Strona 3 z 10 PierwszyPierwszy 12345 ... OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 21 do 30 z 94

Wątek: [mechanika] Po wymianie odmy, małe problemy.

  1. #21
    Doświadczony Użytkownik Awatar xsilver
    Dołączył
    Aug 2008
    Posty
    2,187
    BMW
    m60
    Skąd
    .Kraków
    Nadmiar oleju nie jest dobry dla silnika ...

    Po to jest bagnet , że ma być między max a min ...


    Kup wężyk - długi + duża strzykawa i możesz odessać przez bagnet - bez babrania się w misce - zrobisz to w 5 min za 5 zł i będziesz jezdził spokojnie ;)

  2. #22
    Doświadczony Użytkownik
    Dołączył
    Feb 2009
    Posty
    1,172
    BMW
    BMW X5 4,8i ,M5 E39
    Skąd
    POLSKA
    No i chmurka dziś rano, mimo odessania oleju, rano auto zakopciło, w kolektorze jak pisałem wcześniej jest olej ( świeży ). Odma założona nowa, rurka w środku kolektora podłączona prawidłowo, a mimo to w środku kolektora jest olej.

    Z jakiej innej przyczyny ( oprócz odmy ) w kolektorze może być olej?
    X5 4,8 i , poszukiwana E38 750 V12

  3. #23
    Doświadczony Użytkownik Awatar xsilver
    Dołączył
    Aug 2008
    Posty
    2,187
    BMW
    m60
    Skąd
    .Kraków
    np uszkodzone pierścienie tłokowe - silnik ma wtedy przedmuch do skrzyni korbowej , co powoduje wzrost ciśnienia i wydmuchiwanie oleju przez odmę ...

  4. #24
    Doświadczony Użytkownik Awatar Aldik
    Dołączył
    Aug 2007
    Posty
    6,420
    BMW
    740xd f01
    Skąd
    Katowice
    Cytat Zamieszczone przez xsilver
    np uszkodzone pierścienie tłokowe - silnik ma wtedy przedmuch do skrzyni korbowej , co powoduje wzrost ciśnienia i wydmuchiwanie oleju przez odmę ...
    Jak pierścienie są juz do bani to by ciągle kopcił a jemu z tego co widze to raz kopci a raz nie hmm hmm

  5. #25
    Doświadczony Użytkownik
    Dołączył
    Feb 2009
    Posty
    1,172
    BMW
    BMW X5 4,8i ,M5 E39
    Skąd
    POLSKA
    Kopci po przejechaniu jakiejś trasy a potem musi postać 10-15 minut i dopiero wtedy dymek - jedna chmurka lub chmura, i potem już nie kopci w czasie jazdy.
    X5 4,8 i , poszukiwana E38 750 V12

  6. #26
    Doświadczony Użytkownik Awatar xsilver
    Dołączył
    Aug 2008
    Posty
    2,187
    BMW
    m60
    Skąd
    .Kraków
    przedmuch może występować po porządnym zagrzaniu silnika ...

  7. #27
    Doświadczony Użytkownik
    Dołączył
    Feb 2009
    Posty
    1,172
    BMW
    BMW X5 4,8i ,M5 E39
    Skąd
    POLSKA
    Wiec jak mam sprawdzic co jest uszkodzone?

    Wiem tylko to ze to nie odma - jest nowa. Auto jest po wymianie oleju i uszczelek pod miskami.

    Kolektor przy zmianie odmy byl oczyszczony, teraz znajduje się w nim swiezy olej, nie jest go tam jakos bardzo duzo, jak sie wsadzi ręke do kolektora to poprostu brudzi sie w swiezym oleju.
    X5 4,8 i , poszukiwana E38 750 V12

  8. #28
    Doświadczony Użytkownik Awatar xsilver
    Dołączył
    Aug 2008
    Posty
    2,187
    BMW
    m60
    Skąd
    .Kraków
    jak masz jakieś wątpliwości to warto sprawdzić kompresję ...

  9. #29
    Doświadczony Użytkownik
    Dołączył
    Feb 2009
    Posty
    1,172
    BMW
    BMW X5 4,8i ,M5 E39
    Skąd
    POLSKA
    Cytat Zamieszczone przez xsilver
    jak masz jakieś wątpliwości to warto sprawdzić kompresję ...

    Czy mogę zrobić to sam czy muszę jechać do jakiegoś specjalistycznego warsztatu?
    X5 4,8 i , poszukiwana E38 750 V12

  10. #30
    Doświadczony Użytkownik Awatar xsilver
    Dołączył
    Aug 2008
    Posty
    2,187
    BMW
    m60
    Skąd
    .Kraków
    możesz zrobić sam jeżeli masz jakieś pojęcie mechaniczne .

    Trzeba się zaopatrzeć w czujnik - a żeby pomiar był wiarygodny czujnik musi być dobrej jakości - a taki kosztuje - więc jeżeli masz zamiar to zrobić tylko raz to może lepiej oddać do dobrego mechanika ( DOBREGO) i niech to zrobi ...

Uprawnienia umieszczania postów

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •