Strona 2 z 7 PierwszyPierwszy 1234 ... OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 11 do 20 z 62

Wątek: E38 740d przebieg powyżej 220 000 km warto czy nie

Mieszany widok

Poprzedni post Poprzedni post   Następny post Następny post
  1. #1
    Zaawansowany Użytkownik
    Dołączył
    Jan 2009
    Posty
    642
    BMW
    E38 740 Manual
    Skąd
    Warszawa
    jedno jest pewne zakup 740d wg mnie nie ma sensu

    kolega ma realnie po warszawie pali 14 litrów

    14 = 50zł

    750 pali 25 gazu = 50zł

    i gdzie tu ekonomika ?

    martwić się o wtryski , czujniki ciśnienia , pompy wysokiego ciśnienia , przepływki , turbiny itp ?

    nie wspominając o tym że 740d będzie miało większy przebieg niż 750

    uważam że optymalny motor to 4,4 jak u mnie :)


    nie wspomnie o różnicy w cenie w zakupie a o części do 740d w sensownych cenach ciężko


    a co do pytania auta tematu uważam że nie warto 740d z jakimkolwiek przebiegiem

    nie obrażając nikogo ale diesel jest dla osób w podeszłym wieku ktoś kiedyś powiedział ;)

  2. #2
    Ale nie 4 litrowy diesel. Przejedz sie to zobaczysz :) Na trasie nie odstaje od 750. Kolega Wiktor coś o tym może powiedzieć.

    Poza tym. Masz racje porównując gaz do diesla ale nie samym gazem żyje auto. Dlatego wybrałem diesla bo miałem już dość v8 w gazie...



    “Nadsterowność wzbudza strach w pasażerach. Podsterowność - w kierowcy”

  3. #3
    Zaawansowany Użytkownik
    Dołączył
    Jan 2009
    Posty
    642
    BMW
    E38 740 Manual
    Skąd
    Warszawa
    aktualnie mam kilka modyfikacji i mam mocy podobnie co 750 z tym ze mam manual i niestety 750 zostaje w tyle

    fakt że przez gazowników w tym kraju ludzie są zrażeni do gazu i wolą diesla doskonale to rozumiem

    poza tym brałeś się z wiktora 750 a on jechał na lpg z tego co wiem a ten gaz co tam ma to nie jest najlepszy więc to kiepskie porównanie

    a 740d jeździłem fajnie to jeździ tylko te zużycie paliwa ... o innych kosztach nie wspomnę

  4. #4
    Powiem tyle.

    740d jest kłopotliwe w razie awarii, ale niewiele ma wspólnego z emerytami ;)

    Spójrzcie proszę na cenę turbin w 740d - mnie omal nie zabiła, Klient był zadowolony, że padły dopiero po 240 tys. km (ma wóz od nowości! sic!) ale to nie dla mnie

    przypomnę, że w 750i również są 2 przepływki i tak samo narażone na uszkodzenie jak w dieslu, więc żaden to argument
    Czyste sumienie wynika najczęściej ze złej pamięci

  5. #5
    Zaawansowany Użytkownik
    Dołączył
    Jan 2009
    Posty
    642
    BMW
    E38 740 Manual
    Skąd
    Warszawa
    pytanie ile kosztują 2 przepływki do 750 a ile 2 przepływki do 740d

    odpowiedz podobnie w 1 i 2 są 2 i podobnie kosztują


    w 750 są 2 elektroniczne przepustnice a 740d 2 turbiny co jest droższe?

    co jest droższe 12 świec zapłonowych + 14 kabli zapłonowych + kopułki + 2 palce
    czy
    8 wtryskiwaczy w 740d ?

    co jest droższe 2 pompy paliwa do 750 czy 2 pompy wysokiego ciśnienia w 740d ?


    piszę o elementach które padają

    sprawdźcie a się przerazicie

  6. #6
    Doświadczony Użytkownik Awatar Aldik
    Dołączył
    Aug 2007
    Posty
    6,425
    BMW
    740xd f01
    Skąd
    Katowice
    Cytat Zamieszczone przez NikosWariat
    aktualnie mam kilka modyfikacji i mam mocy podobnie co 750 z tym ze mam manual i niestety 750 zostaje w tyle

    fakt że przez gazowników w tym kraju ludzie są zrażeni do gazu i wolą diesla doskonale to rozumiem

    poza tym brałeś się z wiktora 750 a on jechał na lpg z tego co wiem a ten gaz co tam ma to nie jest najlepszy więc to kiepskie porównanie

    a 740d jeździłem fajnie to jeździ tylko te zużycie paliwa ... o innych kosztach nie wspomnę
    Powtórze sie pewnie ale w jednym poście zrobiłem takie rozliczenie w przybliżeniu - tzn ile wydałbym na paliwo w 740i a ile wydałem w 740d i przez 40 czy 50tys km juz nie pamietam wyszło coś 7-8tyś zł na moją korzyść - co w przypadku awarji w ciągu tego okresu starczyło by na wszystkie wtryski i turba (mówie o regeneracji) - przyznam racje ze szarpło by to po kieszeni, ale (odpukać) Bogu dzięki nic sie z tym silnikiem nie dzieje i tez nie przypominam sobie aby ktoś na niego kiedyś narzekał i nie słyszałem aby ktoś robił w nim jakieś konkretne naprawy - długo sie zastanawiałem nad zakupem auta z tym silnikiem i nie żałuje, jeździ sie super i ekonomicznie - patrząć na to ze poprzednie 740i palilo w granicach 18 po mieście oszczędzajac a to pali max 14 nie oszczędzajac - a gaz ehh nie uznaje i chyba juz nikt mnie nie przekona - przynajmniej nie do dużych silników, moze do jakiegoś 4 cylindrowca to tak ale mówie tu o starszych autach, gdzie cały silnik kupie za 600zl jakby co...
    A po za tym Jak ktos lubi lpg to nie popatrzy na diesla, wiec porównywanie go nie ma sensu... chociaz kupująć benzynke i dokładajac potem ok 4 tyś na lpg to tez by starczyło na wtryski czy turbo :)
    Ehh a przyznam sie że do 740d to przekonało mnie chyba podświadomie to ze kiedyś dużo mówiono o takim silniku i jak zobaczyłem jak to cudo wygląda i co potrafi to sobie wymarzyłem ze sobie takiego kupie :) 750 to żaden rarytas no pomijajć kowalskiego w Matizie :) A V8 w dieslu to kazdy oczy robi :) Chociaz klank odpalaniej V12tki nic nie pobije, mogłbym ją godzinami gasić i odpalać :)

  7. #7
    Zaawansowany Użytkownik
    Dołączył
    Jan 2009
    Posty
    642
    BMW
    E38 740 Manual
    Skąd
    Warszawa
    ja nie mam nic do diesli kupił bym z chęcią 740d i zrobił program ale koszty eksplantacji mnie przerażają i koszt zakupu za wysoki

    kiedyś miałem 725tds'a i paliwo za 1zł za litr można było jeździć :)

    a co powiesz na porównanie na poprzedniej stronie tematu na temat części do 740d?

  8. #8
    Doświadczony Użytkownik Awatar Aldik
    Dołączył
    Aug 2007
    Posty
    6,425
    BMW
    740xd f01
    Skąd
    Katowice
    Cytat Zamieszczone przez NikosWariat
    pytanie ile kosztują 2 przepływki do 750 a ile 2 przepływki do 740d

    odpowiedz podobnie w 1 i 2 są 2 i podobnie kosztują


    w 750 są 2 elektroniczne przepustnice a 740d 2 turbiny co jest droższe?

    co jest droższe 12 świec zapłonowych + 14 kabli zapłonowych + kopułki + 2 palce
    czy
    8 wtryskiwaczy w 740d ?

    co jest droższe 2 pompy paliwa do 750 czy 2 pompy wysokiego ciśnienia w 740d ?


    piszę o elementach które padają

    sprawdźcie a się przerazicie
    Zadab głupie pytanie - czy w V12 E38 są kable a nie cewki ? Bo jak cewki to tanie tez chyba nie są :)
    Co do regenrowanych wtrysków to są po 400zł/szt a regenracja turba w garecie ok 2400zł - przynajmniej tyle płacił niedawno kumpel za swoją ale do 730dE65...
    Fakt ze cena nowego wtrysku zabija...
    Ale jak juz liczylem powyżej - można na to zarobić, jezeli Pan po 240 tyś przyjechał na wymiane wtrysków to na paliwie zaoszczędził juz na wiele ich :)

  9. #9
    Cytat Zamieszczone przez NikosWariat
    ...martwić się o wtryski , czujniki ciśnienia , pompy wysokiego ciśnienia , przepływki , turbiny itp ?...
    No patrz - 4 posty powyżej czytam, że diesel taki strasznie zły, bo o tyle rzeczy trzeba się martwic :/ a tu jaka odmiana...

    jazda flagowymi 7er nigdy do najtańszych nie należała. I nigdy nie będzie należała

    Aldik - no niestety turbo w E65 730d a 740d jest zupełnie inne i nawet koszt nowego jest 2-krotnie droższy do 740d. Dokładnie 8900PLN za sztukę + robocizna Nie wspomnę, że do 740 potrzeba 2 sztuki, a nie zawsze da się zregenerować :/
    Czyste sumienie wynika najczęściej ze złej pamięci

  10. #10
    Doświadczony Użytkownik Awatar Aldik
    Dołączył
    Aug 2007
    Posty
    6,425
    BMW
    740xd f01
    Skąd
    Katowice
    Ogólnie w każdym aucie może zepsuć sie coś kosztownego - pomijam E65 bo jestem przerażony dieslami w tym modelu, bo ciągle słysze jak sie sypią - jedyna rada to każdego rana gdy zasiadamy za kierownić to nalezy ją pogłaskać, ukochac, pocałowac i poprosić i auto i Boga aby dziś nie było żadnej awarji :) Wiara czyni cuda, ja tak robie i już od 60 tyś km jest ok :) :D

Uprawnienia umieszczania postów

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •