Standardowo Koni ustawia pozycję tłumienia w połowie 50/50 (chyba 360 stopni - max 720). Najlepiej potestować je na jakimś krętym odcinku drogi. W dwóch wcześniejszych E32 na Weitecu przód miałem około 540 stopni przy wysokim profilu opony, w ex. brata E39 540 z fabrycznym M-tech i profilu 50. przód był 470stopni, a tył 360 zachowując sprężystość i w miarę sensowny komfort po wrocławskiej kostce (sprężyny nowe m-tech OEM). Tak samo ustawiłem obecną E32 (przód i tył). Myślę, że ten przód jeszcze Ci się ułoży. U siebie odczułem różnicę po około 200km i bynajmniej nie było to placebo.
Dodając 5 groszy:
Koni w już ex. ciahowym E39 ma za sobą +/- 300kk nalotu od momentu montażu i dalej nie chce się poddać ;) Także zakładaj ten tył co masz taki jaki jest.
http://www.koni.com/en-US/Cars/Techn...stment-Guides/
Pozdrawiam