Pokaż wyniki od 1 do 5 z 5

Wątek: Linka od skrzyni automatycznej-POMOCY!

  1. #1
    Zaawansowany Użytkownik
    Dołączył
    Feb 2008
    Posty
    300
    BMW
    740i
    Skąd
    Kraków

    Linka od skrzyni automatycznej-POMOCY!

    Witam. Zerwała mi się linka od automatycznej skrzyni biegów. Za nową zaśpiewali sobie 380 zł :/ Znalazłem 3 razy tańszą używaną w bardzo dobrym stanie ale pojawił się pewien problem. Ja mam silnik 4.0 M60 V8 a linka którą wypatrzyłem jest od 3.0 V8. Czy ta linka bedzie pasowac do mojej skrzyni? Nie znam się za bardzo na skrzyniach i nie wiem czy w 3.0 i 4.0 siedzą te same. Pomóżcie mi proszę bo potrzebuję auto na gwałt ! :/

  2. #2
    Zaawansowany Użytkownik
    Dołączył
    Feb 2008
    Posty
    300
    BMW
    740i
    Skąd
    Kraków
    Już wiem że w tych autach są inne skrzynie i inne linki zatem prosze więc o usunięcie tematu bo zapytanie jest już nieaktualne ;)

  3. #3
    Doświadczony Użytkownik
    Dołączył
    Sep 2007
    Posty
    2,152
    BMW
    BMW 7系列
    Skąd
    ワルシャワ
    To właśnie dobrze że się wyjaśniło i że o tym tu napisałeś. A temat warto raczej zatrzymać dla innych, których w przyszłości dotknie ten problem. ;)

    Jeszcze pytanie uściślające - skrzynia są inne, to (powiedzmy) wiadomo. Ale masz pewność co do samych linek?
    '00 BMW 740i, cosmosschwarz
    Ex: '96 BMW 740i, cosmosschwarz
    Ex: '91 Mercedes-Benz 560SEC, perlmuttgrau

  4. #4
    Zaawansowany Użytkownik
    Dołączył
    Feb 2008
    Posty
    300
    BMW
    740i
    Skąd
    Kraków
    No skoro tak uważasz to niech temat zostanie a ja powiem coś więcej ;) Skrzynia w 740i ma oznakowanie A5S560Z natomiast w 730i A5S310Z. Linki co prawda są do siebie podobne ale różnią się nieco końcówkami. Zamienników nie ma więc zostaje albo ORI BMW za 380 zł albo używka. Mi udało się znaleźć używkę w bardzo dobrym stanie za 100zł. Różnica w cenie widoczna jest gołym okiem.

  5. #5
    Doświadczony Użytkownik
    Dołączył
    Sep 2007
    Posty