Strona 4 z 6 PierwszyPierwszy ... 23456 OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 31 do 40 z 55

Wątek: Nierówna praca

  1. #31
    Vip Vip
    Dołączył
    Jun 2007
    Posty
    3,882
    BMW
    750iL840Ci730LiK53
    Skąd
    Bielsk Podlaski
    ja nienapisalem ze bkr6e to v line 33 to v line 28 http://allegro.pl/item260393704_ngk_...san_opel_.html

    wedlug katalogu ngk do bme silnik m60 i prawie do kazdej BMW idzie BKR6EK, jest tez objasnienie na pierwszych stronach co oznacza kazda literka gdzie np 6 to cieplota inna ze na klucz 16 tez inna ze taki i taki gwint, a literka K oznacza wlasnie 2 elektrony a np -11 odstep od elektrony masowej od plusowej, swieca BKR6E rozni sie tylko 1 elektroda od BKR6EK a reszta jest identyczna, zaden katalog niepoda swiecy do auta z gazem,


    BKR6EK
    B (średnica gwintu - tu 14mm),
    K (konstrukcja mocowania - tu klucz sześciokątny 5/8 cala ISO),
    R - świeca z rezystorem,
    6 - ciepłota świecy (pomiedzy "2 gorąca" a "11 zimna", w naszym przypadku 6 czyli prawie pośrednia),
    E - długość gwintu (tu 19 mm, 3/4 cala),
    K - świeca dwuelektrodowa,

  2. #32
    Początkujący Użytkownik
    Dołączył
    Oct 2007
    Posty
    66
    A jak sie ma to do mocy? Czy na 1 elektrodowej jest różnica w mocy w porównaniu z 2. U mnie akurat na benie chodziła ładnie a na gazie drgała na 2 elektrodowych.

  3. #33
    . ADMINISTRATOR Awatar Sebek
    Dołączył
    May 2007
    Posty
    6,985
    BMW
    E23/E38/E65
    Skąd
    DZG
    Blog
    1
    Cytat Zamieszczone przez krzywy191
    ja nienapisalem ze bkr6e to v line 33 to v line 28 http://allegro.pl/item260393704_ngk_...san_opel_.html

    wedlug katalogu ngk do bme silnik m60 i prawie do kazdej BMW idzie BKR6EK, jest tez objasnienie na pierwszych stronach co oznacza kazda literka gdzie np 6 to cieplota inna ze na klucz 16 tez inna ze taki i taki gwint, a literka K oznacza wlasnie 2 elektrony a np -11 odstep od elektrony masowej od plusowej, swieca BKR6E rozni sie tylko 1 elektroda od BKR6EK a reszta jest identyczna, zaden katalog niepoda swiecy do auta z gazem,


    BKR6EK
    B (średnica gwintu - tu 14mm),
    K (konstrukcja mocowania - tu klucz sześciokątny 5/8 cala ISO),
    R - świeca z rezystorem,
    6 - ciepłota świecy (pomiedzy "2 gorąca" a "11 zimna", w naszym przypadku 6 czyli prawie pośrednia),
    E - długość gwintu (tu 19 mm, 3/4 cala),
    K - świeca dwuelektrodowa,

    Spoko, dzieki za schemat oznaczen :)

    Wiec takie zamowie - sa na niemieckim Ebay dosyc tanie.

    Zdam wiec na nastepny tydzien relacje .....
    Pozdrawiam, Sebek

    Masz pytanie lub problem odnośnie funkcjonowania forum, współpracy ...
    Proszę o kontakt ze mną .!


  4. #34
    użytkownik
    Dołączył
    Jul 2007
    Posty
    5,673
    BMW
    e38 czerwone
    Skąd
    Białytok
    Cytat Zamieszczone przez Kempes
    Dla Neuf-a cewka pierwotna 0.8 ohm wtórna 8200
    cholerka o co chodzi ?? ja jakis zagubiony i nie wiem o co chodzi ...

  5. #35
    Vip Vip
    Dołączył
    Jun 2007
    Posty
    3,882
    BMW
    750iL840Ci730LiK53
    Skąd
    Bielsk Podlaski
    Cytat Zamieszczone przez Johny
    A jak sie ma to do mocy? Czy na 1 elektrodowej jest różnica w mocy w porównaniu z 2. U mnie akurat na benie chodziła ładnie a na gazie drgała na 2 elektrodowych.

    a dlaczego moc ma byc mniejsza??? jest taka sama, to ze sa 2 elektrody to nieznaczy ze sa 2 iskry naraz :D zakladam sie o piwko ze na 1 elektrodzie bedziecie mieli mniej problemow z gazownią

  6. #36
    Vip Vip
    Dołączył
    May 2007
    Posty
    292
    BMW
    X5
    Skąd
    ZS
    Przepraszam Neuf za zamieszanie bo wczoraj trochę mułu zaciągnąłem z puchy tyskiego i stąd pomyłka o cewkę do M30B35 pytał MIBhell

  7. #37
    użytkownik
    Dołączył
    Jul 2007
    Posty
    5,673
    BMW
    e38 czerwone
    Skąd
    Białytok
    spoko :) ja dzisiaj dopiero zakumałem bo pociągnołem wczoraj muł z puszki żubra i troszke zagubiłem się w czasoprzestrzenie :)

  8. #38
    Vip Vip Awatar MiBhell
    Dołączył
    Jul 2007
    Posty
    1,156
    BMW
    ex. E32 735iA
    Skąd
    www.ASO-BMW.pl
    Cytat Zamieszczone przez Kempes
    Przepraszam Neuf za zamieszanie bo wczoraj trochę mułu zaciągnąłem z puchy tyskiego i stąd pomyłka o cewkę do M30B35 pytał MIBhell
    a nio i mi to umkneło i juz wiem dlaczego :D bo nie było do mnie hihihi dzieki ;)

    pzdr

  9. #39
    Początkujący Użytkownik
    Dołączył
    Oct 2007
    Posty
    66
    A więc wszystko jasne!!

    Dzisiaj na regulacji gazu wyszło, że mam nieszczelność na dolocie. Idzie lewe powietrze przez membrane! Jutro będe wymieniać, niewiem czy robić to samemu czy zlecić mechaniorom. Prawie na 100% przez to auto mi drży a filtr gazu był zapchany, też zrobione :) Powiedzcie coś bliżej o tej membrance?

  10. #40
    Super Moderator Awatar EVAN
    Dołączył
    May 2007
    Posty
    6,066
    BMW
    E38 '99 740iA, X3 M40i '20, I3s '20
    Skąd
    Kętaki
    Cytat Zamieszczone przez krzywy191
    wydaje mi sie ze nieszczelny dolot
    Krzywy domagaj się browarka :) strzał w dziesiątke- GRATKI :)
    Moje EX - E38 730i '95, E38 735iA '98

Uprawnienia umieszczania postów

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •