Strona 6 z 7 PierwszyPierwszy ... 4567 OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 51 do 60 z 62

Wątek: Trzepie autem przy 80 km/h

  1. #51
    Zaawansowany Użytkownik
    Dołączył
    Oct 2009
    Posty
    139
    BMW
    e38 740 4.4 manual 06.97
    Skąd
    Poznań
    ja mam zimowki alu z pierscieniami - niestety przy zakupie sprzedajacy mi nie zlatwil pierscieni i 150km lecialem bez i powiem szczerze ze bylo dosc strasznie od 60-70 juz zaczynalo bic i trzasc kiera przy 100 przestalem przyspieszac bo sie balem. po dolozeniu pierscieni problem calkowicie zniknal. czy jade 50 100 150 200 nic nie bije. wiec to jakies bajki z tym niewyważeniem kol z pierscieniami.
    problem jest tylko jezeli masz jakas kiepska nie ori felge ktorej otwory nie maja dokladnie takich wymiarow jak powinny - u mnie 74,1 -72,6 mm i o te dokladnosci w 0,1mm sie rozchodzi - to przy zakladaniu bardzo mozliwe ze pierscien zostanie uszkodzony albo nadal bedzie mial luzy.
    ale na to tez jest sposob bo przynajmniej w poznaniu sa punkty ktore moga zrobic na miejscu takie pierscienie jak potrzeba wystarczy podjechac z felgami - sami pomierzą i za chwile do odbioru gotowe zrobione pod wymiar.

  2. #52
    Zaawansowany Użytkownik
    Dołączył
    Jan 2010
    Posty
    176
    BMW
    e38 750I Alpina mod
    Skąd
    Jelenia Góra
    Cytat Zamieszczone przez MariuszE38
    Miałem właśnie założone felgi od e39 z pierścieniami... kilka wyważeń i... na wyważarce super a po założeniu telepie. Problem zniknął jak ręką odjął po założeniu ori felg bez żadnych pierścieni.
    to raczej była wina felgi.... ja miałem felgi od e39 w e32 zimą .. te aluminiowe co wyglądają jak stalowe..

    i nie było żadnego bicia... a pieścienie miałem jeszcze z innej bajki.. z felgi ALUET

    co do pierścieni może miałeś jakieś paskudne chińskie pierścienie... albo od domorosłego tokarza.
    dwa słuszne wybory w życiu to R6 i V12


    BLOG MOJE AUTO
    MOJE AUTO komentarze- te pozytywne jak i negatywne mile widziane.

  3. #53
    Doświadczony Użytkownik Awatar MariuszE38
    Dołączył
    Jan 2009
    Posty
    1,161
    BMW
    Sprzedane
    Skąd
    Toruń
    Cytat Zamieszczone przez dzikigrzyb
    co do pierścieni może miałeś jakieś paskudne chińskie pierścienie... albo od domorosłego tokarza.
    Może i tak, tu nie będę się kłócić. Całe szczęście, że tamte felgi mi się nie podobały i szybko znalazłem takie jak zawsze chciałem (19"słoneczka :hihi: ) więc tamte szybko zniknęły.
    ex:
    E36 325 TDS AC Schnitzer (160KM, 305Nm)
    E38 728iA Shadowline Individual
    E53 X5 4,4i Sport Pack

  4. #54
    Zaawansowany Użytkownik
    Dołączył
    Jan 2010
    Posty
    228
    Jezeli sa prawidlowo dobrane pierscienie centrujace ,nie ma prawa wystapic zadne bicie.Natomiast,jezeli felga nawet ori jest do bani to zaden pierscien nie pomoze.Pierscienie sa po to ,by je stosowac.

  5. #55
    Doświadczony Użytkownik Awatar MariuszE38
    Dołączył
    Jan 2009
    Posty
    1,161
    BMW
    Sprzedane
    Skąd
    Toruń
    Cytat Zamieszczone przez MNIH
    Pierscienie sa po to ,by je stosowac.
    Kto chce niech stosuje :P ja wolę założyć ori fele i mieć święty spokój a nie zastanawiać się dlaczego tak napier... autkiem :hihi:
    ex:
    E36 325 TDS AC Schnitzer (160KM, 305Nm)
    E38 728iA Shadowline Individual
    E53 X5 4,4i Sport Pack

  6. #56
    Zaawansowany Użytkownik
    Dołączył
    Jan 2010
    Posty
    228
    Cytat Zamieszczone przez MariuszE38
    Cytat Zamieszczone przez MNIH
    Pierscienie sa po to ,by je stosowac.
    Kto chce niech stosuje :P ja wolę założyć ori fele i mieć święty spokój a nie zastanawiać się dlaczego tak napier... autkiem :hihi:

    Kolego czasem trzeba zalozyc pierscien nawet w ori gelgach

  7. #57
    Doświadczony Użytkownik Awatar MariuszE38
    Dołączył
    Jan 2009
    Posty
    1,161
    BMW
    Sprzedane
    Skąd
    Toruń
    Cytat Zamieszczone przez MNIH
    Kolego czasem trzeba zalozyc pierscien nawet w ori gelgach
    Ja zniszczonych nie zakładam. Wolę dać 1 tys więcej ale mieć w idealnym stanie niż oszczędzić a potem się trząść o życie moje i pasażerów czy przy prędkości większej niż emerycka czasem coś się nie stanie. Nie warto oszczędzać na podzespołach mających bezpośredni wpływ na bezpieczeństwo - a koła napewno wpływ mają.
    ex:
    E36 325 TDS AC Schnitzer (160KM, 305Nm)
    E38 728iA Shadowline Individual
    E53 X5 4,4i Sport Pack

  8. #58
    Zaawansowany Użytkownik
    Dołączył
    Jan 2010
    Posty
    228
    Nikt tu nie mowi o zlomach ,a tymbardziej o oszczedzaniu.

  9. #59
    Miałem u siebie identyczny problem i co się okazało... uszkodzona opona. Wyważona była idealnie, felga prosta, wszystko ok, nie wiedziałem już kompletnie, co się dzieje. Wszystko wyszło na jaw, kiedy przebiłem po prostu koło... Wstawiłem zapas i nic kompletnie nie trzęsło (a też było to przy prędkości 80km/h). Po wymianie opony problem zniknął.

  10. #60
    Zaawansowany Użytkownik Awatar kataniarz
    Dołączył
    Mar 2009
    Posty
    274
    BMW
    e38 735iA
    Skąd
    Jarocin
    Dzieki panowie wasz temat wkoncu uspokoił moja kierownice:)

Uprawnienia umieszczania postów

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •