17.03.2013, 10.03
BH miałem cały czas, ale były z dodatkiem "bursztynu" w postaci badziewnych ringów LED w tym właśnie kolorze, przyklejonych od wewnątrz do szkieł jakimś kiepskim klejem, który obecnie barwą bardziej przypominał smarki niż klej. Ringi to oczywiście nie mój pomysł, ale radosna twórczość poprzedniego właściciela. Od zawsze marzyłem o ich usunięciu. Poza tym były to lampy Helli ze zniszczonymi przez "ksenon" odbłyśnikami i generalnie ledwo świeciły. Ponadto w lewych długich zrobiło się ostatnio akwarium. Po ostatniej mojej podróży do PL (w grudniu) obiecałem sobie, że mam tego dość. Materiał bazowy w postaci ładnego kompletu Bosch'a za rozsądne pieniądze dostarczył nieoceniony PNB88, a konwersję przeprowadził mistrz nad mistrze - marek1132. Przeróbka polegała na zrobieniu a'la BH, dołożeniu szkieł Helli do lamp Bosch'a i wypolerowaniu szkieł Helli. Efekt przeszedł najśmielsze moje oczekiwania. Oczywiście odpowiednia laurkę z fotkami dodam w dziale POLECANE ;)
UPDATE:
04.04.2013, 11:19
2,5 roku czekał na montaż, aż się doczekał :]
S216A na pokładzie!
Zdjęć z montażu nie mam, bo pozostawiłem to fachowcom. Wydaje się, że miałem rację, bo mój fachowiec przy oddawaniu kluczyków wspomniał coś że "chyba go nie lubię, że mu takie prace zlecam" :D
Tak naprawdę głównym powodem były cieknące węże wspomagania, które ciągłym dolewaniem płynu wkurzały mnie i drenowały moją kieszeń a przy okazji robiły potworny syf pod maską. Tak czy siak: Kręcić małym palcem na parkingu - bezcenne :]
UPDATE
04.04.2013, 19:56
Dzień był wyjątkowo owocny :D
S510A na pokładzie!
Poza tym była wymiana oleju, filtrów i uszczelek. Śruba spustowa jako bonus.
Ufff...
A w niedzielę znowu 1100km ją czeka. "Nie ma miętkiej gry" ;D