-
Zaawansowany Użytkownik
Właśnie też tak pomyślałem. EWS jest to przecież odrębna puszeczka nad nogami pasażera. Dostęp prosty lecz co kolwiek z nim zrobić jest trudno. Mam na myśli immo lub przebieg. Kurcze jakoś sie moją inpą nie bawiłem w odczytanie przebiegu. Zakładki jakiejś do tego celowo nie widziałem w INPIE.
-
Doświadczony Użytkownik
Danek, i jak po wymianie świec?
-
Zaawansowany Użytkownik
Jak narazie jest wszystko ok
Zobaczymy co będzie jak postoi kilka dni.
-
Zaawansowany Użytkownik
Ja świece wymieniłem na takie jak mówił katalog więc w NGK przypadały 2 elektrodowe.
oglądałem wszystkie moje fajki i wyglądają normalnie ale wygląd to pewnie nie wszystko ...
Tyle już wymieniłem to wymienię jeszcze te fajki. Ktoś zna koszt tych fajek do za szt ?
-
Doświadczony Użytkownik
W Inter Carsie fajki Bosh po zniżce 21zł/sztukę ...
Moje też wyglądają niby dobrze - ale jak się je ściśnie na końcu to widać mikropęknięcia, które mogą być przyczyną przebić ... Ale oczywiście nie u każdego może to powodować nierówną pracę silnika...
Generalnie fajki to przewody zapłonowe - a przewody zapłonowe zmienia się co ile ? a fajek nikt nie zmienia - dlaczego ? też guma ( pewnie jakaś mieszanka odpowiednia z dodatkami ) się zużywa bo pracuje w bardzo trudnych warunkach .
-
Zaawansowany Użytkownik
Tym bardziej że auta mają już po ładnych parę latek :)
Zapytam ile będą u mnie kosztowały te fajki :)
Bez znaczenia do jakiego silnika je zamawiać czy jest różnica , ja mam 4.0 M60 ???
-
Doświadczony Użytkownik
do m60 są jedne ...
Do m62 były bremi i bosch - ale są chyba zamienne - jednak czy pasują do m60, to nie wiem bo się nad tym nie zastanawiałem :D
-
Zaawansowany Użytkownik
Bremi kupowałem do siebie po rabacie płaciłem 20zł za sztukę. Do mojego M62 katalog pokazywał dwa rodzaje świec dwu i cztero elektrodowe. Zakupiłem cztero. Wcześniej NGK teraz BOSCH. NGK mnie zawiodły po 10tys na PB (nie mam LPG) zaczęły sie jaja. Po wymianie na BOSCH narazie poprawa. Zobaczymy co i jak po kilku tys km będzie.
---------------------------------
Koledzy po tygodniu jazdy śmiało stwierdzam , ze w moim przypadku wymiana świec przyniosła oczekiwane efekty. Silniczek mruczy i auto w ciągu ostatniego tygodnia nie zadrżało ani razu. Wsio jest ok. Znowu powrócił uśmiech na twarzy. Pozdrawiam.
-
Doświadczony Użytkownik
No a u mnie roztelepał się jeszcze bardziej po wymianie świec i fajek :/
ponadto ostatnio zauważyłem falowanie na wolnych tuz po odpaleniu z rana, ale to chyba odrębny problem (odma?)
w przyszłym tygodniu odwiedzę speca od elektryki bo już nie mam siły kombinować...
-
Doświadczony Użytkownik
Komputer jasno pokazał, że wymiana świec nic nie zieniła w moim przypadku. Nadal jest MISSFIRE na 1 i 2 cylindrze (które to?)
ulupelnijcie prosze mi ten grafik cyferkami numerow cylindrow:
znaczek:P
|||||||| ||||||||
|||||||| ||||||||
|||||||| ||||||||
|||||||| ||||||||
kierowca pasażer
Słuchajcie, a może to przez nieodczytywaną jedną sondę zapchały się wtryski po jednej stronie?
Program diagnostyczny BMW (nie pamietam jak sie nazywa) kazal mi sprawdzić po kolei:
świece/fajki
cewki zapłonowe (wszystkie chyba jeszcze oryginalne z 26.07.1997)
wtryskiwacze
elementy mechaniczne silnika
świece i fajki nowe, cewki zamieniłem miejscami dwie pierwsze z przodu i było tak samo, to może te wtryskiwacze? jest to prawdopodobne? od kąd ją ze zgorzelca przyprowadzilem (wtedy chodziła ładnie, tylko co parę sekund delikatnie podrygiwala) zrobiłem 15 tys. km i teraz jest tragedia. Już nawet na klimatyzacji się telepie.
HILFE! :)
Uprawnienia umieszczania postów
- Nie możesz zakładać nowych tematów
- Nie możesz pisać wiadomości
- Nie możesz dodawać załączników
- Nie możesz edytować swoich postów
-
Zasady na forum