hmm, problem jest po stronie klienta
To tak jak byś kazał mechanikowi mechanikowi założyć używana pompę wspomagania i miał pretensje do mechanika, że cieknie lub
kazał mechanikowi wymienić świece zapłonowe i miał pretensje do mechanika, że cewka zapłonowa padła.
Kazałeś wymienić tuleje metalowo gumową i technologia naprawy wymaga demontażu wahacza. Skoro się uszkodziła śruba, nakrętka, itp. należy ten element wymienić i koszt wiadomo, jest klienta.
Uwaga do mechanika - powinien zadzwonić poinformować, iż może się urwać i czy robić ?
I uwaga do Ciebie: pamiętaj, że to nie jest nowy samochód i mogą się urwać śruby itp. a nawet pęknąć zwrotnica przy wybijaniu sworznia i to powoduje dodatkowe koszty.
Nie wnikam w to czy stać Cię na nie stać Cię na eksploatacje samochodu, czy po prostu nie chcesz przepłacać, ale to pytanie jest za bardzo pazerne ....
MOD EDIT: A ja mam prośbę, Nikoś. Staraj się stosować znaki interpunkcyjne, po w Twoim poście nie znalazłem żadnego oprócz osobiście dostawionych.




