Trochę trwało, ale jest update:
- rozrząd sprawdzony, przy okazji wymienione szklanki i uszczelniacze
- posprawdzane jeszcze raz lewe powietrze (coś tam nawet się znalazło)
- nowa przepływka (BOSCH)
- czujnik położenia wału
- nowe świece
Będzie jeszcze czyszczony krokowiec, wtryski benzyny, wymiana czujników spalania stukowego (rozleciały się przy rozbieraniu, ale wcześniej nie wywalały błędów), izolowanie świec patą BERU ZKF 01, ale już zbieram kolejne pomysły bo to takie strzelanie w ciemno. Ma ktoś jakieś nowe tropy?
A i jeszcze mi się przypomniała zagadka związana z przepływką: jakiś czas temu wrzuciłem na próbę używaną przepływkę od E34 1.8 bo miała taką samą wtyczkę i ogólnie wyglądała identycznie i dziwiłem się, że na niej INPA pokazała 16.5 kg/h a na nowym BOSCHu 20.5. (mój stary przepływomierz dawał 21.5). Zacząłem podejrzewać, że nowy BOSCH też jest do kitu i kłamie bo wynik powinien być mniejszy, ale teraz sobie myślę, że przecież ta przepływka od E34 może i wygląda tak samo, ale siedzi w rurze o mniejszej średnicy. Nie jest tak, że będzie fabrycznie skalibrowana do liczenia powietrza dla przepływu mniejszą średnicą i stąd niższy odczyt w większej rurze E38?