Strona 8 z 14 PierwszyPierwszy ... 678910 ... OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 71 do 80 z 138

Wątek: silnik drży na wolnych obrotach-hilfe !!!

  1. #71
    Doświadczony Użytkownik
    Dołączył
    Jan 2008
    Posty
    2,061
    BMW
    750iL
    Skąd
    UK
    Myslicie, że to wyłącznie sonda?

    Jak je obie całkiem odłączę to chodzi tak samo nierówno...

    __________________________________________________

    Chłopaki, może to Wam pomoże :)






    engine outlet - ten parametr jest jakiś śmieszny bo silnik byl w pelni rozgrzany a temeratura na zewnatrz dochodzila do 30st. ale podobno te wskazania nie wiele maja wspolnego z rzeczywistoscia.

    Istotniejsza jest praca zaworow.... czy moglaby ona wynikać wyłącznie z nieczytanej sondy? wątpię, bo wówczas ustawiłaby taki sam parametr na drugiej i wtedy powinien chodzić rowno silnik. Z tego co pamietam, sondy nie czyta po prawej stronie a silnik leje lewą albo na odwrót, w każdym razie po przeciwnych... Jak te sondy wlasciwie mają działać kiedy więcej z nimi problemów niż pożytku? :P

  2. #72
    Zaawansowany Użytkownik
    Dołączył
    Dec 2008
    Posty
    465
    BMW
    735 M62TUB35
    Skąd
    Zambrów
    Ja bym zmierzył jeszcze ciśnienie na cylindrach jeśli nie było sprawdzane.

  3. #73
    Doświadczony Użytkownik Awatar xsilver
    Dołączył
    Aug 2008
    Posty
    2,187
    BMW
    m60
    Skąd
    .Kraków
    przelewa ci jedną strone - tą od strony pasażera - najbardziej 1 i 2 cylinder...




    Ale gdyby sonda umarła to program by to pokazał .


    jak nie ma zapłonu na 2 cylindrach z tej storny, to komp leje więcej zeby stronę podratować ... Trzeba szukać , podmieniać itp .


    Jednak to juz nie pierwszy taki przypadek ...

  4. #74
    Zaawansowany Użytkownik Awatar przemek22
    Dołączył
    Oct 2008
    Posty
    242
    BMW
    740 manual 95 / 750iL 95 / 740IL 2001
    Skąd
    Lubuskie
    Dołączam się do pytania :) U mnie też przelewa ale całą strone i to różnie raz strone od kierowcy a czasem strone od pasażera. np.4 cylindry po stronie kierowcy maja 4.5ms a strona pasażera ma 3.8ms :razz: i na odwrót! Przy dodawaniu gazu czasy wtrysku dalej różnią się od siebie znacznie:/No i do tego trzepanie sie silnika na wolnych obrotach. Ostatnio nawet sprawdziłem ciśnienie na cylinrach i wszędzie jest 11-11.5 :D. Czy to możliwe że sondy robią takie kłopoty...
    Banditen Motor Wagen

  5. #75
    Zaawansowany Użytkownik
    Dołączył
    Jan 2009
    Posty
    642
    BMW
    E38 740 Manual
    Skąd
    Warszawa
    podmień cewki z lewej na prawa stronę silnika i sprawdź czy coś się zmieni


    Pozdrowienia Dla Wyznawców Wiary W Niutonometra Wielkiego Czyli Wszystkich Traktorów (Diesli)

    Dieslu, jeśli Cie wyprzedzam, to nie dlatego że chce się ścigać, ale dlatego że śmierdzi !

  6. #76
    Doświadczony Użytkownik
    Dołączył
    Jan 2008
    Posty
    2,061
    BMW
    750iL
    Skąd
    UK
    Zamieniałem dwie pierwsze z przodu...?? Kurde, jak idą te cylindry po numerkach??

  7. #77
    Zaawansowany Użytkownik
    Dołączył
    Jan 2009
    Posty
    642
    BMW
    E38 740 Manual
    Skąd
    Warszawa
    [center:3f42d0c18a] szyba przednia
    4 -- 8
    3 -- 7
    2 -- 6
    1 -- 5
    korek oleju -- klapka z "+"[/center:3f42d0c18a]


    Pozdrowienia Dla Wyznawców Wiary W Niutonometra Wielkiego Czyli Wszystkich Traktorów (Diesli)

    Dieslu, jeśli Cie wyprzedzam, to nie dlatego że chce się ścigać, ale dlatego że śmierdzi !

  8. #78
    Zaawansowany Użytkownik Awatar przemek22
    Dołączył
    Oct 2008
    Posty
    242
    BMW
    740 manual 95 / 750iL 95 / 740IL 2001
    Skąd
    Lubuskie
    Cewki raczej odpadaja, bo podmieniałem stronami i inne też dawałem i dalej tak samo było :(. A jak odłącze sondy to co powinno się stać? czy czasy wtrysku mogą sie wyrównać? acha jak dodaje gazu to czasy wtrysków mają być równe? tzw.tej samej wartosci? Bo u mnie to każdy jest inny....
    Banditen Motor Wagen

  9. #79
    Doświadczony Użytkownik
    Dołączył
    Jan 2008
    Posty
    2,061
    BMW
    750iL
    Skąd
    UK
    U mnie też, dodanie gazu powoduje znikome różnice... Jak odłączysz sondy praca silnika zmieni się tak może w kilku procentach. Praktycznie jest to samo. Nie próbowałem jeszcze odłączać sond i kasować adaptacji na odłączonych. Spróbuj jeśli masz taką możliwość w domu (jeśli masz interfejs)

  10. #80
    Zaawansowany Użytkownik Awatar przemek22
    Dołączył
    Oct 2008
    Posty
    242
    BMW
    740 manual 95 / 750iL 95 / 740IL 2001
    Skąd
    Lubuskie
    Nie daje mi spokoju to że jak odpalam to pali czasem na 5, 6 ,,7 8? Sam już nie wiem,ale słychać i czuć że nie zapala tak jak normalnie kiedyś... ;( Może rzeczywiście te wtryski leją? No bo co innego zostaje!!!! jak swiece dobre,cewki dobre,spręzanie dobre,lewego powietrza raczej nigdzie nie bierze(nowe uszczelki pod kolektorem ssącym) Nowa odma.Czyli albo wtryski, albo sterownik , albo któreś podcisnienie coś nie domaga lub zle jest podłączone? Koledzy jak to jest z tymi podciśnieniami? Może pozatykać wszystkie jakie są i zobaczyć co będzie? Co wy na to?

    A jeszcze coś,czy w bmw jest wymienny rozdzielacz zaplonu,często wysiada to w audi a8 v8 podobno to coś jest w sterowniku,ale co z czym to nie wiem do końca.
    Banditen Motor Wagen

Uprawnienia umieszczania postów

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •