powinieneś spodziewać się rewelacji. Innymi słowy - różnica między prawą a lewą stroną może wynieść kilka stopni.

    Co do wspomagania - miałem ten sam problem. Rozumiem, że sprawdziłeś już poziom płynu we wspomaganiu? U mnie bardzo ciekło po przewodach. Tak bardzo ze codziennie miałem kilka kropek pod samochodem. TROCHĘ pomaga dokręcenie obejm na przewodach, zarówno przy zbiorniczku jak i "na dole" tam gdzie przewody gumowe wchodzą w metalowe.

    Mam nadzieję, że pomogłem :)

  4. #4
    Początkujący Użytkownik
    Dołączył
    Dec 2008
    Posty
    50
    BMW
    E38 740i
    Skąd
    GDYNIA
    Cytat Zamieszczone przez Adrian735
    Może się mylę ale w instrukcji do e32 jest chyba napisane, że jak przesadzisz z różnicą temperatur między lewym a prawym nawiewem to nie powinieneś spodziewać się rewelacji. Innymi słowy - różnica między prawą a lewą stroną może wynieść kilka stopni.

    Co do wspomagania - miałem ten sam problem. Rozumiem, że sprawdziłeś już poziom płynu we wspomaganiu? U mnie bardzo ciekło po przewodach. Tak bardzo ze codziennie miałem kilka kropek pod samochodem. TROCHĘ pomaga dokręcenie obejm na przewodach, zarówno przy zbiorniczku jak i "na dole" tam gdzie przewody gumowe wchodzą w metalowe.

    Mam nadzieję, że pomogłem :)
    Co do wycieków nie ma ani kropli nigdzie, poziom ok. 15 000 km bez dolania ani kropli do układu...

  5. #5
    Początkujący Użytkownik
    Dołączył
    Dec 2008
    Posty
    50
    BMW
    E38 740i
    Skąd
    GDYNIA
    Cytat Zamieszczone przez hajko
    Co do wspomagania, możesz mieć uszkodzone serwo hamulca a konkretnie układ zaworów, normalnie powinny odcinać przelew po naciśnięciu hamulca, ale jeśli jest uszkodzony(np podwieszony) zawór, to olej jest przetłaczany na przelew i spada ciśnienie w układzie, który jednocześnie zasila przekładnię.
    Ukł zaworów gdzie sie miesci, gdzie go szukac...???

  6. #6
    Początkujący Użytkownik
    Dołączył
    Jul 2009
    Posty
    37
    BMW
    e32 730, e32 735, e32 750 iL
    Skąd
    Warszawa
    Zawory są integralną częścią wspomagania, mieszczą sie wewnątrz serwa(to takie "coś" do czego jest przymocowana pompa hamulcowa).

  7. #7
    Początkujący Użytkownik
    Dołączył
    Dec 2008
    Posty
    50
    BMW
    E38 740i
    Skąd
    GDYNIA
    Cytat Zamieszczone przez hajko
    Zawory są integralną częścią wspomagania, mieszczą sie wewnątrz serwa(to takie "coś" do czego jest przymocowana pompa hamulcowa).
    hmmm... nie wiem czy dobrze Cie rozumiem, ale mowisz o tym - http://www.realoem.com/bmw/showparts...73&hg=34&fg=25 ???

  8. #8
    Początkujący Użytkownik
    Dołączył
    Jul 2009
    Posty
    37
    BMW
    e32 730, e32 735, e32 750 iL
    Skąd
    Warszawa
    Nie,o jest akumulator ciśnienia, urządzenie wspomagające to to:
    http://www.realoem.com/bmw/showparts...01&hg=34&fg=25

  9. #9
    Początkujący Użytkownik
    Dołączył
    Dec 2008
    Posty
    50
    BMW
    E38 740i
    Skąd
    GDYNIA
    No i wsio jasne ;]

Uprawnienia umieszczania postów

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •