Pokaż wyniki od 251 do 260 z 456

Wątek: [e32] 740iA '92 Rolling Stone by tuczi77

Widok wątkowy

Poprzedni post Poprzedni post   Następny post Następny post
  1. #11
    Vip Vip Awatar ttrol
    Dołączył
    Jan 2009
    Posty
    4,086
    BMW
    e32 750 II 88/W124 250D V 93
    Skąd
    Zgorzała/Warszawa
    Cytat Zamieszczone przez Zdzira 850I Zobacz posta
    i ile masz tej gwarancji 6 miechów czy 12??? co to jest na koszta rzędu 3-5k??? na telefon za 100zł masz 2 latka

    Co do leniwości Irku to powiem Ci tak ostatnio jak sobie spokojnie leniwie jechałem to zrobiłem trasę rawicz-leszno na samym 6 biegu reszty nie było sensu używać ten 6 bieg w manualu jest o wiele żywszy jak 5 w automacie a po mieście możesz śmiało jechać tak 1-3-5 albo od razu 1-4 jak nie chcesz machać i to serio bez żartów :)

    A frajda ze startu ze świateł jest kolosalna nie da sie tego opisać ile na starcie ten automat marnotrawi tych kucyków. Wczoraj miałem spotkanie z nowa octavią tdi nie przekraczając 3k rpm i 2/3 położenia gazu bo docieram odsadziłem jej z 1 biegu 2 długości heheh w automacie to niemożliwe.

    No koszt całości to około 6 tysiączków wszystko na gotowca. Mnie wyszło 7 ale ja brałem fakturę na skrzynię co ja przedrożyło i kupiłem sobie nowa gałke i mieszek co tez uczyniło 500zł. Także w 6 idzie sie zmieścić koszt co prawda o 50% większy niż w automacie ale teraz co najwyżej będę sprzęgło zmieniał co kilka lat za kilkaset złotych i nie mam stresa, że stanę gdzies jak dupa w krzakach w środku nocy z getriebenotprogramm bo niestety większość automatów umiera z zaskoczenia.
    Nie mogę się z Tobą zgodzić, jeżdżę automatami od nastu lat i nigdy nie stałem w krzakach.

    Getriebenotprogramm powoduje, że masz jeden bieg w przód i tył, więc w krzakach również nie staniesz.

    Aut z automatem miałem dobre kilkanaście, ponieważ mieszkałem w US, teraz mam trzy i wszystkie jak najbardziej ok.

    Poza tym jak się pojeździ automatem to jazda manualem mija się z celem, nie ma nic gorszego niż miana biegów w aucie, które służy do jazdy na co dzień.

    ALE suma sumarum, co kto woli.

    Pamiętaj, że w manual z czasem maleje precyzja zmiany biegów, trzeba ich zacząć szukać, to po pierwsze trzeba naprawić, bo denerwuje. Potem sprzęgło i koło dwumasowe, to tak co 150 do 200 kkm lekko trzeba wymienić w BMW, jak to robiłem dwa razy w e34 TDS, to za każdym razem wymiana kompletu kosztowała ponad 4k.

    Więc podsumowując koszty utrzymania są podobne, jak nie wyższe w automacie, a jakość jazdy nieporównywalna.
    Ostatnio edytowane przez ttrol ; 06-04-2013 o 16:09
    pozdrawiam Bartek

Podobne wątki

  1. BMW E32 740iA
    Przez AdrianM w dziale Witam, jestem nowy ...
    Odpowiedzi: 24
    Ostatni post / autor: 13-03-2011, 13:21
  2. [e32] Bosman i jego baBunia E32 740iA 94'
    Przez bosman w dziale Witam, jestem nowy ...
    Odpowiedzi: 234
    Ostatni post / autor: 19-10-2010, 12:42
  3. e32 740iA problem ASR
    Przez torunianin w dziale Seria e32
    Odpowiedzi: 4
    Ostatni post / autor: 22-04-2009, 11:57

Uprawnienia umieszczania postów

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •