Strona 5 z 14 PierwszyPierwszy ... 34567 ... OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 41 do 50 z 138

Wątek: silnik drży na wolnych obrotach-hilfe !!!

  1. #41
    Zaawansowany Użytkownik
    Dołączył
    Jan 2009
    Posty
    642
    BMW
    E38 740 Manual
    Skąd
    Warszawa
    sprawdź kompresje na kompletnie zimnym i rozgrzanym silniku


    uwaga warto by podczas testów odłączyć pompę paliwa lub wtryskiwacze pb i przepustnica przy testach fajnie jak by była w pełni otwarta , oczywiście wszystkie 8 świec wyjętych


    może to coś podpowie skoro to nie jest problem elektroniczny


    Pozdrowienia Dla Wyznawców Wiary W Niutonometra Wielkiego Czyli Wszystkich Traktorów (Diesli)

    Dieslu, jeśli Cie wyprzedzam, to nie dlatego że chce się ścigać, ale dlatego że śmierdzi !

  2. #42
    Zaawansowany Użytkownik
    Dołączył
    Dec 2008
    Posty
    465
    BMW
    735 M62TUB35
    Skąd
    Zambrów
    sprawdzana wszystkie po 11

  3. #43
    Zaawansowany Użytkownik
    Dołączył
    Jan 2009
    Posty
    642
    BMW
    E38 740 Manual
    Skąd
    Warszawa
    cieply zimny bez zmian ?


    Pozdrowienia Dla Wyznawców Wiary W Niutonometra Wielkiego Czyli Wszystkich Traktorów (Diesli)

    Dieslu, jeśli Cie wyprzedzam, to nie dlatego że chce się ścigać, ale dlatego że śmierdzi !

  4. #44
    Zaawansowany Użytkownik
    Dołączył
    Dec 2008
    Posty
    465
    BMW
    735 M62TUB35
    Skąd
    Zambrów
    praktycznie tak. Jutro wywalam jeszcze raz świece. Ponoć ostatnio coraz częściej ludzie narzekaja na świece NGK. Zapodam Boscha i zobaczymy co z tego będzie. Zresztą jak było by cos z ciśnieniem to auto kulało by cały czas a nie raz bardziej a raz wcale, jak u mnie.

  5. #45
    Doświadczony Użytkownik Awatar xsilver
    Dołączył
    Aug 2008
    Posty
    2,187
    BMW
    m60
    Skąd
    .Kraków
    jak będziesz składał układ zapłonowy to posmaruj izolatory świec i wnętrze fajek smarem BERU ZKF 01 ( czymś takim - http://www.allegro.pl/item716204276_...er_zaplon.html ) - zapobiega przeskakiwaniu iskry po izolatorze świecy .


    TO częsta przyczyna nierównej pracy m60/62 - fajki zapłonowe nie pierwszej świeżości ...

  6. #46
    Zaawansowany Użytkownik
    Dołączył
    Dec 2008
    Posty
    465
    BMW
    735 M62TUB35
    Skąd
    Zambrów
    Cytat Zamieszczone przez xsilver
    jak będziesz składał układ zapłonowy to posmaruj izolatory świec i wnętrze fajek smarem BERU ZKF 01 ( czymś takim - http://www.allegro.pl/item716204276_...er_zaplon.html ) - zapobiega przeskakiwaniu iskry po izolatorze świecy .


    TO częsta przyczyna nierównej pracy m60/62 - fajki zapłonowe nie pierwszej świeżości ...
    Fajki nóweczki. Od świec zaczynałem poprzez wymianę fajek. Poprostu ręce opadają. Mam już świece i zaraz idę je zmienić. Tym razem BOSCH.

  7. #47
    Zaawansowany Użytkownik
    Dołączył
    Jan 2009
    Posty
    189
    BMW
    BMW
    Skąd
    Polska
    Witam

    Nie zakładam nowego tematu bo problem jest związany właśnie z tymi cholernymi obrotami , wjechałem do miasta po krótkiej trasie i zaczymały mnie światła .Obroty miałem jakies 500 i nagle telepneło silnikiem i obroty spadły na 300 , 250 za chwilke wróciły na 500 ( stało się to bardzo szybko ) co to mogło być ? świece , cewki czy coś innego ??


    ------

    Cytat Zamieszczone przez Danek25
    Cytat Zamieszczone przez xsilver
    jak będziesz składał układ zapłonowy to posmaruj izolatory świec i wnętrze fajek smarem BERU ZKF 01 ( czymś takim - http://www.allegro.pl/item716204276_...er_zaplon.html ) - zapobiega przeskakiwaniu iskry po izolatorze świecy .


    TO częsta przyczyna nierównej pracy m60/62 - fajki zapłonowe nie pierwszej świeżości ...
    Fajki nóweczki. Od świec zaczynałem poprzez wymianę fajek. Poprostu ręce opadają. Mam już świece i zaraz idę je zmienić. Tym razem BOSCH.
    Kolego napisz czy coś pomogła wymiana .


    Pozdrawiam

  8. #48
    Zaawansowany Użytkownik
    Dołączył
    Dec 2008
    Posty
    465
    BMW
    735 M62TUB35
    Skąd
    Zambrów
    Jestem juz po wymianie ale dziś autem jeżdziłem więc dobrze nie miało kiedy wystygnąć. Jutro po nocy napiszę o nowych spostrzeżeniach.

  9. #49
    Doświadczony Użytkownik
    Dołączył
    Jan 2008
    Posty
    2,061
    BMW
    750iL
    Skąd
    UK
    Też wymieniłem - fajki i świece nóweczki. Spróbuję jeszcze zamienić cewki stronami i sprawdzę INPĄ czy zaczęło przelewać z drugiej strony.

    Przebieg sprawdziłem z kolegą z 7er, on wchodził poszczególnie do każdego z (komputerów?) kolejno silnika, skrzyni itd... tam informacje o przebiegu zostały usunięte. Najtrudniej jest wyczyścić sterownik immobilisera i to tam znaleźliśmy informację. Z tego co wiem, żeby dobrać się tam trzeba wypruć pół auta więc tam raczej każdy ma faktyczny stan.


    sory za gramatykę :E


    Ktoś ma pomysł dlaczego przelewa mi całą stronę silnika?

  10. #50
    Cytat Zamieszczone przez RockR
    ..... Z tego co wiem, żeby dobrać się tam trzeba wypruć pół auta więc tam raczej każdy ma faktyczny stan.
    ......
    Do EWS jest banalny dostęp. Natomiast prawdą jest, że korekta stanu licznika w tym sterowniku jest ciężka, więc najczęściej "fachowcy" psują wpisy w tym module.

Uprawnienia umieszczania postów

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •