Strona 7 z 14 PierwszyPierwszy ... 56789 ... OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 61 do 70 z 138

Wątek: silnik drży na wolnych obrotach-hilfe !!!

  1. #61
    Doświadczony Użytkownik Awatar xsilver
    Dołączył
    Aug 2008
    Posty
    2,187
    BMW
    m60
    Skąd
    .Kraków
    1 i 2 cylinder są od przodu samochodu po stronie pasażera ( czyli 1 i od korka wlewu oleju ).


    Jeżeli chcesz to mam na zbyciu kompletną listwę wtryskową z mojego osobistego m60 - jest w 100% sprawna - info na priv.

  2. #62
    Zaawansowany Użytkownik Awatar max
    Dołączył
    May 2007
    Posty
    666
    BMW
    E38 730D
    Skąd
    pomorze
    odme wymieniałeś ? bo to też może być.
    mi drży ale lekko, nie tak jak było, a czasami wcale .
    i jeszcze silniczek krokowy może być i oringi na wtryskiwaczach lub uczczelki pok kolektorem ssącym . Wiem że nie jest to śmieszne ale powodów może być dużo.
    Ja wszystko prawie zrobiłem , jeszcze te fajki mi zostały. Ale zrobiłem już tyle że ho ho...
    mechanik twierdził że łapie fałszywe powietrze. Po wymianie odmy i silnika krokowego jest lepiej ale wciąż drga.
    Podobno jeszcze mogą być poduszki pod silnikiem lub skrzynią, i ta guma do wyważenia.
    Masakra... najlepiej całą nową he he. Wiele już nie zostało aby wszystko było nowe he he
    a tu się okazuje że chyba jest klient na nią !
    Teraz jak sprzedam to następną będę budował na nowych częściach he he

  3. #63
    Doświadczony Użytkownik
    Dołączył
    Jan 2008
    Posty
    2,061
    BMW
    750iL
    Skąd
    UK
    Poduszki nie bo napewno przelewa mi cala strone. W inpie albo DIS juz nie pamietam wygladaja te paski od czasu otwierania wtryskow tak:

    ||||||||||||||||||| [!]
    ||
    |||||||||||||||
    |
    |||
    ||||||||||||||||
    |
    ||||||||||||||||||| [!]

    Czyli chyba akurat cala jedna strona.

    Silniczek krokowy i przeplywomierz wstawiałem sprawne i nic. Pozostaje ew. uszczelka pod kolektorem, a odma? Być może. Ostatnio zaczęły mi falować zimne obroty z wychyleniem ok 300 obr/min (?)

    Jutro podmieniam wtryski, przejadę się z 20km żeby się adaptacja ustawiła i zobaczymy czy się wyrówna...

    Jak nie to będziemy dalej myśleć. Jeszcze sondę do porządku doprowadzić ale to już osobna sprawa. Fajki zmieniłem i wyszło na to ze mam 8 w zapasie bo i tak były dobre...

  4. #64
    Doświadczony Użytkownik
    Dołączył
    Jan 2008
    Posty
    2,061
    BMW
    750iL
    Skąd
    UK
    Poduszki nie bo napewno przelewa mi cala strone. W inpie albo DIS juz nie pamietam wygladaja te paski od czasu otwierania wtryskow tak:

    ||||||||||||||||||| [!]
    ||
    |||||||||||||||
    |
    |||
    ||||||||||||||||
    |
    ||||||||||||||||||| [!]

    Czyli chyba akurat cala jedna strona.

    Silniczek krokowy i przeplywomierz wstawiałem sprawne i nic. Pozostaje ew. uszczelka pod kolektorem, a odma? Być może. Ostatnio zaczęły mi falować zimne obroty z wychyleniem ok 300 obr/min (?)

    Jutro podmieniam wtryski, przejadę się z 20km żeby się adaptacja ustawiła i zobaczymy czy się wyrówna...

    Jak nie to będziemy dalej myśleć. Jeszcze sondę do porządku doprowadzić ale to już osobna sprawa. Fajki zmieniłem i wyszło na to ze mam 8 w zapasie bo i tak były dobre...

  5. #65
    Zaawansowany Użytkownik
    Dołączył
    Jan 2009
    Posty
    642
    BMW
    E38 740 Manual
    Skąd
    Warszawa
    a jak jest na podwyższonych obrotach ?


    Pozdrowienia Dla Wyznawców Wiary W Niutonometra Wielkiego Czyli Wszystkich Traktorów (Diesli)

    Dieslu, jeśli Cie wyprzedzam, to nie dlatego że chce się ścigać, ale dlatego że śmierdzi !

  6. #66
    Doświadczony Użytkownik
    Dołączył
    Jan 2008
    Posty
    2,061
    BMW
    750iL
    Skąd
    UK
    Na wysokich jest ładnie, silnik ma moc i kickdown dziła jak u kolegi z forum ze zdrowym 3,5. Jedyna dziwna rzecza jest takie odczuwalne tąpnięcie przy przekraczaniu ok 5000 na postoju. Wtedy wyraźnie się dławi, wali calą budą ale idzie dalej do odcięcia...


    -----------------------


    A na lekko podwyższonych to jak już pisałem po włączeniu klimy kiedyś nie trząsł a teraz już tez telepie. bardzo delikatnie - ale coraz bardziej...

  7. #67
    Zaawansowany Użytkownik
    Dołączył
    Jan 2009
    Posty
    642
    BMW
    E38 740 Manual
    Skąd
    Warszawa
    na jakiej podstawie stwierdzasz ze sondy l są dobre ? zamieniałeś je miejscami ?


    Pozdrowienia Dla Wyznawców Wiary W Niutonometra Wielkiego Czyli Wszystkich Traktorów (Diesli)

    Dieslu, jeśli Cie wyprzedzam, to nie dlatego że chce się ścigać, ale dlatego że śmierdzi !

  8. #68
    Doświadczony Użytkownik
    Dołączył
    Jan 2008
    Posty
    2,061
    BMW
    750iL
    Skąd
    UK
    Brałem komplet z dobrego silnika...

  9. #69
    Zaawansowany Użytkownik
    Dołączył
    Jan 2009
    Posty
    642
    BMW
    E38 740 Manual
    Skąd
    Warszawa
    sprawdź wiązkę

    bo 0,45v to przeważnie pokazuje w programie jak sonda jest odłączona


    btw musisz mieć straszny przepał jak z 1 strony silnika tak leje


    Pozdrowienia Dla Wyznawców Wiary W Niutonometra Wielkiego Czyli Wszystkich Traktorów (Diesli)

    Dieslu, jeśli Cie wyprzedzam, to nie dlatego że chce się ścigać, ale dlatego że śmierdzi !

  10. #70
    Doświadczony Użytkownik Awatar xsilver
    Dołączył
    Aug 2008
    Posty
    2,187
    BMW
    m60
    Skąd
    .Kraków
    u mnie jak sonda padła to na jednej stronie czas wtrysku był na wolnych obrotach np 3,2ms a na drugiej stronie 4.0ms - jednak na obrotach wartości sie wyrównywały...


    Sonda jeżeli w miarę szybko się grzeje i pracuje w pełnym zakresie to można uznać że jest dobra .

Uprawnienia umieszczania postów

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •