Pokaż wyniki od 1 do 10 z 138

Wątek: silnik drży na wolnych obrotach-hilfe !!!

Mieszany widok

Poprzedni post Poprzedni post   Następny post Następny post
  1. #1
    Zaawansowany Użytkownik Awatar Prezeslaw
    Dołączył
    May 2013
    Posty
    641
    BMW
    E38 4.0 M60
    Skąd
    Warszawa
    [Piszę w nowym poście bo to nowy post z nowym info, nie edycja].

    Tak więc dla wszystkich parających się z problem kultury pracy silnika na wolnych obrotach oto co można zrobić i nie uzyskać zadowalających rezultatów:

    - odma
    - przepływomierz (BOSCH)
    - sondy lambda (2x BOSCH niededykowany)
    - świece (kilka kompletów, irydowe, platynowe, zwykłe, do LPG, do Pb, do opalania węglem, obecnie standardowe NGK - co ciekawe duża różnica w rezystancji świec platynowych/irydowych i standardowych, iskra sprawdzana jakimś archaicznym narzędziem, ale świadczącym o tym, że iskrą nie ma problemów)
    - cewki (najpierw BOSCH, ale po kompletnym upadku i wyglądzie cewek zwróciłem je do sklepu - prawie rok batalii o zwrot (AutoWanda); potem BREMI - dwie wyglądały kiepsko, to prewencyjnie wymieniłem - punkt dla Gaweł Moto za bezproblemową wymianę)
    - czujnik położenia wału
    - czujniki spalania stukowego (sprawdzone, podmieniane)
    - czujnik temperatury dolotu (sprawdzone, podmieniane)
    - czujnik wałka rozrządu (sprawdzone, podmieniane)
    - czujnik położenia przepustnicy
    - zawór podciśnienia paliwa (sprawdzone, podmieniane)
    - wtryskiwacze (ultradźwięki, sprawdzenie)
    - regulator ciśnienia 3,5 bar, tzw. "zbijak" - 13531729319
    - dolot (poprawiona szczelność, uszczelka pod kolektorem, któryś przewód podciśnienia)
    - przepustnica (czyszczenie, przegląd linek)
    - krokowiec (podmieniany, czyszczony)
    - rozrząd, głowica (ustawienie, napinacze, uszczelniacze, komplet szklanek - ROUVILLE {INA}
    - odłączenie LPG (z odpięciem wtrysków z instalacji)
    - izolacja fajek pastą ZKF 01
    - przeczyszczenie styków, wtyczek, gniazda DME kontakt sprayem
    - sprawdzenie przewodów masowych
    - sprawdzenie katów (kamerką)
    - ciśnienie na cylindrach podręcznikowe
    - wieniec koła zamachowego - czysty
    - rezystor bocznikowy niewymieniony, ale pomierzony (240 Ohm zgodnie z etykietą) nr części 1 783 738
    - wymiana DME - stare nie korzystało z sond lambda mimo ich względnie prawidłowej pracy (INPA digital values 1 - lambdaregulung)

    Mogłem zapomnieć o paru rzeczach. Generalnie cały czas kuleje na wolnych obrotach, ale jak się na luzie wkręci np. na 2000 rpm to też czuć "mrowienie" świadczące o jakimś kłopocie.
    Auto: E38 M60B40 1994 r. DME M3.3 (bez EWS), LPG STAG, HANA RED, KME GOLD,
    Generalnie nie wiem, co dalej.
    Ostatnio edytowane przez Prezeslaw ; 12-04-2017 o 22:39 Powód: Zapomniałem o ciśnieniu na garnkach.
    To co, że diesel? Pewnie świece zalane;)

Uprawnienia umieszczania postów

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •