Strona 10 z 14 PierwszyPierwszy ... 89101112 ... OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 91 do 100 z 138

Wątek: silnik drży na wolnych obrotach-hilfe !!!

  1. #91
    Doświadczony Użytkownik Awatar xsilver
    Dołączył
    Aug 2008
    Posty
    2,187
    BMW
    m60
    Skąd
    .Kraków
    Przecież ci juz napisałem co to może oznaczać ...

  2. #92
    Doświadczony Użytkownik
    Dołączył
    Jan 2008
    Posty
    2,061
    BMW
    750iL
    Skąd
    UK
    hmm?

  3. #93
    Zaawansowany Użytkownik
    Dołączył
    Jan 2009
    Posty
    642
    BMW
    E38 740 Manual
    Skąd
    Warszawa
    RockR

    xsilver podpowiada że może być padnięte DME lub cewki ....


    Pozdrowienia Dla Wyznawców Wiary W Niutonometra Wielkiego Czyli Wszystkich Traktorów (Diesli)

    Dieslu, jeśli Cie wyprzedzam, to nie dlatego że chce się ścigać, ale dlatego że śmierdzi !

  4. #94
    Zaawansowany Użytkownik Awatar przemek22
    Dołączył
    Oct 2008
    Posty
    242
    BMW
    740 manual 95 / 750iL 95 / 740IL 2001
    Skąd
    Lubuskie
    Cytat Zamieszczone przez Mikołaj
    Podłącze sie do tematu ja mam problem taki że Silnik nie równo pracuje jak by nie na wszystkich garach, po podpieciu pod kompa wywala mi uszkodzone dwie sondy.Jedna strona świec czarna druga normalna, świece i fajki nowe Fajki Beru i świece NGK jedne wtryski leja za duzo a drugie wogóle ogólnie sprawdziliśmy wtryski i działają czy to może oznaczać uszkodzonie DME ?? po wymienie uszczelek pod głowicami itp samochód jezdził pare dni było wszystko idealnie i nagle przestał trzymać wolne obroty potem było tak ze po dodaniu gazu wkrecał sie idealnia a jak odpuszczałem pedał gazu to gasł no i potem te czarne swiece z jednej strony i nie lejące wstryski czy jest możliwość że to wszytko wina DME ??
    Mikołaj u mnie świece po obu stronach są czarne...:( świece nowe,cewki podmieniane etc. i dalej to samo pyr pyr pry.U mnie też wywala że uszkodzone dwie sondy,ale myśle że to przez GAS i brak katalizatorów.

    Co ostatnio zauważyłem to to że auto nie reaguje na odpięcie przepływki i odpięcie czujnika wałka (nie wału)...lol :hah:
    Czasem jak odpiełem przepływke i przygazowałem to szczela mi w kolektor SSĄCY :razz: oczywiście wszystkie operacje robione na BP. Może żeczywiście ten steronik???
    Banditen Motor Wagen

  5. #95
    Zaawansowany Użytkownik Awatar tgracing
    Dołączył
    May 2008
    Posty
    970
    BMW
    BMW E38 750iL '00 Cosmosswarz Shadowline, F11 535d xDrive '16, Ex. Mini R53 Cooper S '02 & E34 525i
    Skąd
    Szczecin, aktualnie: DE, Bodensee
    Podpinam się do tematu.
    Moja Bunia jak postoi dzień lub dłużej to po uruchomieniu silnik (M73N) trochę faluje i wygląda jakby nie gadał na wszystkie kubełki. Dodatkowo kiedy byłem podłączyć kompa to, znalazł kod błędu wałka i jednej sondy lambda. Po skasowaniu nic nie pomogło. Pozdrawiam
    (U mnie nie ma gazu!!!)
    "Nada pode me separar do amor de deus" Ayrton Senna da Silva (1960-1994)

  6. #96
    Zaawansowany Użytkownik
    Dołączył
    Jan 2009
    Posty
    642
    BMW
    E38 740 Manual
    Skąd
    Warszawa
    kup samostart i sprawdź kolektor pod względem lewego powietrza w tym v12


    Pozdrowienia Dla Wyznawców Wiary W Niutonometra Wielkiego Czyli Wszystkich Traktorów (Diesli)

    Dieslu, jeśli Cie wyprzedzam, to nie dlatego że chce się ścigać, ale dlatego że śmierdzi !

  7. #97
    Zaawansowany Użytkownik Awatar tgracing
    Dołączył
    May 2008
    Posty
    970
    BMW
    BMW E38 750iL '00 Cosmosswarz Shadowline, F11 535d xDrive '16, Ex. Mini R53 Cooper S '02 & E34 525i
    Skąd
    Szczecin, aktualnie: DE, Bodensee
    Cytat Zamieszczone przez NikosWariat
    kup samostart i sprawdź kolektor pod względem lewego powietrza w tym v12
    O co kaman z tym samostarterem (co to jest?) i jak to sprawdzić???
    "Nada pode me separar do amor de deus" Ayrton Senna da Silva (1960-1994)

  8. #98
    Praktycznie na każdej stacji benzynowej kupisz środek o nazwie Samostart. Służy on standardowo do wspomagania rozruchu w okresie zimowym. Jeśli spodziewasz się zasysania lewego powietrza, to pryskając samostartem po dolocie zaobserwujesz zmiany w pracy silnika. Jeśli zmian nie będzie, okład dolotowy jest szczelny.

  9. #99
    Zaawansowany Użytkownik Awatar tgracing
    Dołączył
    May 2008
    Posty
    970
    BMW
    BMW E38 750iL '00 Cosmosswarz Shadowline, F11 535d xDrive '16, Ex. Mini R53 Cooper S '02 & E34 525i
    Skąd
    Szczecin, aktualnie: DE, Bodensee
    Rozumiem, że zdemontować puszki z filtrami i napsikać w przepływomierze? A kiedy silnik zacznie łapać równe obroty to zacząć szukać nieszczelności w dolocie???
    "Nada pode me separar do amor de deus" Ayrton Senna da Silva (1960-1994)

  10. #100
    Zaawansowany Użytkownik
    Dołączył
    Dec 2008
    Posty
    465
    BMW
    735 M62TUB35
    Skąd
    Zambrów
    Nic w dolot nie psiukaj!!!!! Masz psiukać po układzie dolotowym ale poskładanym czyli na zewnątrz po rurach dolotu, kolektorach ssących podciśnieniach itd. NIE DO ŚRODKA!!!

Uprawnienia umieszczania postów

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •