Strona 6 z 14 PierwszyPierwszy ... 45678 ... OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 51 do 60 z 138

Wątek: silnik drży na wolnych obrotach-hilfe !!!

  1. #51
    Zaawansowany Użytkownik
    Dołączył
    Dec 2008
    Posty
    465
    BMW
    735 M62TUB35
    Skąd
    Zambrów
    Właśnie też tak pomyślałem. EWS jest to przecież odrębna puszeczka nad nogami pasażera. Dostęp prosty lecz co kolwiek z nim zrobić jest trudno. Mam na myśli immo lub przebieg. Kurcze jakoś sie moją inpą nie bawiłem w odczytanie przebiegu. Zakładki jakiejś do tego celowo nie widziałem w INPIE.

  2. #52
    Doświadczony Użytkownik
    Dołączył
    Jan 2008
    Posty
    2,061
    BMW
    750iL
    Skąd
    UK
    Danek, i jak po wymianie świec?

  3. #53
    Zaawansowany Użytkownik
    Dołączył
    Dec 2008
    Posty
    465
    BMW
    735 M62TUB35
    Skąd
    Zambrów
    Jak narazie jest wszystko ok
    Zobaczymy co będzie jak postoi kilka dni.

  4. #54
    Zaawansowany Użytkownik Awatar max
    Dołączył
    May 2007
    Posty
    666
    BMW
    E38 730D
    Skąd
    pomorze
    Ja świece wymieniłem na takie jak mówił katalog więc w NGK przypadały 2 elektrodowe.

    oglądałem wszystkie moje fajki i wyglądają normalnie ale wygląd to pewnie nie wszystko ...
    Tyle już wymieniłem to wymienię jeszcze te fajki. Ktoś zna koszt tych fajek do za szt ?

  5. #55
    Doświadczony Użytkownik Awatar xsilver
    Dołączył
    Aug 2008
    Posty
    2,187
    BMW
    m60
    Skąd
    .Kraków
    W Inter Carsie fajki Bosh po zniżce 21zł/sztukę ...


    Moje też wyglądają niby dobrze - ale jak się je ściśnie na końcu to widać mikropęknięcia, które mogą być przyczyną przebić ... Ale oczywiście nie u każdego może to powodować nierówną pracę silnika...

    Generalnie fajki to przewody zapłonowe - a przewody zapłonowe zmienia się co ile ? a fajek nikt nie zmienia - dlaczego ? też guma ( pewnie jakaś mieszanka odpowiednia z dodatkami ) się zużywa bo pracuje w bardzo trudnych warunkach .

  6. #56
    Zaawansowany Użytkownik Awatar max
    Dołączył
    May 2007
    Posty
    666
    BMW
    E38 730D
    Skąd
    pomorze
    Tym bardziej że auta mają już po ładnych parę latek :)
    Zapytam ile będą u mnie kosztowały te fajki :)
    Bez znaczenia do jakiego silnika je zamawiać czy jest różnica , ja mam 4.0 M60 ???

  7. #57
    Doświadczony Użytkownik Awatar xsilver
    Dołączył
    Aug 2008
    Posty
    2,187
    BMW
    m60
    Skąd
    .Kraków
    do m60 są jedne ...

    Do m62 były bremi i bosch - ale są chyba zamienne - jednak czy pasują do m60, to nie wiem bo się nad tym nie zastanawiałem :D

  8. #58
    Zaawansowany Użytkownik
    Dołączył
    Dec 2008
    Posty
    465
    BMW
    735 M62TUB35
    Skąd
    Zambrów
    Bremi kupowałem do siebie po rabacie płaciłem 20zł za sztukę. Do mojego M62 katalog pokazywał dwa rodzaje świec dwu i cztero elektrodowe. Zakupiłem cztero. Wcześniej NGK teraz BOSCH. NGK mnie zawiodły po 10tys na PB (nie mam LPG) zaczęły sie jaja. Po wymianie na BOSCH narazie poprawa. Zobaczymy co i jak po kilku tys km będzie.


    ---------------------------------

    Koledzy po tygodniu jazdy śmiało stwierdzam , ze w moim przypadku wymiana świec przyniosła oczekiwane efekty. Silniczek mruczy i auto w ciągu ostatniego tygodnia nie zadrżało ani razu. Wsio jest ok. Znowu powrócił uśmiech na twarzy. Pozdrawiam.

  9. #59
    Doświadczony Użytkownik
    Dołączył
    Jan 2008
    Posty
    2,061
    BMW
    750iL
    Skąd
    UK
    No a u mnie roztelepał się jeszcze bardziej po wymianie świec i fajek :/

    ponadto ostatnio zauważyłem falowanie na wolnych tuz po odpaleniu z rana, ale to chyba odrębny problem (odma?)

    w przyszłym tygodniu odwiedzę speca od elektryki bo już nie mam siły kombinować...

  10. #60
    Doświadczony Użytkownik
    Dołączył
    Jan 2008
    Posty
    2,061
    BMW
    750iL
    Skąd
    UK
    Komputer jasno pokazał, że wymiana świec nic nie zieniła w moim przypadku. Nadal jest MISSFIRE na 1 i 2 cylindrze (które to?)

    ulupelnijcie prosze mi ten grafik cyferkami numerow cylindrow:

    znaczek:P
    |||||||| ||||||||
    |||||||| ||||||||
    |||||||| ||||||||
    |||||||| ||||||||
    kierowca pasażer


    Słuchajcie, a może to przez nieodczytywaną jedną sondę zapchały się wtryski po jednej stronie?

    Program diagnostyczny BMW (nie pamietam jak sie nazywa) kazal mi sprawdzić po kolei:

    świece/fajki
    cewki zapłonowe (wszystkie chyba jeszcze oryginalne z 26.07.1997)
    wtryskiwacze
    elementy mechaniczne silnika

    świece i fajki nowe, cewki zamieniłem miejscami dwie pierwsze z przodu i było tak samo, to może te wtryskiwacze? jest to prawdopodobne? od kąd ją ze zgorzelca przyprowadzilem (wtedy chodziła ładnie, tylko co parę sekund delikatnie podrygiwala) zrobiłem 15 tys. km i teraz jest tragedia. Już nawet na klimatyzacji się telepie.


    HILFE! :)

Uprawnienia umieszczania postów

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •