Strona 3 z 12 PierwszyPierwszy 12345 ... OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 21 do 30 z 116

Wątek: [ pozostale] SMIERC E65 4.5 PO 300 TYS KILOMETROW

Mieszany widok

Poprzedni post Poprzedni post   Następny post Następny post
  1. #1
    7ka
    Gość
    Lajba-zmien fachowcow ;)

    i podaj vin zobaczymy jaki to sprzet

  2. #2
    Zaawansowany Użytkownik Awatar Volumax
    Dołączył
    Dec 2008
    Posty
    415
    BMW
    Corvette C7, BMW BMW X6 40d, Jeep Grand Cherokee Summit
    Skąd
    Warszawa
    O qrwa nie wiedziałem że te silniki na rynku wtórnym mają takie ceny 8/ Lajba dowiedz się dokładnie czy naprawdę nie byłoby taniej tego jakoś wyremontować. Podjedź do kogoś kto się zna na tym dobrze. :/

  3. #3
    Początkujący Użytkownik
    Dołączył
    Dec 2008
    Posty
    63
    BMW
    E65 735i
    Skąd
    Siemianowice Śląskie
    Cytat Zamieszczone przez Volumax
    Bzdury opowiadasz kolego. Większość samochodów sprzedawanych na rynku Polskim to auta z przebiegiem grubo ponad 300 tysięcy. Coś o tym wiem bo kiedyś kiedy się to jeszcze opłacało sam sprowadzałem i sprzedawałem auta. Wiem co stoi w komisach Niemieckich Holenderskich na giełdach w Utrechcie, Belgi oraz Italii. 7 to nie golf i nie kupował go biedny Niemiec który ściskał euro w skarpecie i jeździł nią tylko do kościoła czy raz w roku na wakacje. 99% aut które stoją po komisach mają grubo ponad 200 tysi a takie auta jak 7 grubo ponad 300, 400, 500 i powyżej mówię tu o rocznikach 2002, 2003. Wiele z tych aut trafia na rynek polski z przebiegiem 160 tysiecy i głupi polaczek pomimo że wie że ten przebieg to fikcja lepiej się czuje. Wiele tych aut jeździ i nie ma z nimi żadnego problemu jeśli oczywiście były serwisowane zgodnie ze sztuką i nie katowane. Ja mam przebieg 240 tysi i nie bierze mi kapki oleju silnik chodzi miodzio mam problemy ze skrzynią (słychac delikatny szum) ale tylko dlatego że ćwok który nią poprzednio jeździł nie zadbał o olej w skrzyni którego brakowało 1,5 litra. padam na ryj jak czytam że "fachowcy" twierdza że e65 po 300 tyś o złom i że to normalne sorry chyba sie przesiądę na forda scorpio.
    tak tylko, że większość kupujących samochody używane w polsce to ludzie którzy:

    - olej wymieniają co 100tys km lub wogóle (i tak robi conajmniej z 90% użytkowników samochodów)
    - klocki, tarcze to już jak auto WOGÓLE nie hamuje, oczywiście najtańsze zamienniki
    - jak coś skrzypi, tłucze to "kij z tym tak widocznie ma być", jak już jest totalnie źle to albo jakieś spawanko albo wkręty jak coś odlatuje

    pozatym jest dużo marek, które rozlatują się przy pewnym przebiegu - np LAND ROVER FREELANDER, silniki BMW 2.0 DIESEL (podobne do tych z e46) montowane w tych autach dożywają przebiegu około 300tys, potem to jest ZŁOM

  4. #4
    Zaawansowany Użytkownik
    Dołączył
    Aug 2008
    Posty
    216
    BMW
    740d
    Skąd
    ddz
    Cytat Zamieszczone przez Volumax
    Bzdury opowiadasz kolego. Większość samochodów sprzedawanych na rynku Polskim to auta z przebiegiem grubo ponad 300 tysięcy. Coś o tym wiem bo kiedyś kiedy się to jeszcze opłacało sam sprowadzałem i sprzedawałem auta. Wiem co stoi w komisach Niemieckich Holenderskich na giełdach w Utrechcie, Belgi oraz Italii. 7 to nie golf i nie kupował go biedny Niemiec który ściskał euro w skarpecie i jeździł nią tylko do kościoła czy raz w roku na wakacje. 99% aut które stoją po komisach mają grubo ponad 200 tysi a takie auta jak 7 grubo ponad 300, 400, 500 i powyżej mówię tu o rocznikach 2002, 2003. Wiele z tych aut trafia na rynek polski z przebiegiem 160 tysiecy i głupi polaczek pomimo że wie że ten przebieg to fikcja lepiej się czuje. Wiele tych aut jeździ i nie ma z nimi żadnego problemu jeśli oczywiście były serwisowane zgodnie ze sztuką i nie katowane. Ja mam przebieg 240 tysi i nie bierze mi kapki oleju silnik chodzi miodzio mam problemy ze skrzynią (słychac delikatny szum) ale tylko dlatego że ćwok który nią poprzednio jeździł nie zadbał o olej w skrzyni którego brakowało 1,5 litra. padam na ryj jak czytam że "fachowcy" twierdza że e65 po 300 tyś o złom i że to normalne sorry chyba sie przesiądę na forda scorpio.
    Ty tez opowiadasz bzdury :what: Raz ze sam sobie przeczysz ze 99% aut ma grubo ponad... a Ty masz 240 i kazdy na tym forum ma mniej niz piszesz czyli sa w tym 1%, dwa pokaz mi e65 z przebiegiem ponad 500 tys rozumiem ze wiesz gdzie stoi i kto ma skoro piszesz ze silniczek pieknie mruczy. A skoro kolega pisze ze mu sie rozlecial to sie rozlecial mimo przebiegu 300 tys wada czy nie wada jest to porazka BMW ;)

  5. #5
    Zaawansowany Użytkownik Awatar Volumax
    Dołączył
    Dec 2008
    Posty
    415
    BMW
    Corvette C7, BMW BMW X6 40d, Jeep Grand Cherokee Summit
    Skąd
    Warszawa
    Blitz ty masz pewnie 15 letnią malinkę z przebiegiem 120 tyś i pełną książką serwisową i na dodatek jeździł nią dziadek który był adwokatem albo lekarzem ginekologiem. Chcesz zobaczyć podane przezemnie przebiegi to sobie wejdź na www.mobile.de. Kończe dyskusję z tobą bo nie ma sensu. Ponadto odsyłam do działu Ankiety - przebiegi waszych 7-er. Z tego wynika że większość z nas około 50% czeka większy wydatek bo zaraz padnie nam skrzynia i silniki

  6. #6
    Początkujący Użytkownik
    Dołączył
    Mar 2009
    Posty
    76
    BMW
    735
    Skąd
    Kace
    Cytat Zamieszczone przez Zdzira 850I
    Swoją droga panowie to 7er jak sie nie chce ładowac kasy trzeba kupić malucha i tyle te auta potrzebuja gotówki bo sa bardzo nowoczesne ...
    Zdzira 850I - bez obrazy ;)
    Takie rozumowanie zawsze mnie załamywało...
    Jakby nie spojrzeć człowiek kupuje za nie małe pieniądze swoje ukochane BMW, czy to e32,
    e38 czy e65 a tutaj tak :
    zaczyna automat ciągnąć albo jeczy jak głupi
    silnik sie potyka albo go muli czy co tam jeszcze zapragniesz
    pada turina
    pada pompa wtryskowa
    elektronika oraz wiele wiele innych i co mam z uśmiechem dojechać do aso i powiedzieć
    Dzień dobry znowu sie zes***ało :D Bedąc przy tym w 7 niebie no bo przecież kupiłem bmw
    auto które słynie z niezawodności, wypasu itd...
    A na kiego h**ja nam wszystkim taki wypas w postaci nabijania kilometrów w tę i spowrotem do ASO??
    Przecież nie ma co ukrywać że w Polsce jest jak jest i większość ludzi aut nie szanuje i skoro kupiłem 7emke powiedzmy i powoli zaczyna sie okazywać że wtopiłem i kupiłem strucla jakiegoś przeklętego a nie auto to chyba chcąc nie chcąc należy podtrzymać tradycje i jak najszybciej się auta pozbyć a nie wymieniać w nim wszystko co jest możliwe??
    No chyba że komuś sprawia to przyjemność, ale ja wolę się rozejrzeć za chociaż odrobine zadbanym egzemplarzem a nie odrazu przesiadać sie na malucha......

    Co do kolegi któremu padło e65 to miejmy nadzieje że kiedyś wyjdzie na jaw co tak naprawdę się stało.Może miała(znaczy sie napewno) cofany licznik, może najnormalniej felerna sztuka się trafiła..

    Życze wszystkim wytrwałości i spadam bo musze jechać do ASO.... :what: :what: :what:

  7. #7
    Początkujący Użytkownik
    Dołączył
    Dec 2008
    Posty
    10
    Moim zdaniem w Polsce jednak ludzie bardziej dbaja o auta, niz w niemczech, widze to po swoich znajomych, jak auto jest na gwarancji, to jest serwisowane, po gwarancji, nawet oleju nie sprawdzaja, jezdza, az stanie, wtedy telefon do ADAC i albo jezdza dalej, albo biora nowe auto. Nie chce mi sie tu opisywac przykladow, ale 80 % niemcow ma w d.....e, co sie z autem dzieje, sa tez wyjatki, jak wszedzie, kolega np. obkleil swoja nowa E-klase cala, folia bezbarwna, zaby lakier ochronic i ogolnie bardzo dba o auto.
    Wystarczy ( jak ktos to juz napisal ) wejsc na mobile.de i zobaczyc ile aut do np. 3 lat i przebiego 120 tys jest do sprzedania z uszkodzonym silnikiem lub skrzynia, to o czyms swiadczy.
    Auta sa picowane dopiero w komisach i............. poznalem jakis czas temu chlopaczka, polaka, ktory robi w Berlinie niezla kase, obskakuje komisy i nawet serwisy ( np. Volvo, tam go poznalem ) , zajmuje sie , jak to ladnie okreslil, korekta przebiegu i nie ogranicza sie tylko do licznika, ale robi to w kazdym kompie itp, gdzie jest rejestrowany przebiek, ksiazki tez sa zmieniane i autka ida do polski z malymi przebiegami, jest to robione tylko w autach idacych za granice i na zadanie kupujacego (czyt. handlarza ).
    Sa komisy zajmujace sie naprawde zadbanymi autami i z malym przebiegiem ( np. BMW na Spandauer Damm ) , ale tam autko bedzie drozsze o np. 5-7 tys. € , niz to samo auto u turasa w komisie.
    Sorki za male OT, ale to mi sie napisalo jakos tak samo, po przeczytaniu tego tematu.
    Wracajac do tematu, tez mi sie nie chce wierzyc, zeby dbane auto siadlo po tylu kilometrach.
    Nie wiem po ile sa silniki do BMW, ale znajomemu w mesiu ( ma swoj warsztat ) bardziej sie oplacalo kupic silnik z rozbitka, niz naprawiac swoj, jezeli w Polsce sa tak drogie, to moze warto tutaj sie rozgladnac.
    A jezeli chodzi o skrzynie, to koledze, ktory zaczal temat, proponuje poszukac w necie tej firmy
    GSB-GETRIEBE SERVICE-BERLIN GMBH
    Maja skrzynie chyba do wszystkich aut na rynku, sa to skrzynie po regeneracji i udzielaja gwarancji ( nie pamietam czy na rok, czy na 2 lata ) , ceny sa raczej przystepne, biorac pod uwage, ze ma sie gwarancje, czesto tez sprzedaja skrzynie przez E-baya.
    Koncze swoje wypociny i pozdrawiam.
    Pozdrawiam
    Adam

    VOLVO V70, 2,4 benzyna, 2001 r.

  8. #8
    Moderator Mod Awatar BOSS
    Dołączył
    May 2007
    Posty
    4,128
    BMW
    740i
    Skąd
    Dolny Slask
    @ Lajba
    moim zdaniem troche dziwnie rozumujesz bo jako uzytkownik auta ktory jak twierdzisz servisuja je w ASO to na co czekales...
    Silnik bral olej to dlaczego nie powiedziales tego fachurom a ASO nie zrobiles tego na czas? -> czyli od razu po stwierdzeniu zwiekszonego zuzycia oleju- zapewne jezdziles dalej dajac ASO wymieniac/dolewac olej...
    [glow=blue:a250977c2c]LUDZIE TAKIE RZECZY SAME SIE NIE NAPRAWIAJA TYLKO POWODUJA DALSZE USZKODZENIA KTORE W EFEKCIE KONCOWYM KOSZTUJA 5x TYLE CO NATYCHMIASTOWE USUNIECIE USTERKI[/glow:a250977c2c]-w takim przypadku reakcja musi byc natychmiastowa !!!
    Takze nie dziw sie ze na dzis masz pol silnika do remontu i katalizator do wymiany ktory przepalil kilka/kilkanascie litrow oleju- normalka.
    To samo skrzynia- jeszcze nie spotkalem sie ze skrzynia ktora bez zadnych oznak nieprawidlowej pracy nagle sie rozpada i jest do wymiany, nie ma sily- musiala wczesniej dawac ci sygnaly tj szarpac/podszarpywac, zle zmieniac biegi, przechodzic w tryb awaryjny, "zastanawiac" przy zmianie biegow itp- a skoro kierowca liczy na to ze to sie samo naprawi i jezdzi dalej, to rzeczywiscie tak ja zarznie ze skrzynia nada sie tylko na zlom.

    Takze gadki o 300tkm i wymianie to niestety bujdy poniewaz PRAWIDLOWO servisowany silnik zrobi bez problemu duuuuzo wiecej- a servis to nie tylko wymiana oleju i pieczatka w ksiazce... ;)


    Każdy człowiek jest jak książka, ma dobre strony, wystarczy tylko przekartkować te złe !!!

  9. #9
    Początkujący Użytkownik
    Dołączył
    Sep 2008
    Posty
    89
    BMW
    e65 745
    Skąd
    wodzislaw slaski
    W ASO TO SIE NADAJA PSU SUKE POTRZYMAC . BO jak mowilem olej mi bierze to twierdzili ze to przez wycieki pod deklami zaworow . A tego silnika nie da sie wyremontowac bo cylindry sa pokryte jakims magicznym czymś i nie da sie ich zregenerowac , a silniki sa okropnie drogie na rynku wtórnym bo handlarze wiedz ze jest to coraz bardziej poszukiwany towar. Bardzo gleboko zanurzylem sie w temat tego silnika i wiem ze jest awaryjny . Wiem gdzie stoi jeszcze jeden taki silnik jak mój za w miare rozsadna cene . bo srednia cena to 15- 20 tysi.

    Zlituj się i pisz najpierw w jakimś slowniczku a potem to wklejaj tutaj.
    Kolejny post w takim stylu i będzie pasek kolory czerwonego- za lenistwo i olewanie języka polskiego.-moderator

  10. #10
    Zaawansowany Użytkownik
    Dołączył
    May 2009
    Posty
    230
    BMW
    ex e32,e38,e65,obecnie e38 M Sport
    Skąd
    Gdańsk
    Cytat Zamieszczone przez 7ka
    Lajba-zmien fachowcow ;)

    i podaj vin zobaczymy jaki to sprzet
    lajba,zapodaj ten vin ;)

Uprawnienia umieszczania postów

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •